AIRRIDE futómű
aktuális téma
AirRide-al kapcsolatos témák.
Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke
"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz
"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az enyémet Fakukac csinálta, szerintem kérdezd meg, tuti segít neked meg képe is van.
Sziasztok!
Van valakinek vágva a nyúlványból?Ha igen képet kérhetek meg hogyan lehet megoldani?Mennyi kell vágni meg ilyenek!Biztonságos?Meg lenne-e valaki aki megtudná oldani és csinált is már ilyet?!Elejét szeretném hogy lentebb menjen,vágva van a gátlóból de nem tudom mennyi!Meg ki tudna vágni még a gátlókból?Vagyis leszedni a pogikat vágni a gátlóból,keményíteni,és vissza a pogikat!Vagy azt nem lehetne ilyenkor visszarakni?
Van valakinek vágva a nyúlványból?Ha igen képet kérhetek meg hogyan lehet megoldani?Mennyi kell vágni meg ilyenek!Biztonságos?Meg lenne-e valaki aki megtudná oldani és csinált is már ilyet?!Elejét szeretném hogy lentebb menjen,vágva van a gátlóból de nem tudom mennyi!Meg ki tudna vágni még a gátlókból?Vagyis leszedni a pogikat vágni a gátlóból,keményíteni,és vissza a pogikat!Vagy azt nem lehetne ilyenkor visszarakni?
Ilyet viszont nem kapsz a minden sarkon. És az ára sem barátságos. Nem is sokat emel
öö.. ja.. durván 4x kerül többe mint a hurkás per darab Akkor szerintem inkább hurkás 1 db ilyen duplafalú árából megvan a komplett szett
azzal nincs baj csak 40e/db és angliából jönne legközelebbről, szóval a magyar hurkás árban veri
Na ez izgalmasnak látszik. Itthon még nem volt szerencsém ilyenhez, de ha ebay-en hozzá tudsz olcsón jutni, egy próbát megérhet Van egy olyan érzésem, hogy neked lesz először ezzel a típussal tapasztalatod. Nekem egy másfajta kialakítású jutott tesztre, azzal voltak gondok, de ami a képen van határozottan okosabb felépítés
na ilyet ITT nem gyárt senki abban biztos lehetsz de amúgyse tartom jó ötletnek
Az a belső zsák azt a kevés munkahosszt is lerövidíti
Az a belső zsák azt a kevés munkahosszt is lerövidíti
ez de jo cucc
a videón látszik hogy rávan csavarozva két fém lap ami megvezeti és kész
Na még1x erről lenne szó, nem kell tömítés csak a gólyalábhoz vágott adapter...
Hm.. érdekes ötlet, utánanézek még
Azelőtt nekem sem volt rögtön a kompresszor után vízleválasztó, de miután egyszer szét kellett szednem a rendszert és tapasztaltam hogy úszik a lében minden alkatrész, tettem. Nem kötelező, de így nyugodtabban alszom
A vakdugók és a szösz is jó ötlet, okozhatnak galibát. Szétszedés előtt ezzel a megcserélős módszerrel tudsz megbizonyosodni róla, hogy tényleg szelepeknél lehet a gond vagy kívül ereszt vhol. Ha megcseréled (2 körösnél az elsőt a hátsóval) és ugyanúgy hátul ereszt, akkor vmelyik csatlakozó a hátsó régióban a ludas, ha a megcserélés után elöl fog ereszteni és hátul nem, akkor a szelepnél keresendő a baj.
Azelőtt nekem sem volt rögtön a kompresszor után vízleválasztó, de miután egyszer szét kellett szednem a rendszert és tapasztaltam hogy úszik a lében minden alkatrész, tettem. Nem kötelező, de így nyugodtabban alszom
A vakdugók és a szösz is jó ötlet, okozhatnak galibát. Szétszedés előtt ezzel a megcserélős módszerrel tudsz megbizonyosodni róla, hogy tényleg szelepeknél lehet a gond vagy kívül ereszt vhol. Ha megcseréled (2 körösnél az elsőt a hátsóval) és ugyanúgy hátul ereszt, akkor vmelyik csatlakozó a hátsó régióban a ludas, ha a megcserélés után elöl fog ereszteni és hátul nem, akkor a szelepnél keresendő a baj.
nekem nem volt vele bajom és sok ismerósöm használja szerintem nem bánthatja mert csak alkohols levegót vagy ne mtudom mit tud tovább kuldeni a vizleválaszto miatt
szerintem elég egy vizleválaszto is kozvetlen a tartály és a szelepek közé mert a tartályba nyomás ingadozás van és ott igy is ugy is lesz pára hiába véded megazzal hogy elötte is van( az utobbi csak az én véleményem)
Visszatérve a koléga segitség kérésére a szelepeken is vannak vakdugok ( ha nem csapos szelepeid vannak) azokat is nézze meg hátha ott ereszt és ha nincs vizleválaszto és csak a hátulja enged le lehet kosz ment a szelepedhez
szerintem elég egy vizleválaszto is kozvetlen a tartály és a szelepek közé mert a tartályba nyomás ingadozás van és ott igy is ugy is lesz pára hiába véded megazzal hogy elötte is van( az utobbi csak az én véleményem)
Visszatérve a koléga segitség kérésére a szelepeken is vannak vakdugok ( ha nem csapos szelepeid vannak) azokat is nézze meg hátha ott ereszt és ha nincs vizleválaszto és csak a hátulja enged le lehet kosz ment a szelepedhez
S.F. kolléga jól mondja, baromira ereszt vhol. Festék boltban, vagy csavarboltban kapsz 1100 forintért jó nagy flakon szivárgás ellenörző spray-t, azzal fújd be a csatlakozó pontokat vagy a rugó pogácsáit, illesztéseket, várj pár percet és ahol bugyborékol ott bizony eresztés van. Ha sehol az égeggyatta világon nem látni buborékokat, fújd be mégegyszer. Ha ekkor sem, akkor cseréld meg a csöveket, hogy másik szelephez kerüljön. Ha ekkor a hiba átvándorol máshova mint ahol eddig volt, akkor a szeleppel van problem.
Ha nincs ilyen spray, akkor szappanos vízzel (mehet sűrűre) és ecsettel kend be a csatlakozókat, illesztési pontokat.
Páralecsapót közvetlenül a kompresszor után tegyél a kondenzvíz miatt (fém falú előnyben). Nálam kettő van, 1 a kompresszor után és 1 a tartály után. Az elsőnél szépen gyűlnek a cseppek, a másodikhoz eddig semmi víz nem került. Illetve került bele egy olajzó is: keni a szelepeket, nem áll be, nem kopik olyan gyorsan, nem rozsdásodik.
S.F.: a légfék fagymentesítő tényleg használ? Ha jól sejtem alkoholos, nem fogja bántani a szelepek gumi tömítéseit?
Ha nincs ilyen spray, akkor szappanos vízzel (mehet sűrűre) és ecsettel kend be a csatlakozókat, illesztési pontokat.
Páralecsapót közvetlenül a kompresszor után tegyél a kondenzvíz miatt (fém falú előnyben). Nálam kettő van, 1 a kompresszor után és 1 a tartály után. Az elsőnél szépen gyűlnek a cseppek, a másodikhoz eddig semmi víz nem került. Illetve került bele egy olajzó is: keni a szelepeket, nem áll be, nem kopik olyan gyorsan, nem rozsdásodik.
S.F.: a légfék fagymentesítő tényleg használ? Ha jól sejtem alkoholos, nem fogja bántani a szelepek gumi tömítéseit?
szeva azért enged le mert valahol nem jol vannak a csatlakozok minden csatlakozot fujj át szivárgás kereső sprével ha nincs ilyened akkor valamit kenj rá hogy lást hol bugyborékol
téliesitésre a tartályba légfék fagymentesitót önts bele nekem is ugy volt és nem is volt gond vele
téliesitésre a tartályba légfék fagymentesitót önts bele nekem is ugy volt és nem is volt gond vele
Sziasztok
valaki esetleg nekem tudna olyanba segíteni hogy hogyan mutat egy air rendszer mert most rakattam be kb 2-3 hónapja de csak a probléma van vele meg egy olyan kérdés hogy miképp tudom téliesíteni mert még vízleválasztó sincs benne azt hova lenne ideális rakni vagy mit hogy csináljak reggelre hátul fosra leül az autó a tartály néha elengedi reggelre a levegőt néha meg nem eleje meg úgy áll mint aki csillagokat néz egész este
valaki esetleg nekem tudna olyanba segíteni hogy hogyan mutat egy air rendszer mert most rakattam be kb 2-3 hónapja de csak a probléma van vele meg egy olyan kérdés hogy miképp tudom téliesíteni mert még vízleválasztó sincs benne azt hova lenne ideális rakni vagy mit hogy csináljak reggelre hátul fosra leül az autó a tartály néha elengedi reggelre a levegőt néha meg nem eleje meg úgy áll mint aki csillagokat néz egész este
nah még 1 airlift jó látni hogy mások nem építik be a kezelő egységét
Attól mert sok gyártó használja,.. meg kell nézni milyen a futómű felépítése hozzá na mind1, sry a saját tapasztalatért, én kérek elnézést
kormány is xar helyen van benne..
hát egy normális futómű még kell bele, és minden még jobb lesz
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!