Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Motorcsere

Sziasztok! Sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan tudnám leghatékonyabban felhúzni az autómat (hengerfej, vezérmű, befecskendezés, turbó, kompresszor került eddig szóba...) és egyre többen mondják, hogy kár egy 1,6-os motort gyilkolni, inkább kerítsek nagyobbat...!
És ha minden komolyabb átalakítás kenény 100 ezrekbe kerül, akkor akár miért ne szerezzek mondjuk egy bontott motort?!
Na olyanok véleményére/tanácsára lennék kiváncsi, akik toltak már komplett motorcserét.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
52 53 54 55 56 57 58 59 60
GTAti
#66
2004. december 30. 12:42
Azon gondolkodtam, hogy még regadóval is megérné!!! 1,3 a kocsi + 1,6 az adó (érdekes arány, állambá kabbef*szom) = 2,9 Az még simán jó ár. Csak hát persze nincs annyi zsém...

Viszont találtam egy Colt gti-t is 2100 EUR-ért... Elgondolkodtam...
mikk
#64
2004. december 30. 12:27
Én is láttam a neten egy V6 turbós suprát,átszámítva 1.7 guriga volt.......
GTAti
#63
2004. december 30. 12:16
Bazz, szopás hely ez a Magyarország... Most láttam USA 1998-as turbó Eclipse zsír állapotban 6900$ -> 1,3-1,4 m Ft!!!!!!
Lehet, hogy inkább lakóhelyet kéne váltanom, nem motort...
GTAti
#62
2004. december 30. 09:27
Dajcslandból kellene egy törött Gti... Alkatrésznek hazahozni, elbontani, eladni, ami nem kell, a moci meg hadd szóljon...
GTAti
#60
2004. december 30. 09:18
Hát ha hozzáadod, hogy a motor 300.000 + beszerelés + új fékek + lehet, hogy új vátó... Akkor így együtt már kurva sok!

Xsara: véggigondoltam, végülis, ha megtartom az eredeti motort is a pincében (), akkor ha el akarom adni, akár vissza is tehetem, az újmotort meg eladom külön. És csak a szerelés árát bukom.

NZole: ebben a kasztniban ez a legerősebb motor, csak a régebbi típusban van gti...

Kocsis: egyik haverom ez E30-as (kereklámbás 3-as) BMW-jébe rakott bele E34-ból (kereklámbás 5-ös) M5 motort és vígan megy az autó! (De még hogy!!!) Pedig úgy kellett "befaragni" a motortérbe...
Xsara
#59
2004. december 30. 09:04
Nálam viszonylag könnyű lenne a helyzet. Az 1.6 8V és az 1.9 8V motor ránézésre teljesen ua. Csak hozzá értő veszi észre a különbséget. Bár így csak +25LE a növekedés. Kérdéses, hogy ha 1.9 16V -re cserélem feltűnik-e nekik valahol.
NZole
#58
2004. december 29. 23:18
ha a motor amit beletennél az autodba tipusazonos, tehát az a kasztni kapható olyan motorral, akkor nemsok pénz 30-40 ezer és a vizsgán simán átmegy. Bizonyos %-ú lóerő növekedésnél már a futóművet és a fékeket is kötelező erősitened, csak is igy megy át hivatalosan a vizsgán, erre is kalkulálj. nemvagyok benne biztos de azthszem 20% de majd megkérdezem.
Napalm-gsm
#57
2004. december 29. 22:27
Lehet hogy ebben tévedtem?
M_Farkas
#56
2004. december 29. 19:37
A reg.díj kategóriái nem mások, mint a kötelezőbiztosításé? Én így tudom, javitsatok ki, ha tévedek!
Napalm-gsm
#55
2004. december 29. 19:00
Regdíjnak semmilyen Eu-s dologhoz sincs köze, egyszerűen csak lehúzás a vám helyett, és AF sincs már, hanem ha sérült a motorszámod akkor motorkódot kapsz...

Amit nézned kell hogy a kötelező felelőségbiztosítás szerinti köbcenti besorolási kategórián belül nem találsz-e erősebb motort( esetleg újabb típusból származót) , mert azt regdíj nélkül beépítheted.
steet
#54
2004. december 29. 17:49
Egyébként ez nem igaz!

Hívd fel a közlekedésfelügyeletet!
Kocsis
#53
2004. december 29. 17:08
Ja csak AF alvázszámu autoval para külföldre menni, mert kinn nem nagyon ismerik.
Kocsis
#52
2004. december 29. 17:07
Elolvastam a totalcaros cikket. Nem is annyira egetrengetö, mert ha a kocsiba ujabb motort (magasabb euro szintnek megfelöt raksz) akkor mindössze 45ezret (visszaigényelhetö) kell perkálni!!
Viszont az autóba nem rakhatsz tipusidegen motort (ha jol tudom), pl golf2be golf3 mocit. Tehát nem sok az esélye annak hogy az autóba nagyobb euro szintü motort tudjál tenni. Igy 150-225 körül kell fizetni. Szerintem viszonylag megéri mint a gány megoldások (turbo, kompresszor, chip)
Mert egy utolag feltöltött autot lehetetlen eladni jo áron.
Xsara
#51
2004. december 29. 16:06
Azt mondtad nem adnád el. Hát én sem adom el jó ideig az biztos. Úgyhogy nekem tökmind1.
GTAti
#50
2004. december 29. 16:05
Csak nem szeretnék AF-et... Az egy 20-30%-ot basz is az autó értékén...
norbGTi_
#49
2004. december 29. 16:01
Egyik baratom meg csak hengerfejet cserelt a kocsijan. (Egy vezermutengelyes hengerfejet , egy ketto vezermutengelyes hengerfejre) Persze o sem kert semmilyen engedelyt meg semmit. Szerintem nem sokan szurjak ki neki , hogy hoppa ezen most nem a normal hengerfej es igy lett + 33 loero tobblet :)
Xsara
#48
2004. december 29. 16:00
Nálam AF-es a motorszám, ami egy alu lapra van ráütve, majd ez felragasztva a blokkra. Mikor megvettem az autót simán leesett a motorszám. Fogtam azt visszaragasztottam és így ment eredetvizsgára. Simán átment. Szerintem nem lesz semmi gubanc, ha másik motorra ragasztom majd rá.
GTAti
#47
2004. december 29. 15:59
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
52 53 54 55 56 57 58 59 60
Összesen 1186 találat 60 oldalon