Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Motorcsere

Sziasztok! Sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan tudnám leghatékonyabban felhúzni az autómat (hengerfej, vezérmű, befecskendezés, turbó, kompresszor került eddig szóba...) és egyre többen mondják, hogy kár egy 1,6-os motort gyilkolni, inkább kerítsek nagyobbat...!
És ha minden komolyabb átalakítás kenény 100 ezrekbe kerül, akkor akár miért ne szerezzek mondjuk egy bontott motort?!
Na olyanok véleményére/tanácsára lennék kiváncsi, akik toltak már komplett motorcserét.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
radics1
#1126
2011. június 26. 20:50
a 727-esek 407-nél feküdnek ki a számításom alapján.

A 80% urban legend,a gyáriak milliószor voltak 100%-on,de a 450-es densok is.
sefi
#1124
2011. június 26. 20:47
kpm re koncentráltam, nem az okmányirodára
tzoli88
#1123
2011. június 26. 20:43
Ugye az elv az, hogy 1Le-höz 5ccm benzin kell, és a befecskendezők kihasználtságát nem célszerrű 80% fölé vinni.
A turbó papíron 450re képes, és ha osztok szorzok, akkor 3bar-on 720as injektor kell benzinnél.
Arról még pontos infóm nincs, h etanolnál mennyivel kell nagyobb, de a 40% reálisnak tűnik
radics1
#1122
2011. június 26. 20:42
forgalmi+törzskönyv,ezt kihagytad.
radics1
#1121
2011. június 26. 20:41
Gondolom a nyilatkozat nem pénz.

Magyar nyelvű adásvételi? Ha az embernek van egy német,velem meg ír egy magyart,akkor az már ok?
sefi
#1119
2011. június 26. 20:39
Megkérdeztem:
- 11800 engedélykérés kpm
- Márkaszervizből nyilatkozat, hogy mindegyik motorral szerelték ezt a típust
- külföldi és magyar nyelvű adásvételi
- vizsgadíj kpm
radics1
#1118
2011. június 26. 20:37
tzoli88
#1117
2011. június 26. 20:36
Okosok azt mondták, h etanolhoz, és GT2871hez 1000ccm kell, így ehhez tartom magam
radics1
#1116
2011. június 26. 20:32
MIért mi lesz a csúcsteljesítmény? Nekem valahogy nem kevesek a 630-asok,igaz nekem 4 bar az alapnyomás (727 ccm így).

Ez kb 400 lóig jó.
tzoli88
#1115
2011. június 26. 20:31
Álmodozni azért csak szabad
sefi
#1114
2011. június 26. 20:29
Szerintem nincs.

Nem tudom, de szerintem ez sem kell. vagy ha kell csinálnak.
sefi
#1113
2011. június 26. 20:28
tzoli88
#1112
2011. június 26. 20:28
Injektor és kuplung hiányzik már csak, de szintert nem szeretnék, a 630ccm pedig kevés lenne az etanolhoz.
tzoli88
#1111
2011. június 26. 20:26
Azt lenne jó tudni, hogy ha előbb befizetem a regadót a pd-re (400e) majd utánna csere, akkor az EU3 ill. EU4 közti különbséget (130e) viszont látom-e valaha.
Hallottam már olyat is, hogy még németbe papírozták le a motorcserét, de sztem az még macerásabb, bár lehet olcsóbb.
radics1
#1110
2011. június 26. 20:25
ccm változás miatt nincs átírási költség?

Eredetvizsga?
sefi
#1109
2011. június 26. 20:23
Érdemes inkább telefonálni legalább 5 legközelebbihez. Mindegyik más!
mi is messze mentünk vizsgázni
radics1
#1108
2011. június 26. 20:20
Ebben nem tudok segíteni,de lehet érdekelnének a cuccaim. Akár motor akár más alkatrész.
radics1
#1107
2011. június 26. 20:19
Nem akarom agyonvariálni,szerzek egy 90 lovas 95-ös a4-et,átrakok mindent amit kell,aztán majd kap egy gt17.et meg ami kell bele,150 ló legyen és ennyi.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1186 találat 60 oldalon