Adatlaptuning
aktuális téma
Tuning, és ami mögötte van.Ami a valóságban kimaradt.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
kékesfüst tuning....
Aztaqrvaéletbe.... szánom-bánom bűnömet, de ez kibaxott hatttttttalmas duma!!!!!!!!!!!!!
RESPECT!
RESPECT!
de azért ha lenne pénzed vennél egyet!
a másik kedvenc anno mikor vettem kocsim, megnéztem 1 vr6-ot. kérdem gyári a chip, nem valami iszapmucsa írta (eztz én mondom, fogalmam sincs, ki csinálta) és a csippel 220 ló. oké mondom és akkor ez kompresszoros? ááá hülye vagy? szívó! 5 alatt volt 100!nem érted? 5mp alatt! motor kékesfüst tuningos volt, 5 alatt volt százon! nem hiszed? pedig érzésre annyi volt!
Sziasztok!
Olyanok vagytok..
Az a gyanúm, hogy még mindig nem értitek.
Adogatjátok itten hozzá csak úgy a lóerőket..
Százalékokkal kell dolgoznunk.
Adva van tehát egy 88 lovas autó.
Direktszűrő 20%, 50-es rendszer 20%.
Olyan felelőtlenek vagytok, hogy el sem tudom mondani.
Ugye egy igazi vértuner vidéki gyerek lépésenként tuningol.
Miért is?
Megmutatom.
88ló + (a másikus jel) 20% az egyenlő: 105,6ló Ez már 88+.
Igenám, de itt jön a csavar.. A rencer.. Az megint 20%.
105,6 + 20% az meg 126,72ló
Ez már a 88++
Ha ezt a csavaros eszű falusi vértuner egymást követően, ebben a sorrendben tette, akkor majd lentebb láthatjuk, miért is teszi.
Ha egyszerre teszi fel a magic-okat a verdára, így jár:
88+40% --> 123,2ló
Na ti kezdő amatőr verbáltunerek...
Szerintetek miért csinálja jobban, és miért 88++-os az autója?
Számszerűen bizonyított tény tehát, hogy ha egyesével szereli fel a verdát tunikkal, akkor 127ló lesz, ha egyszerre dobja fel rá, akkor csak 123ló.
Ideje tehát elgondolkodni, hogy ha egy munkafolyamat egy + jel, és két munkafolyamat két + jel, mit is kapunk.
Egy munkafolyamat: 88+ --> 123ló
Két munkafolyamat:88++ -->127ló
No mosmán láshassátok, hogy a falusi vértuner miért tudja, hogy mikor hány + jelet kell odaírni.
Mostan pedig térgyepeljetek a monyitorotok elébe, és imádkozzatok plusszokért!
ByE!
Olyanok vagytok..
Az a gyanúm, hogy még mindig nem értitek.
Adogatjátok itten hozzá csak úgy a lóerőket..
Százalékokkal kell dolgoznunk.
Adva van tehát egy 88 lovas autó.
Direktszűrő 20%, 50-es rendszer 20%.
Olyan felelőtlenek vagytok, hogy el sem tudom mondani.
Ugye egy igazi vértuner vidéki gyerek lépésenként tuningol.
Miért is?
Megmutatom.
88ló + (a másikus jel) 20% az egyenlő: 105,6ló Ez már 88+.
Igenám, de itt jön a csavar.. A rencer.. Az megint 20%.
105,6 + 20% az meg 126,72ló
Ez már a 88++
Ha ezt a csavaros eszű falusi vértuner egymást követően, ebben a sorrendben tette, akkor majd lentebb láthatjuk, miért is teszi.
Ha egyszerre teszi fel a magic-okat a verdára, így jár:
88+40% --> 123,2ló
Na ti kezdő amatőr verbáltunerek...
Szerintetek miért csinálja jobban, és miért 88++-os az autója?
Számszerűen bizonyított tény tehát, hogy ha egyesével szereli fel a verdát tunikkal, akkor 127ló lesz, ha egyszerre dobja fel rá, akkor csak 123ló.
Ideje tehát elgondolkodni, hogy ha egy munkafolyamat egy + jel, és két munkafolyamat két + jel, mit is kapunk.
Egy munkafolyamat: 88+ --> 123ló
Két munkafolyamat:88++ -->127ló
No mosmán láshassátok, hogy a falusi vértuner miért tudja, hogy mikor hány + jelet kell odaírni.
Mostan pedig térgyepeljetek a monyitorotok elébe, és imádkozzatok plusszokért!
ByE!
Mér,ez is ér legalább annyit mint a sok+
sz@r is az 530d
Akkor te jól megúsztad,nekem mondták,hogy húzzak Nivarugót vágni a fosomba!
te hülye! ne bazd,meee képes visszaregelni
ez így van. de megvan a rajongótábor átlag életkor 20 alatt, no kocsi, anyuval élek még, stb. és neki ennyi elég. aztán olyan helyzet nincs, hogy félreálljon a szája mert neki sosincs ellenfél, mégha 1.2 8v-s motorja is van, megeszi az 530d-t is. mondom neki, biztos acsóka nem sietett, áá olyan nincs mellé értem nyomta neki, de nem ment. szar 3.0 d... akkor jólvan, mondtam én.akkor.
Én bevezetném simán a ...
Szpárkó
Káwé
+++++
Szimotya
EFKÁ
Szpárkó
Káwé
+++++
Szimotya
EFKÁ
Micsoda topic, vazze!
De jó ötlet amúgy...
De most komolyan kéne egy normális fejléc, amibe a hozzáértők beleírnak linkeket teljesítményadatokról, meg, hogy milyen változtatás kábé milyen eredményt hoz (+/-) és minden új regisztrálónak ez a topic jelenne meg kezdőlapként.
De jó ötlet amúgy...
De most komolyan kéne egy normális fejléc, amibe a hozzáértők beleírnak linkeket teljesítményadatokról, meg, hogy milyen változtatás kábé milyen eredményt hoz (+/-) és minden új regisztrálónak ez a topic jelenne meg kezdőlapként.
Jó tuning verda? Legyen szétrohadva a kaszni,legyen etióp a driver? Ennyi ?És legyen tele Homasitas cuccokkal?
és az ilyeneknek soha az életbe nem magyarázod meg hogy a homositás átmenő dobtól nem lesz +5-10le-vel több a kocsi...1x megpróbálkoztam meggyőzni egy ilyet....lehetetlen...a végén még én voltam a hülye de ez látszott a habzószájó védelmező pajtás megnyilvánulásaiból is hogy ők az okosak a többi 20 meg a hülye majom
Akkor összefoglalva:a jó tuning alapja a fogyás!van benne valami!
mert így lesz egy vérszegény gépsárkányból v12 quadrilió-turbos gépállat 80++++++++++++++++++++++++ lóval és extrém.
1/4mérföld 20 mp alatt gyári értkkel, de tuninggal (szürcsi, szárnyak ocsmány grafika) 8mp.ja és 95os benzin, no menatnol, no nitro, no spuri, stb...
1/4mérföld 20 mp alatt gyári értkkel, de tuninggal (szürcsi, szárnyak ocsmány grafika) 8mp.ja és 95os benzin, no menatnol, no nitro, no spuri, stb...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!