Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
DodgeM
#683
2005. december 15. 13:03
QRVA ECCERŰ a megoldás...
Találkozunk jövőre a Rába-Ringen..

az időeredmény eldönti kinek van igaza.
carlosrcng
#682
2005. december 15. 13:02
Nem!
A teljesítmény növekedést szinte mindenki úgy értelmezi, hogy max. teljesítmény növekedés!
Ezzel vezetted félre az embereket!

Szó sem volt arról, hogy egy Vtec erősebb 2000-es fordulaton, mint egy felhúzott oldschool moci.
Mert abban simán igazat is adtam volna neked!

Versenyen én olyan 5000 körül indulok, és jövőre 8200-nál lesz a megállás, majd váltás, visszaesés 6000 körülire...
Gondolhatod hogy a Vtec előnye nálam semmit se jelentene, csak hátrányt egy olyan 1kg-al nehezebb bütykössel / sor.

Hengerenkénti pillangóval, meg egy nagyon okos elektronikával próbálom majd valamelyest hétköznapi használhatóvá tenni a gépet. Elvileg mennie kéne! De sosem lesz olyan alul, mint 1 Vtec.
Felül meg jobb lesz!
kjanika
#681
2005. december 15. 13:01
meszicrx
#679
2005. december 15. 13:00
"Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!"
és már nem is kell utcán használni.

Igen jo csatákat vivtunk a skodával, viszont az utolso 4 versenyen elhoztam mindig az elsö helyet.


"egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit"
kedves
#678
2005. december 15. 13:00
tschokker
#677
2005. december 15. 12:59
egy szelep két szelep
kedves
#676
2005. december 15. 12:58
Látom szelektív a látásod, vagy a felfogásod.
kjanika
#675
2005. december 15. 12:57
carlosrcng
#674
2005. december 15. 12:56
Ő tárgyilagosabb nálad, ez tény!
kedves
#673
2005. december 15. 12:56
"A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehes
sen civil módon a mocit! "


Itt kell lezárni a témát Carlos!Ha nem fogták fel , innentől csak szélmalomharc.
EarwLine
#672
2005. december 15. 12:55
Lehet a példa nem volt jó, de sajna mivel jelenleg ilyen autót nyüstölünk barátnőmmel, ennek volt meg a service manual-ja. Na megvan a sima dohc crx-é is, de az nem VT. Keresgélni a neten meg nem volt kedvem. A görbével arra céloztam egyébként, hogy az alacsony fordulaton elért teljesítmény növekedés is teljesítmény növekedés, nem csak a maximális teljesítmény növelése az. Ezt jó kacifántosan fogalmaztam
carlosrcng
#671
2005. december 15. 12:55
Gyúrjál vazze, még 1 csomó mindent nem használtam ki idén, jövőre nem lesz keccmecc!
kedves
#669
2005. december 15. 12:54
Sztem alátámasztja a "szelepvezérlés mint motorkarakterisztika optimalizálás" eszmefuttatásom.
carlosrcng
#668
2005. december 15. 12:53
Helyezett, ly!!!
Ha jól tudom, nem tudtátok mindig 1értelműen a fekete Skoda 120-at magatok mögé utasítani, Tökölön pl. az a Favorit motoros karbis 1,3-as Skodri elkente a Honda száját, igaz?
Ne legyél már ilyen szemüveges te is!!!

Továbbra is elmondom neked (bár hiába):
A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit!

Komoly nem érted???
Nem a Vtec-től megy jobban!!!!
Istenem, jössz itt a hülye katalóg adattal!
Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!
boti
#667
2005. december 15. 12:50
köszi;)megkérdezem tőle is.
kedves
#666
2005. december 15. 12:49
Öcsém, te olyan hülye vagy, csak a pedált nyomod!
Olvasd már el Carlos mit írt lejjebb!
Szerinted ha fix nagybütyökkel mennél nem 160 LE lenne?
boti
#665
2005. december 15. 12:49
na majd kivi leszek milyen lesz;)
kjanika
#664
2005. december 15. 12:49
Azért honda crx motorcsere név alatt jó sokmindenről elbeszélgetünk
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 823 találat 42 oldalon