MITSUBISHI

Témakör: Real life
aktuális téma
MITSUBISHI

Sziasztok!
Szeretnénk egybefogni az oldalon található Mitsubishi tulajdonosokat,volt tulajokat és "fun"okat,hogy segítséget nyújthassunk egymásnak vagy csak úgy beszélgessünk a márkáról vagy bármiről!
Tehát MITSU FOREVER!!!
Topic születése:2006.júl.10.


www.mitsubishiklub.hu



Szuperfontos INFORMÁCIÓ!!!
Évadzáró Találkozó szerveződik---Nov. 24., vagy 25.....
beszélgetős kajálós krúzolós megtébolyulás!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ogtrai
#158
2006. július 11. 00:32
Nagyon brutál lesz az tuti...!
narancs
#157
2006. július 11. 00:32
EVO
nekem két mániám van turbós japánok és kockavolvók turbómotorral (sajna kombi nme vool eladó amikor enyémet vettem)
Kalandor
#156
2006. július 11. 00:32
Nagyobb mint a klimahütő és pont átöleli !! Jól kitaláltam!!
Kalandor
#155
2006. július 11. 00:31
Már nincs vissza út megvettem és be is kerül! Igaz emiatt komoly átalakítások lesznek az elején hogy beférjen! Intercooler 1 fok 1 lóerő nagyobb hütőfelület nagyobb erő!!!
Kalandor
#154
2006. július 11. 00:29
Pont ma álltam a pirosnál és egy Calibra volt a jobb oldalamon valamiházilag barkácsolt sportdob volt rajta! Az enyének jobb hangja volt komolyan!
ogtrai
#153
2006. július 11. 00:29
Ha későbbiekben megengedhetem magamnak,akkor én is szeretnék majd egy turbo-s benzines japo gépet...és az se hátrány ha hátsókerekes,bár az 4wd-t is újra szeretnék!
narancs
#152
2006. július 11. 00:28
az az intercooler, dúúúrván nagy méretűűű..... biztos kell akkora?
Kalandor
#151
2006. július 11. 00:28
Amúgy nekem Tököli találkozó óta leszakadt a középső dobom és azóta úgy járok vele persze nem lafog csak nincs a helyén! Egész kellemes mély hangja lett a turbó fütyülése melett! És úgy dontottem megválok a középső dbtól véglegesen!!!
Kalandor
#150
2006. július 11. 00:26
Én már csak azért sem válok meg tőle mert amikor elszakad a vezérműszíj annyi pénzt raktam bele (370 ezer) hogy nincs értelme eladni és venni megint valamihasznált gépet aztán azon tönkre megy valami és .......... Ez legalább most olyan mint az új! És már csak 2 hét és elkezdödik a teljes átalakítás! Akkor meg annyira egyedi lesz hogy azért nem fogom eladni!
narancs
#149
2006. július 11. 00:24
naja, a fogyasztás fájó pont tud lenni, dehát ez van
Találkoztam egy 850es dízellel. Egész türhető hangja van az 5hengeres dízelnek
ogtrai
#148
2006. július 11. 00:23
Én is nézegettem a dízel Galantokat,merthát a munkám miatt én is fele üzemanyaggal kijönnék,de én kompromisszumot köttem...És a fogyasztásomra sem panaszkodhatom...
Kalandor
#147
2006. július 11. 00:22
Na ja a marhája, aztán amig a rendszer újra feltölti nyomással lépésben közlekedik mert erő nuku!! Dizelre nem szabad van azon gyárilag olyan ami kell!!
Kalandor
#146
2006. július 11. 00:21
Ebben igazad van! Sajna a dizel nem produkál kellő hangokat! Ezt én is sajnálom! De valamit valamiért! 12000 Ft-ból telerakom a kocsit és megyek vele 900 kilómétert! Ennyit a hangja elvesztése megér!
ogtrai
#145
2006. július 11. 00:20
Tegnap az irodánk előtt elment egy régi Passat dízel.Volt rajta lefújó szelep és ahogy nyomott a srác egy gázfröcsött lefújt...Olyan jót nevettem...
Kalandor
#144
2006. július 11. 00:19
Sárvárról trélerrel hoztak haza mert a computer letiltotta az üzemanyag rendszer!! Még szerencse hogy csak 30 km-re a lakóhelyemtől csinálta ezt!! Éppen Miskolcra mentünk!!!
narancs
#142
2006. július 11. 00:18
jaja, amióta először ültem turbós autóban (benzines) azótan me szertem a dízelket. Tud az is menni mint a barom, de valami tényleg hiányzik... és az a hang
Kalandor
#141
2006. július 11. 00:17
A sogorom most vett egy Fiat Grande putot 1,3 multijet 90 lóerő 200 Nm! És nem kell mondanom folyton a gombit nyomkodja hogy mennyit eszikés hasonló dolog! nekem volt két komoly kocsim BMW 520i és BMW325 IX tele voltak rendesen elektrónikával volt is bajom vele!!! Ami elromolhat az el is romlik!
ogtrai
#140
2006. július 11. 00:16
Bár engem meg 530d-vel vittek ami fel volt tuningolva(chip+turbo felhúzva),kurva jól ment,de valami hiányzott.Főleg hogy autómata volt,semmi "fílingje" nem volt az autónak!
narancs
#139
2006. július 11. 00:14
bezony, de már hozászoktam, már kevésnek érzem
Kalandor
#138
2006. július 11. 00:14
Nagyon ritkán használod azt a tartományt ahol a dizel adagoló már nemtudna nyomni! 3000-es fordulaton 140-150 körül megyek 5-ben! Ennél csak nagyon ritkán megyek többet! Ilyen utakon ????
Kalandor
#137
2006. július 11. 00:13
Az szép!!!! Nem lomha a kicsike!!!
narancs
#136
2006. július 11. 00:12
abba bmw motor van, ez a legjobb dolog benne (és a rwd)
Kalandor
#135
2006. július 11. 00:12
Az új beáálításokkal 4000-4200 -as fordulatig nincs vele gond! több meg nem is kell! Ilyenkor már 190 körül megy!
narancs
#134
2006. július 11. 00:11
ogtrai
#133
2006. július 11. 00:11
Megbocsáthatatlan bűűűűnnn!Majd meg bánnád!
Kalandor
#132
2006. július 11. 00:10
Az enyémben nincs fedélzeti hála isten ! mindent mechanikusan lehet állítani! Csak jó szakember kell hozzá! Nekem van!!
ogtrai
#131
2006. július 11. 00:10
Helló!!!
Szívesen,máskor is...!
vgergo
#130
2006. július 11. 00:09
egy kérdés,,, Elektronika milyen lesz, kivel íratsz rá progit ? adagoló h fogja bírni ?
Kalandor
#129
2006. július 11. 00:09
Bár hogy öszinte legyek nem rég bűnbe estem! néztem egy Opel Omega 2,5 TDi-it ha jól megdolgozom a motort egy chippel 195 lóerő és 420 Nm nyomaték!! Egy ismerösömnek így van megoldva
N.Geri
#128
2006. július 11. 00:08
Sziasztok!
Én is ittvagyok! Köszönöm segítséget arénában! Mindenkinek meghálálom!
Legyen szép estétek!
Kalandor
#127
2006. július 11. 00:07
akkor elmondom hogy az üzemanyag rendszerben a dizelnél 20-25 bar nyomás van folyamatos terhelés melett!! Ez ami nem semmi!!!
ogtrai
#125
2006. július 11. 00:05
Kalandor
#124
2006. július 11. 00:05
De nem csak a ló számít a nyomaték is fontos! Az enyém 0,8 nyomásnál 110 ló és 235 Nm! Ha készen lesz 330 felett lesz a nyomaték!
Kalandor
#123
2006. július 11. 00:03
Az ellenörzés azt tudja kimutatni a teszt hogy jelen van növényi olaj a tankban!!! nem büntethet meg érte! A legtöbb dizel kocsinak a hatótávolsága 800-1000 km egy tankkal! Úgy hogy kifogást lehet találni cvsak nem szabad beismerni hogy raktál bele! Azt kell mondani kint tankoltál osztrákban és még maradt bent!
ogtrai
#122
2006. július 11. 00:03
Kitartás és nagyon jó lesz...!Hiányzik a Lancerom,bele se merek gondolni mit fogok télen csinálni.
narancs
#121
2006. július 11. 00:02
háááát, az azé elég sok. Általában a 2literes benyások 0.8körül 200-210 lovassak. nekem spec. 0.8 nyomással 210ló
ogtrai
#120
2006. július 11. 00:02
Jó neked...JAH,elmehetnének már....!Ma is tankoltam 297ért!Bár én meg a benyát veszem a tesco-nál...!
Kalandor
#119
2006. július 11. 00:01
Sok egy kicsit vagy mi ? Most is 0,8-0,9 megy!
Kalandor
#117
2006. július 11. 00:00
Jaaaaaaa! de én itt lakom az osztrák határtól 6 km-re!! Ott van biódízel kút!! Úgy hogy elmehetnek a ......
Mazlee
#116
2006. július 11. 00:00
de én megyek is mert nem Mitsum van
narancs
#115
2006. július 11. 00:00
1,5-2 bar???? atyaég, na ezért nem szeretem a dízeleket
Kalandor
#114
2006. július 11. 00:00
Mindegy csak az olcsobb! A TESCO 199 a Vénusz 230 ! Csak ezért!
ogtrai
#113
2006. július 10. 23:59
Nekem haveromat büntették már meg ezért...!
kicsy1.6
#112
2006. július 10. 23:59
Köszi, de sokat kell még rajta dolgozni mire festésre kerül, kicsit gázosak a hézagok
Kalandor
#111
2006. július 10. 23:59
Az enyémbe most bekerül a Renault Laguna intercooler és turbó, 1,5-2,0 bár nyomáson + az étolaj eszméletlen lesz! Nem is kell nekem benzines!
ogtrai
#110
2006. július 10. 23:59
És kimondottan a tesco-s kell????csak az a nyerőőőő?
ogtrai
#109
2006. július 10. 23:58
Okés...Remélem is...Király lett a lökösöd...!!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 83408 találat 1669 oldalon