Adatlaptuning
aktuális téma
Tuning, és ami mögötte van.Ami a valóságban kimaradt.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ha jol emlekszem mar 10eve itt vagyok.
Az idö mulasaval nagyon sok jo arc eltünt, kiöregedett...
Mar nekem sincs ugy idöm (csalad, több munka).
Ami vigasztal, hogy erkezett sok "ujonc" (marmint hozzam kepest) akik markatol függetlenül kulturaltan es ertelmesen beilleszkedtek a kocsikat szeretö CS taborba.
Az idö mulasaval nagyon sok jo arc eltünt, kiöregedett...
Mar nekem sincs ugy idöm (csalad, több munka).
Ami vigasztal, hogy erkezett sok "ujonc" (marmint hozzam kepest) akik markatol függetlenül kulturaltan es ertelmesen beilleszkedtek a kocsikat szeretö CS taborba.
Köszönöm a biztatast.
Áh, nem is, miből gondolod?
Öreg? Hehe. Ja mert 30 felett már nem lehet szeretni az autókat. Mindig elfelejtem...
Nemsokára én is kinövök innen. Módosítani kell az életkor kategóriákat. 12 alatt, 12-20 és 20+.
Egyébként itt vagyok évek óta, és még nem értem el az ezer hozzászólást sem...pedig igyekszem.
Nemsokára én is kinövök innen. Módosítani kell az életkor kategóriákat. 12 alatt, 12-20 és 20+.
Egyébként itt vagyok évek óta, és még nem értem el az ezer hozzászólást sem...pedig igyekszem.
Jönnek? Mar jött is!
Sokszor csak lesek, a sok uj USER lattan...
Jo sok(K) evvel ezelött mindenki ismert mindenkit...
Neha elmelazom azon, hogy mar talan en is kiöregedtem a CS-röl...
Sokszor csak lesek, a sok uj USER lattan...
Jo sok(K) evvel ezelött mindenki ismert mindenkit...
Neha elmelazom azon, hogy mar talan en is kiöregedtem a CS-röl...
Mondanám, hogy majd jönnek újak, de nem látom a szövegkohéziót az előzményekben, olyan bennfentes ez itt
Engem is latni???
Sok a melo, ha idöm engedi akkor felnezek...
A "nagy" regi tarsasag azonban, mintha picit szetszeledt volna...
Sok a melo, ha idöm engedi akkor felnezek...
A "nagy" regi tarsasag azonban, mintha picit szetszeledt volna...
Igen, ugy latom ez mar örökre rajtam ragad:
"Jo reggelt SZEKESFEHERVAR...! "
"Jo reggelt SZEKESFEHERVAR...! "
"Jóóóó reggelt Székesfehérvár!" ... téged is látni?
Most sikerült ujraelesztened...
Boldogsag olvasni, hogy megy a "fájt"...
Poent felreteve szerintem jogos Volt a kerdes...
Poent felreteve szerintem jogos Volt a kerdes...
alapvetően kíváncsi voltam, hogy mi kell ahhoz, hogy egy kisköbcentis autó 200Le-t tudjon. kezdek szépen lassan tapasztalatokat és tudást felszedni utólagos és gyári turbós autók motortuningjában, így egyértelműen érdekel a téma. plusz tudás mindig jól jön. az, hogy hitetlenkedésnek vetted, már más téma. részemről eddig is béke volt
vissza is vonom a sértést és bocsánatot kérek érte.
Alapvetően a kulturálatlan gyerekes hozzászólásokkal és a másik nyakának ugrással van a bajom, amiben kisebb részben te is benne voltál. Lehet normálisan beszélgetni, de azért mert nem ismered az autót, nem kell egyből hitetlenkedni és betenni ide pl.
Na de tényleg szúszá van és písz
Alapvetően a kulturálatlan gyerekes hozzászólásokkal és a másik nyakának ugrással van a bajom, amiben kisebb részben te is benne voltál. Lehet normálisan beszélgetni, de azért mert nem ismered az autót, nem kell egyből hitetlenkedni és betenni ide pl.
Na de tényleg szúszá van és písz
de én megint azt nem értem, hogy miért nem lehetett ebben a stílusban elkezdeni a válaszolgatást? miért csak nyilvánosságban bírsz emberként beszélni? megint ugyan az a lemez mint tegnap. kérdezett valaki normálisan, te nekiestél. most egy normális leírást azonnal töröltél...
kérlek mesélj még, mire lennék irigy?!
kedves czollner, mindenféle rossz szándék nélkül mondom, hogy az itt leírt mondataidban is volt jó pár valótlan adat.
Kezdjük ott, hogy a gyári 135 lovas Multiair Garrett MGT12 turboval jön. (minden evo-ban csak garrett turbókat tesznek).
Erre ha rádobsz egy mezei chip-et már akkor is 165 lónál vagy (kismillió mérés van erről neten sokat találsz).
A nagyobb garrett turbo amit te írtál az Abarthokon van, megoldás lett volna az is, de egyrészt sokkal ritkább és drágább, másrészt annak más a formája és egyből cserélni kell vele a leömlőt.
Mivel 2 hónappal korábban vettem katalizátor nélküli leömlőt, ezért nem akartam volna megint jó pénzért egy harmadikat venni, így esett a választás a VL36 turbora, ami nyomásban pont ugyanazt bírja mint a garrett, viszont elfért a leömlőm mellett (én személy szerint jobban bízom a Garrettben mint márkában de az IHI is elvileg jó minőség). Injektorok, hajtókarok maradtak a gyáriak egyelőre.
Ezzel a setuppal amit most leírtam 177.8 lovat mértünk. És ez eddig a gyári abarth ecu volt.
Az autóra most került egy komplett új map, ami több mint 200 lovat ígér. A fenék dyno-m igenis érez különbséget, hogy pontosan mennyit azt ma a fékpad számokban is megmutatja majd.
A normális, konstruktív hozzászólásokat (mint czollner-é) köszönöm szépen, a Noise féle irigy kötöszködést viszont nem.
Egyébként a multiair motorok 300 lóig könnyedés felvihetők, úgyhogy az 1.4 kávédaráló és egyéb hülye dumák helyett igazán fel lehetne nőni.
Ez a jövő, minél kisebb motorok, hogy alacsonyabbak legyenek a co2 kibocsátások. Ezért is az én ***** anyámat ugye...
Kezdjük ott, hogy a gyári 135 lovas Multiair Garrett MGT12 turboval jön. (minden evo-ban csak garrett turbókat tesznek).
Erre ha rádobsz egy mezei chip-et már akkor is 165 lónál vagy (kismillió mérés van erről neten sokat találsz).
A nagyobb garrett turbo amit te írtál az Abarthokon van, megoldás lett volna az is, de egyrészt sokkal ritkább és drágább, másrészt annak más a formája és egyből cserélni kell vele a leömlőt.
Mivel 2 hónappal korábban vettem katalizátor nélküli leömlőt, ezért nem akartam volna megint jó pénzért egy harmadikat venni, így esett a választás a VL36 turbora, ami nyomásban pont ugyanazt bírja mint a garrett, viszont elfért a leömlőm mellett (én személy szerint jobban bízom a Garrettben mint márkában de az IHI is elvileg jó minőség). Injektorok, hajtókarok maradtak a gyáriak egyelőre.
Ezzel a setuppal amit most leírtam 177.8 lovat mértünk. És ez eddig a gyári abarth ecu volt.
Az autóra most került egy komplett új map, ami több mint 200 lovat ígér. A fenék dyno-m igenis érez különbséget, hogy pontosan mennyit azt ma a fékpad számokban is megmutatja majd.
A normális, konstruktív hozzászólásokat (mint czollner-é) köszönöm szépen, a Noise féle irigy kötöszködést viszont nem.
Egyébként a multiair motorok 300 lóig könnyedés felvihetők, úgyhogy az 1.4 kávédaráló és egyéb hülye dumák helyett igazán fel lehetne nőni.
Ez a jövő, minél kisebb motorok, hogy alacsonyabbak legyenek a co2 kibocsátások. Ezért is az én ***** anyámat ugye...
köszönöm a korrekt adatokat, leírást. innen nem fog elveszni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!