MITSUBISHI

Témakör: Real life
aktuális téma
MITSUBISHI

Sziasztok!
Szeretnénk egybefogni az oldalon található Mitsubishi tulajdonosokat,volt tulajokat és "fun"okat,hogy segítséget nyújthassunk egymásnak vagy csak úgy beszélgessünk a márkáról vagy bármiről!
Tehát MITSU FOREVER!!!
Topic születése:2006.júl.10.


www.mitsubishiklub.hu



Szuperfontos INFORMÁCIÓ!!!
Évadzáró Találkozó szerveződik---Nov. 24., vagy 25.....
beszélgetős kajálós krúzolós megtébolyulás!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ogtrai
#208
2006. július 11. 22:17
Helló!
Mióta építed a Coltot???
gmatee
#207
2006. július 11. 22:13
Hy mindenki!
yonee
#206
2006. július 11. 22:13
Üdv minden Micusnak!
Smog32
#205
2006. július 11. 22:11
ogtrai
#204
2006. július 11. 22:03
Jó estét GYÉMÁNTOSOK!!!
Ez nagyon komoly motor...ez a 3.0 MIVEC???Valami teljesítmény adatokat tudsz???
sr-tuning
#203
2006. július 11. 18:50
ÜDV. HAVER!

... MÁR MEGINT MIT CSINÁLSZ???
YL
#202
2006. július 11. 18:46
halihoo srácok
sajna 16.áig nem leszek de utána talán egy picit
kicsit zsúfolt a nyaram!!!
sr-tuning
#201
2006. július 11. 18:43
... majdnem galantom lett

amugy SZIASZTOK!
N.Geri
#200
2006. július 11. 18:33
mi a helyzet?
moj
#199
2006. július 11. 16:51
Hali mindenki
vgergo
#198
2006. július 11. 16:28
vgergo
#197
2006. július 11. 16:27
vgergo
#196
2006. július 11. 16:27
vgergo
#195
2006. július 11. 16:23
meg került 8G be is ám ! VR-M a neve.
jött a GDI abban bíztak nagyon csak nem vették figyelembe, h Eu ban szar a benzin... japánban még mindig GDI a menő.
Euban viszont vissza kellett állni Mivecre.
állítólag jön új 1.8 2.0 2.4 Mivec. meg Japánban létezik 3.0V6 Mivec is, de az régebbi fejlesztés .
ogtrai
#194
2006. július 11. 13:12
Azt nem tudom,csak azt hogy a MIVEC az egy nagyon fincsi dolog!Azt miért nem fejlesztették tovább???Azt tudom hogy az FTO-kba rakták a MIVEC motorokat.
vgergo
#193
2006. július 11. 13:07
az egy jó motor nagyon. általános dolgokra kell odafigyelni, h nincs e nagyon lerugva, meg át kell nézetni. abból a V6 volt egy Mivec verzió még régen asszem '97 környékén az szerény 200pacis volt ( de 7G nem rakták )
ogtrai
#192
2006. július 11. 09:34
Helló!
Nem feltétlenül,pont azért mert japán és a japo autókba nagyrészt pörgős motor van...PL.:Volt Lancerem,barátnőm Coltja vagy akár a mostani Galantom.
Mazlee
#191
2006. július 11. 09:34
álló!

na megy már a vas? vagy még mindig szívsz vele?
ogtrai
#190
2006. július 11. 09:31
Egy Colt GTi már elég jól megy...
Ricsi^
#189
2006. július 11. 09:30
Az, hogy pörgetni kell, általában igaz minden japán kocsira
ogtrai
#188
2006. július 11. 09:26
Helló Mindenki!
GReddy!Az nem a 2.0GLS,hanem a 2.0V6os ami 150paci.Sajnos nekem nem volt még csak ismerősnek..Nagyon szép hangja van a V6-nak és azért lépeget a kicsike rendesen,bár azt állítja hogy eléggé pörgetni kell a motort hogy azért menjen.
Danmarl
#187
2006. július 11. 08:21
hi
GReddy
#186
2006. július 11. 07:34
NYEEEHEHEEE! DSM POWWWA!!! Sirály. Hirtelen egy kérdés is! Első gen. gömbölyű Galantra vágynék. A 2.0i GLS (a 150 lovas) tapasztalatokat szeretnék látni!!! Van ilyenje itt valakinek???
N.Geri
#185
2006. július 11. 06:31
Szevasztok!
Látom miről megy itt a beszélgetés...nos az enyém 1.3 12V-es, 108nm-s nyomatékkal, nekem nagyjából elég de lehetne több is!
Legyen szép napotok!
Kalapana
#184
2006. július 11. 00:58
turbo? az mi?


ogtrai
#182
2006. július 11. 00:49
Én Subarun hallottam már haldokló turbo-t.Hát igen,tudnak furcsa hangot kiadni.
ogtrai
#180
2006. július 11. 00:48
Én is fáradt vagyok!!!Jó éjt Nektek!Remélem holnap is eljöttök és még sokan mások.Remélem ez a topic nem fog ellaposodni.
narancs
#179
2006. július 11. 00:47
jah mégvalami. egélsz mókás hangja tud lenni egy rossz turbónak. apámnak pl. elkezdett huhogni, mókás... neki nme lesz az amikor javítani kell
ogtrai
#178
2006. július 11. 00:46
Az igen,sajnos a magyar autósok tudatlanok...Főleg az öregebbek(mint faterom)átült a Wartyiból egy jobb kocsiba és úgy kezelte mint a Wartyit...Már nem is tudom hány kocsit nyírt ki...!
Kalandor
#177
2006. július 11. 00:45
Na ja ezt nem szabad!!!! Én mindig járatom 1-2 percig mielött leállítom vagy már az út vége elött nem húzatom a gépet!!
narancs
#176
2006. július 11. 00:45
hmm, ez most felkeltette az érdeklődésem, de túl fáradt vagyok agyalni rajta, majd azért utánna nézek.
De msot megyek aluka, pápá mindkenkinek
Kalandor
#175
2006. július 11. 00:44
Na most már tényleg repülök a fördőbe!!! Sziasztok jó éjt!!!
narancs
#174
2006. július 11. 00:44
azon nmetom milyen turó van. De csak odafigyelés kérdése. Sokan nme vigyáznka a turbóra, dízeles ismerősök közül tul.képpen 1 sem tudta milrt kell hűteni a trubót autpálya után. megálltunk egy jó 400km után és putty leállította (160 fölöti tempó után)
Kalandor
#173
2006. július 11. 00:43
Olajat nekem sem evett sosem de mégis volt a rendszerben!!! Évek alatt minimális mennyiség lassan felhalmozodott! Gondolom én!
narancs
#172
2006. július 11. 00:42
a turbó tudja benyomni oda az olajat de akkor már gond van a trubóval!
Nekem semmi bajom nincs vele (kopp-koppp) Olaj 6000km alatt szinte semmi sem távozott belőle, gyári nyomás megvan, megy mint am eszes és 220e km-nél járunk
Kalandor
#171
2006. július 11. 00:42
Az minek a hibáját tükrözi ?
Kalandor
#170
2006. július 11. 00:41
De gondolom ott is van ilyen gond elvégre a turbó az turbó
Kalandor
#169
2006. július 11. 00:40
Minden dizelnél van sajna!!! Ezt sok ismerős és szerelő mondta!! A benzinesnél nem tudom hogy van!!
ogtrai
#168
2006. július 11. 00:40
Én a 740-760as dízelek turbójáról hallottam.Igen,sajnos nagyon lepusztult Mitsuk vannak...Amíg kerestem autót én is tapasztaltam.Ha ez nem a barátomé lett volna és tudtam volna hogy miket csinált meg rajta és még miket kell,akkor én se ugrottam volna bele...
narancs
#167
2006. július 11. 00:39
olajjal? az már baj ha oda megy az olaj
Kalandor
#166
2006. július 11. 00:37
Ja egy kérdés! Amióta a kocsit használod az intercooler és annak rendszere ki lett puscolva! Mert sokan nem tudják de sajna 5-6 éves kortól szépen megtellik olajjal ami mint tudjuk nehezebben hűl le mint a levegő .......... Érdemes megnézni nagyon vissza fgoja a nyomást a rendszerben! Az enyémben csak 0,3 bar volt amikor vettem és ez volt a gond!
narancs
#164
2006. július 11. 00:36
u.az a turbó van bennük 8legalábbis a 850ekben) ami a mitsukon is
Galantom szinte 1folytában szervízben állt, pedig eskü vigyáztam rá 8csak elöttem nem). volvó még 1 percet sem töltött ott az elmúlt 5 hónap alatt
ogtrai
#163
2006. július 11. 00:35
OHhhhhhhhh te szegény!!!Mindjárt sajnállak!
Jó éjt!!!!
Kalandor
#162
2006. július 11. 00:35
Nem kell !!! A gyári kisebb volt viszon kétszer vastagabb!! Van hely bőven csak előre nincs! Ezért kell más lökös hogy kapjon levegőt rendesen!
ogtrai
#161
2006. július 11. 00:34
EVO - VR-4 !!!LEGJOBB!!!
Volvotól féltem,mert aztmondták szervízigényesek és hogy turbók nem túl strapabírók benne...
Kalandor
#160
2006. július 11. 00:34
Na srácok köszönöm a barátságot és a beszélgetést!! megyek alszom egy kicsit 9-kor megyek strandolni! Kimerítő napom lesz holnap!!! Sziasztok jó pihenést!!
narancs
#159
2006. július 11. 00:33
1fok 1 lóreő, hát igen, de túlzásopkba sem kell esni.... de mind1, majd kiderül
Első merevítést ki kell végni hozzá, nem?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 83408 találat 1669 oldalon