Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Motorcsere

Sziasztok! Sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan tudnám leghatékonyabban felhúzni az autómat (hengerfej, vezérmű, befecskendezés, turbó, kompresszor került eddig szóba...) és egyre többen mondják, hogy kár egy 1,6-os motort gyilkolni, inkább kerítsek nagyobbat...!
És ha minden komolyabb átalakítás kenény 100 ezrekbe kerül, akkor akár miért ne szerezzek mondjuk egy bontott motort?!
Na olyanok véleményére/tanácsára lennék kiváncsi, akik toltak már komplett motorcserét.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
radics1
#1086
2011. június 26. 19:43
Nem fehérembernek való ez az üa. ár,meg lehet változik a helyzetem,és 1000km-eket kell utaznom minél olcsóbban.
radics1
#1085
2011. június 26. 19:42
már csak az a lényeg,hogy 95-ös donort vegyek,mert ha 1 évvel újabb,akkor már csengetnem kell 30-40e-t.

Motort meg eladom vagy megy egy könnyebb kasztniba...
mreni
#1084
2011. június 26. 19:42
spórolósabbra váltasz??
mostani mociddal mi lesz?
mreni
#1083
2011. június 26. 19:40
szerintem ennyi,mivel gyárilag ezt a tipust is szerelték 1.9tdi-vel nem hiszem hogy gond lenne vele
radics1
#1082
2011. június 26. 19:36
benyomtam a kalkulátorba, 1800-as benzines eu 2-es 95-ös forgalomba helyezés és 1.9-es eu2-es diesel 95-ös,ugyanaz a regadó.

Ha regadó nincs,még milyen költségek lehetnek? Új törzskönyv+forgalmi 6-6e, átalakítási engedély 12e, meg gondolom műszaki (most voltam 2 hete...)
mreni
#1080
2011. június 26. 19:33
környezetvédelmi osztályba sorolástól,hajtóanyagtól,köbcentitől és az első forgalomba helyezés időpontjától.
Viszont jan1.-től valószínűleg megnövelik a regadó mértékét is.
radics1
#1079
2011. június 26. 19:29
Mitől függ,hogy nagyobb a reg adója vagy sem? 1.8T helyett 1.9 tdi lenne az én példámban.
mreni
#1078
2011. június 26. 19:25
regadó KÜLÖNBÖZETET kell fizetni,ha a beépítendő motornak több a regisztrációs adója mint a gyárinak,ha kevesebb akkor nincs ilyen gond
radics1
#1077
2011. június 26. 19:23
KPM-nél utána kell kérdezzek,de ők általában semmit sem tudnak,hogy ők mit tudnak engedélyezni.
radics1
#1076
2011. június 26. 19:10
Típusazonos váltás lenne,ráadásul kisebb teljesítményűre,elvileg ez nem okozhatna gondot. Amit nem tudok,hogy mik a járulékos költségek,mert olyat is hallottam,hogy regadót kell fizetni,bár ezt nem igazán értem,minek.
Gaben16
#1075
2011. június 26. 19:02
pfff szerintem elég gáz...a papírozás ha belemennek akkor nagyon húzós...
nekem most van egyszerre 2 ilyen autóm is:S ebből az egyik csak típusazonos váltás volt és most várok a rendőrségre...nyomozzák h honnét a motor meg ilyenek..szakértők nézegetik baszod elemmel meg vattával a motort..még az olajat is megnézte benne..ott tartok már eladom vszeg
radics1
#1073
2011. június 23. 21:56
Tudja valaki,hogy oldható meg kisebb teljesítményű diesel motor beépítése benzines helyére? Regadó,műszaki,engedélyek,papírok?
letti
#1072
2011. június 05. 18:28
jetta2 1.6D--->2.8 vr6 csere mibe fájna? csak papírozás terén! Ill. olyan kérdés h alvázszám beleütése a toronyba!?
Deeplike
#1071
2011. június 02. 21:39
Esetleg aki vmennyire otthon van ebben , hosszu keresgélés után sem találtam meg , hogy milyen motorok jók az autómba. Nézelödtünk már sajnos a nem CANBUS os motorok tuti nem jók. Az oldalamra válaszoljatok légyszi ! Köszi !
BuXY
#1070
2011. május 30. 00:12
Ez így van, ki tudja mennyire gatya a bontott motor vagy hogy meddig menne el.
Meg kell csináltatni a lepukkantat faszán, mindent, főleg ha megmarad az autó még egy darabig.
ChemyBG
#1069
2011. május 29. 23:53
ha simán papirozható motort akarsz akkor az csak tipusazonos lehet. Kell róla adásvételi ,okmánybélyeg,ügyintézés + egy komplett motor + beszerelés.

Szerintem nem érdemes iylen költségnél venni egy másik motort ami zsákbamacska. Nem beszélve arról hogy sokkal nem lenen olcsóbb.

akkor már inkább egy generál és akkor van egy pattent motorod.
gthomas2
#1068
2011. május 29. 23:47
Elment az olajnyomás a főtengely csapágynál, ha jól értettem a szerelőt, és mivel lett használva egy ideje sajnos valószínű más is kaphatott, mert már kopog, csörög össze vissza a motor :(. A 150.000 amit írtam az teljes felújítás lenne a szerelőmnél, tehát dugók gyűrűk, csapágyak... tehát minden.

Emiatt érdeklődtem hogy megtudjam melyik az olcsóbb a csere vagy a felújítás.
gthomas2
#1067
2011. május 29. 23:41
Én pont hogy a hivatalos útjáról érdeklődtem a dolognak nem úgy hogy haver beteszi és megyek vele, hanem azt szeretném nem lennének a papírral gondok a csere után.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1186 találat 60 oldalon