Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Fish
#106
2004. február 27. 19:34
Mi bajod az ess cuccaival?féltékeny vagy vazze hogy a BMW jó alapanyag?
Gordon
#105
2004. február 27. 17:29
tudja valaki miként szerezhetek be olcson g feltöltőt és hol szerelik be nekem
tommy
#104
2004. február 27. 12:45
Tud valaki valamit a blow off szelep működéséről és áráról, esetleg hogy hol szerelik?
iwadék007
#103
2004. február 27. 12:42
HI ALL
Nos azt tudjuk, hogy BMW-s körökben nagy elismerésben tartják azokat akik (otthon-cégnél) turbót, nyitott szívósort, AIRBOX-ot építenek kocka alakú gépjárműveikbe!

A kérdésem:
Mi az AIRBOX?
MI a nyitott szívósor?

Ha már a kérdés is hülyeség volt akkor,....valami!

Más autó tipusoknál is használnak ilyen tuningokat?

bye
Tschangow
#102
2004. február 27. 10:39
Ez melyik kérdésemre válasz? :)
ave.fw.hu
#101
2004. február 27. 02:41
Cápa
#100
2004. február 27. 00:09
Sziasztok! Kicsit friss vagyok a témában, de ha valaki tudna a superchargerekről is írni bővebben azt megköszönném. Szívómocim van, nem olcsóbb és egyszerűbb ez a megoldás?
A másik kérdésem ami lehet hülyeség, hogy lehet a legoptimálisabban feljavítani egy V6-ost, hogy alacsony fordulatszámon is elviselhető legyen (az enyém 1750 körül forog 90nél...) köszi
Tschangow
#99
2004. február 25. 02:21
A kompresszor mióta nem melegíti annyira, közel annyira levegőt, mint a kompresszor? Ja, és melyik kompresszor? Kompresszornál nincs "turbolyuk"? Nincs hát, hanem sajátos késedelem. Érdekes téma, de kb az egész oldal kevés lenne kivesézni a témát. Azonos nyomáson sem lesz azonos a teljesítménynövekedés, a kompresszor 0.5-baron azt tudja mint egy turbo 1 bar-on dolog megint sajátos meglátás Nembeszélve arról, hogy nem kis kakaót vesz le a motorról.
Fish, az ESS adatai sztem finoman szólva is érdekesek.
Hogy a kompresszor drága? Mihez képest. Vadiúj roots-ok már 2000 USD-től vannak, némely turbo szintén lazán ennyi, persze az itthon szürkeimport lényegesen olcsóbb turbókat tud produkálni.
TudatLan
#98
2004. február 21. 18:51
gyűcsed a pízet mer az új turbofd tuLAJÁnak sokba fájt a kulpungolás
ZolikA
#97
2004. február 21. 17:42
ave.fw.hu
#96
2004. február 21. 17:11
Ertem en ezt?

"-Te erted?
-En nem ertem
-Te erted?
-En ertem. Mit kell erteni? Es te erted?
-En ertem!!"
ZolikA
#95
2004. február 21. 13:51
DonGTI
#94
2004. február 21. 13:47
ZolikA
#93
2004. február 21. 13:38
Egyébként jól tudom adni a hülyét , mi ? Bedőltél mint maci a málnásba ! Gyurjál Te is !
ZolikA
#92
2004. február 21. 13:37
Milyen kapacitás ? nekem nincs agyam Mber ! Megyek gyúrok 1-et
DonGTI
#91
2004. február 21. 13:36
biztam az agykapacitásodban, bár a gyúrással forditottan aránylik az ész :)
ZolikA
#90
2004. február 21. 13:30
DonGTI
#89
2004. február 21. 13:26
hogy mikor lesz turbocsere a jövő héten
ZolikA
#88
2004. február 21. 13:13
DonGTI
#87
2004. február 21. 13:10
legalább nem kell gondolkodnod a szövegen :)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 18586 találat 930 oldalon