Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Motorcsere

Sziasztok! Sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan tudnám leghatékonyabban felhúzni az autómat (hengerfej, vezérmű, befecskendezés, turbó, kompresszor került eddig szóba...) és egyre többen mondják, hogy kár egy 1,6-os motort gyilkolni, inkább kerítsek nagyobbat...!
És ha minden komolyabb átalakítás kenény 100 ezrekbe kerül, akkor akár miért ne szerezzek mondjuk egy bontott motort?!
Na olyanok véleményére/tanácsára lennék kiváncsi, akik toltak már komplett motorcserét.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
vw-tom-vw
#905
2009. szeptember 18. 15:43
Hali All
Autóvásárlás előtt állok.
Van egy 2es golf ami gyárilag 1.6D és egy 1.9es tdi motor van benne, persze nem hivatalosan.
A kérdésem az lenne hogyha megvenném ezt az autót akkor az eredetiségvizsgán illetve a műszakin nem buknék be?? illetve ha igen akkor hogy lehetne ezeket a dolgokat áthidalni?? Pénzelni a műszakis komát meg az eredetiségvizsgáztatót??
Illetve a motorszámmal nem lehet valamit kezdeni?? átírni stb?? vagy lekopott vagy letört....valamit kilehetne találni indoknak ha kérdeznék??
válaszokat előre is köszi!
BioSystem
#904
2009. július 09. 08:06
törvényileg nincs akadálya h beszereltesd, egy átalakítási engedélyt kell kérni, mielőtt még beraknád, de a motor mérete miatt tuti h fék-futőműbe is bele fognak kötni, hacsak nem azonos méretű a donor autóéval, ebben az esetben regadót sem kell kifizetned, mert azonod kategóriába esik a két motor, az még segítene rajtad ha az új moci mondjuk katalizátorosd lenen lambda szabáylozással, mert az is ki van kötve h jobb környezetvédelmi besorolásúnak kell lennie mint az előző motor, viszont elvileg eu2 es nél rosszabbbat nem lehet berakni, de mivel itt gondolom mindenképp javítanál az új motorral ezzel nem lenne gond...

elvileg, aztán kiderül ki mibe hogy fog belekötni...
davidsz
#903
2009. július 09. 08:04
nkh.hu - oldalán nézz körbe. Orr lesznek infók.
winy
#901
2009. július 09. 07:19
még mindíg senki
winy
#900
2009. július 08. 06:55
jó reggelt!

valaki?
winy
#899
2009. július 07. 22:20
a fene megint elfelejtettem vissza vedleni.
E85CLUB
#898
2009. július 07. 22:18
a 76-ost nem gyártották ezzel a mocival.
winy
#897
2009. július 07. 22:16
Sziasztok.

Van ötletetek mivel járna vagy egyáltalán megoldható-e egy veteránba más mocit tenni?

pl:1976 toyota celica (jelenleg kétezres mocival)és megkapná az én 83as 2,8gt blockom ami nem négy hanem 6 hengeres.


ötletek?
Elsősorban törvényesen.
Baldone
#896
2009. február 19. 18:02
halihóó!
Ha a köbcenti nem változik csak a motorkód akkor elég egy átalakítási engedély meg egy új viszga nem?
RobiGolf
#894
2009. január 27. 19:52
Sziasztok, lenne egy kérdés sorom!
Vennék egy autót! A mocija megfőtt! Németből van egy moci motorkód ugyanaz!
Ideiglenes kivan vonva, műszaki lejárt!
kocsinak és a mocinak meg vannak a papírjai! Ez kb mennyibe fáj hivatalosan ???
[Nord]
#893
2008. november 26. 00:19
az lemaradt hogy egy 2000-es motornál.
[Nord]
#892
2008. november 26. 00:18
Magyarul pl. egy T72-es Garrett (méretes darab) 0,5 m3 levegőt tol be a beömlőbe másodpercenként ~3 bar abszolút nyomáson.
Kerberos
#891
2008. november 26. 00:15
köszönöm h megpróbáltad.. szégyenlem de kínai..
[Nord]
#890
2008. november 26. 00:06
1 HP approx equals 1.45 CFM
1 CFM approx equals 0.0745 lb of air/min
0.108 Lb/min approx equals 1 hp
1 Meter cubed/sec = 35.314 CFS = 2118.867 CFM
1 KG/sec = 132 lbs/min approx equals 1771.812 CFM
Ferencz
#889
2008. november 26. 00:05
Én nem értek hozzá, lehet nem így van.
Nincs is turbo az autómon.
[Nord]
#888
2008. november 26. 00:03
CubicFeet/Meter ( a szállitott légmennyiség egy adott nyomáshoz mérten )
ált. cfm.ben adják meg de m3/min-re is át lehet számitani.
Vukyee
#887
2008. november 26. 00:01
Sziasztok!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 1186 találat 60 oldalon