MITSUBISHI
aktuális téma
Sziasztok!
Szeretnénk egybefogni az oldalon található Mitsubishi tulajdonosokat,volt tulajokat és "fun"okat,hogy segítséget nyújthassunk egymásnak vagy csak úgy beszélgessünk a márkáról vagy bármiről!
Tehát MITSU FOREVER!!!
Topic születése:2006.júl.10.
www.mitsubishiklub.hu
Szuperfontos INFORMÁCIÓ!!!
Évadzáró Találkozó szerveződik---Nov. 24., vagy 25.....
beszélgetős kajálós krúzolós megtébolyulás!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Jó estét GYÉMÁNTOSOK!!!
Ez nagyon komoly motor...ez a 3.0 MIVEC???Valami teljesítmény adatokat tudsz???
Ez nagyon komoly motor...ez a 3.0 MIVEC???Valami teljesítmény adatokat tudsz???
ÜDV. HAVER!
... MÁR MEGINT MIT CSINÁLSZ???
... MÁR MEGINT MIT CSINÁLSZ???
halihoo srácok
sajna 16.áig nem leszek de utána talán egy picit
kicsit zsúfolt a nyaram!!!
sajna 16.áig nem leszek de utána talán egy picit
kicsit zsúfolt a nyaram!!!
... majdnem galantom lett
amugy SZIASZTOK!
amugy SZIASZTOK!
meg került 8G be is ám ! VR-M a neve.
jött a GDI abban bíztak nagyon csak nem vették figyelembe, h Eu ban szar a benzin... japánban még mindig GDI a menő.
Euban viszont vissza kellett állni Mivecre.
állítólag jön új 1.8 2.0 2.4 Mivec. meg Japánban létezik 3.0V6 Mivec is, de az régebbi fejlesztés .
jött a GDI abban bíztak nagyon csak nem vették figyelembe, h Eu ban szar a benzin... japánban még mindig GDI a menő.
Euban viszont vissza kellett állni Mivecre.
állítólag jön új 1.8 2.0 2.4 Mivec. meg Japánban létezik 3.0V6 Mivec is, de az régebbi fejlesztés .
Azt nem tudom,csak azt hogy a MIVEC az egy nagyon fincsi dolog!Azt miért nem fejlesztették tovább???Azt tudom hogy az FTO-kba rakták a MIVEC motorokat.
az egy jó motor nagyon. általános dolgokra kell odafigyelni, h nincs e nagyon lerugva, meg át kell nézetni. abból a V6 volt egy Mivec verzió még régen asszem '97 környékén az szerény 200pacis volt ( de 7G nem rakták )
Helló!
Nem feltétlenül,pont azért mert japán és a japo autókba nagyrészt pörgős motor van...PL.:Volt Lancerem,barátnőm Coltja vagy akár a mostani Galantom.
Nem feltétlenül,pont azért mert japán és a japo autókba nagyrészt pörgős motor van...PL.:Volt Lancerem,barátnőm Coltja vagy akár a mostani Galantom.
álló!
na megy már a vas? vagy még mindig szívsz vele?
na megy már a vas? vagy még mindig szívsz vele?
Egy Colt GTi már elég jól megy...
Ricsi^
#189
2006. július 11. 09:30
Az, hogy pörgetni kell, általában igaz minden japán kocsira
Helló Mindenki!
GReddy!Az nem a 2.0GLS,hanem a 2.0V6os ami 150paci.Sajnos nekem nem volt még csak ismerősnek..Nagyon szép hangja van a V6-nak és azért lépeget a kicsike rendesen,bár azt állítja hogy eléggé pörgetni kell a motort hogy azért menjen.
GReddy!Az nem a 2.0GLS,hanem a 2.0V6os ami 150paci.Sajnos nekem nem volt még csak ismerősnek..Nagyon szép hangja van a V6-nak és azért lépeget a kicsike rendesen,bár azt állítja hogy eléggé pörgetni kell a motort hogy azért menjen.
NYEEEHEHEEE! DSM POWWWA!!! Sirály. Hirtelen egy kérdés is! Első gen. gömbölyű Galantra vágynék. A 2.0i GLS (a 150 lovas) tapasztalatokat szeretnék látni!!! Van ilyenje itt valakinek???
Szevasztok!
Látom miről megy itt a beszélgetés...nos az enyém 1.3 12V-es, 108nm-s nyomatékkal, nekem nagyjából elég de lehetne több is!
Legyen szép napotok!
Látom miről megy itt a beszélgetés...nos az enyém 1.3 12V-es, 108nm-s nyomatékkal, nekem nagyjából elég de lehetne több is!
Legyen szép napotok!
Én Subarun hallottam már haldokló turbo-t.Hát igen,tudnak furcsa hangot kiadni.
Na sziasztok!!!
Én is fáradt vagyok!!!Jó éjt Nektek!Remélem holnap is eljöttök és még sokan mások.Remélem ez a topic nem fog ellaposodni.
jah mégvalami. egélsz mókás hangja tud lenni egy rossz turbónak. apámnak pl. elkezdett huhogni, mókás... neki nme lesz az amikor javítani kell
Az igen,sajnos a magyar autósok tudatlanok...Főleg az öregebbek(mint faterom)átült a Wartyiból egy jobb kocsiba és úgy kezelte mint a Wartyit...Már nem is tudom hány kocsit nyírt ki...!
Na ja ezt nem szabad!!!! Én mindig járatom 1-2 percig mielött leállítom vagy már az út vége elött nem húzatom a gépet!!
hmm, ez most felkeltette az érdeklődésem, de túl fáradt vagyok agyalni rajta, majd azért utánna nézek.
De msot megyek aluka, pápá mindkenkinek
De msot megyek aluka, pápá mindkenkinek
Na most már tényleg repülök a fördőbe!!! Sziasztok jó éjt!!!
azon nmetom milyen turó van. De csak odafigyelés kérdése. Sokan nme vigyáznka a turbóra, dízeles ismerősök közül tul.képpen 1 sem tudta milrt kell hűteni a trubót autpálya után. megálltunk egy jó 400km után és putty leállította (160 fölöti tempó után)
Olajat nekem sem evett sosem de mégis volt a rendszerben!!! Évek alatt minimális mennyiség lassan felhalmozodott! Gondolom én!
a turbó tudja benyomni oda az olajat de akkor már gond van a trubóval!
Nekem semmi bajom nincs vele (kopp-koppp) Olaj 6000km alatt szinte semmi sem távozott belőle, gyári nyomás megvan, megy mint am eszes és 220e km-nél járunk
Nekem semmi bajom nincs vele (kopp-koppp) Olaj 6000km alatt szinte semmi sem távozott belőle, gyári nyomás megvan, megy mint am eszes és 220e km-nél járunk
Az minek a hibáját tükrözi ?
De gondolom ott is van ilyen gond elvégre a turbó az turbó
Minden dizelnél van sajna!!! Ezt sok ismerős és szerelő mondta!! A benzinesnél nem tudom hogy van!!
Én a 740-760as dízelek turbójáról hallottam.Igen,sajnos nagyon lepusztult Mitsuk vannak...Amíg kerestem autót én is tapasztaltam.Ha ez nem a barátomé lett volna és tudtam volna hogy miket csinált meg rajta és még miket kell,akkor én se ugrottam volna bele...
olajjal? az már baj ha oda megy az olaj
Ja egy kérdés! Amióta a kocsit használod az intercooler és annak rendszere ki lett puscolva! Mert sokan nem tudják de sajna 5-6 éves kortól szépen megtellik olajjal ami mint tudjuk nehezebben hűl le mint a levegő .......... Érdemes megnézni nagyon vissza fgoja a nyomást a rendszerben! Az enyémben csak 0,3 bar volt amikor vettem és ez volt a gond!
jóéjt neked
u.az a turbó van bennük 8legalábbis a 850ekben) ami a mitsukon is
Galantom szinte 1folytában szervízben állt, pedig eskü vigyáztam rá 8csak elöttem nem). volvó még 1 percet sem töltött ott az elmúlt 5 hónap alatt
Galantom szinte 1folytában szervízben állt, pedig eskü vigyáztam rá 8csak elöttem nem). volvó még 1 percet sem töltött ott az elmúlt 5 hónap alatt
OHhhhhhhhh te szegény!!!Mindjárt sajnállak!
Jó éjt!!!!
Jó éjt!!!!
Nem kell !!! A gyári kisebb volt viszon kétszer vastagabb!! Van hely bőven csak előre nincs! Ezért kell más lökös hogy kapjon levegőt rendesen!
EVO - VR-4 !!!LEGJOBB!!!
Volvotól féltem,mert aztmondták szervízigényesek és hogy turbók nem túl strapabírók benne...
Volvotól féltem,mert aztmondták szervízigényesek és hogy turbók nem túl strapabírók benne...
Na srácok köszönöm a barátságot és a beszélgetést!! megyek alszom egy kicsit 9-kor megyek strandolni! Kimerítő napom lesz holnap!!! Sziasztok jó pihenést!!
1fok 1 lóreő, hát igen, de túlzásopkba sem kell esni.... de mind1, majd kiderül
Első merevítést ki kell végni hozzá, nem?
Első merevítést ki kell végni hozzá, nem?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Mióta építed a Coltot???