JDM Fanatix

Témakör: Real life
aktuális téma
JDM Fanatix
JDM Fanatix... ...die hard fans of Japanese car culture.
Fórum nyitása: 2006. december 07. 23:15
Napi kommentszám rekord: 1326

"I'm so JDM......"



JDM mini tali képek

JDM minitali SylverAti képei

HUNGARORING NYÍLT NAPOK 2013



A fórumban TILOS hirdetni!!!

HASZNOS MOTYÓK ÉRDEMES BENÉZNI IDE:
Mitsubishi Lancer Evolution Parts/MRT-Motorsport



Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
AttilaM
#322770
2015. április 14. 22:04
lasi
#322769
2015. április 14. 21:57
AttilaM
#322767
2015. április 14. 21:49
lasi
#322766
2015. április 14. 19:55
Egy friss japó importgép kicsiny hazánkban.
Toyota Altezza szívó 2.0 liter, 4 henger , 210 le
lasi
#322765
2015. április 14. 19:50
Köszi Geb. a fotókat!
lasi
#322764
2015. április 14. 19:50
spy81
#322762
2015. április 10. 13:27
spy81
#322761
2015. április 10. 13:25
FD-ati
#322760
2015. március 16. 20:37
Valaki pattintson be egy Sunny B11 coupet had legyen szebb az este
FD-ati
#322759
2015. március 16. 20:32
Jo estet minden radionezo es tv hallgato embernek
Cucmey
#322757
2015. március 05. 23:02
Benne van ebben a cikkben az a felni amit vettem. )

[ link: www.speedhunters.com ]
lasi
#322756
2015. február 26. 17:29
KELCI
#322755
2015. február 24. 17:40
Az elképzelésem összképben valami hasonló. Letisztult,harmónia. Annyi hogy a féknyergeket én narancs/arany átmenettel csinálnám.Ez lehet nem lesz megvalósítva.Nem akarom nagyon felkelteni a figyelmet. A kocsiszín adott ,a fekete ultraleggerák adottak.A hűtőmaszk is fekete lesz. Kéne a kis csücss és Császárság lenne...
KELCI
#322754
2015. február 24. 17:30
Nem olyan rosszak ezek. Csak keveseknek mozgatja meg a fantáziáját...
KELCI
#322753
2015. február 24. 17:27
KELCI
#322752
2015. február 24. 17:19
Amúgy kikérem az AVE nevében! Szerintem lehetne faragni belőle valamit.Arról lehet nem is beszélve , hogy pont az a pikantériája a dolognak , hogy nem lenne mindennapi. Tuning BMW , tuning Mercit ,tuning Audit minden nap lehet látni...Kérdés ebből ugye mennyi a tényleg esztétikus és minőségi na de akkor is....
Cucmey
#322751
2015. február 23. 18:02
Nekem koni van benne de annak csak a keménysége állítható. -65 rugókat láttam Amerikába de életembe nem hallottam a márkáról. Ugyhogy inkább nem vettem meg. Nekem vogtland van benne.
Gebriel
#322749
2015. február 23. 17:03
Sárvédők vannak szélesítve szerintem mint Mazdánál az MPS-ek az alap vázat nem szoktak másikat készíteni.
lasi
#322748
2015. február 23. 17:01
Szélesebb is az IS-F.... de én nem nagyon néztem utána... nem mozgatott a téma.
De ha Te megnézted akkor lehet úgy van
Gebriel
#322747
2015. február 23. 17:00
Motortérnek mi köze a futómű bekötési pontjaihoz?
Amúgy ahogy az itt most nálunk lévő IS250 nézem most meg a neten az IS-F futóművét a bekötési pontok ugyan azok a gólyalábnak.
lasi
#322746
2015. február 23. 16:54
Jó gondolatok, szép lesz az! Elvileg a másik két márka is jó, azokkal nem lehet mellé lőni.
KELCI
#322745
2015. február 23. 16:43
Tudom...Ezért vagyok meglőve.A gyári ültető rugó nem drága 60K környéke , viszont csak 2,5 cm , de láttam képeket . Legalább nem akar hanyadt esni. H&R jöhet még szóba ill. Eibach 35-30mm -rel , de ezek meg ugye rizikósak... még nem nagyon láttam képet ilyennel...Nem akarom tuningolni csak esztétikusabbá tenni...18" felni,kis ültetés, fóli az ablakon és agyőőőő...Ill . lehet kap egy fekete hűtőmaszkot és ennyi...
GeccoSX
#322744
2015. február 23. 16:39
miért gond az ha ugyan annyit ültet? Gyárilag bután hanyatt esősen mutat?
GeccoSX
#322743
2015. február 23. 16:38
mondjuk 2cm-ert egy rugókovács is összébb nyomja szerintem az még nem olyan hatalmas különbség a gyárihoz képest és látványba az már neked jó lenne
lasi
#322742
2015. február 23. 16:37
Minden rugó más, meg amelyik márka beválik egyik autó tipusnál, az másiknál lehet nem. Nem egy gyakori tuningalap az Ave
KELCI
#322741
2015. február 23. 16:34
Ha már ennyire "belerugóztunk". Van nekem is egy kis hasfájásom. Gondolkodom én is egy rugón, de sajnos csak olyan van az én vasamhoz (TÜV -el) ami ugyan annyit ültet elöl is és hátul is. Mivel nincs tapasztalatom e téren visszatart az a tudat, hogy nehogy bután nézzen ki mikor hanyadt akar esni...Bár kombi az enyém , nem tudom ez is mennyit számít...
lasi
#322740
2015. február 23. 16:24
A sport csomagos IS250 tán alacsonyabb 2 cmrel.
lasi
#322739
2015. február 23. 16:23
Szerintem az nem megy be az enyém helyére.... más a motortér is, és ezzel együtt az első felfüggesztés is másabb lehet. Meg abból találni bontottat....
Gebriel
#322738
2015. február 23. 16:20
Lasi

IS-F futómű mennyivel keményebb és mennyivel van lejjebb a tiedhez képest? Mert a legtöbb modellnél a sport kivitelnek keményebb és pár centivel ültetett a futóműve a simákhoz képest.
Gebriel
#322737
2015. február 23. 16:19
Tomi alapból utálja az arany színt azért nem tetszik neki.
GeccoSX
#322736
2015. február 23. 16:13
hmm nem is gondoltam ,hogy ilyen magas az eclipse gyárilag az a baj 4cm felett csak rugóval ültetni már nem az igazi oda gátló is kell mondjuk SX is magas gyárilag nekem is 4cm ert van lerakva és még simán lehetne. Nyáron ha bent lesz a coilover le is tekerem még egy 2cm-ert szerintem
lasi
#322735
2015. február 23. 15:50
Ahhoz már komplett futómű kell
Cucmey
#322734
2015. február 23. 15:50
Úgy döntöttem Anitára bízom a színválasztást. Hisz övé lesz az autó.
Cucmey
#322733
2015. február 23. 15:48
rossz ez a kép. amugy megvan a -45. 205/55 az uj felnin 215/45 van. érzésre is ugy kell bele esni a kocsiba. azt akarja a haverod hogy szexi lesgyen 7 centinél kezdje az ültetést. és ha ekkorát eresztő rugókat talált szóljon nekem is. dupla áron megveszem tőle.
lasi
#322732
2015. február 23. 15:47
80 + posta + beszerelés a H&R.... az kb. 100 ropi, akkor inkább még hozzá dobok 100 at és coilover lenne
tommy13
#322731
2015. február 23. 15:45
Bakker veled se egyszerű pedig az szinte ingyen volt de 50-60at egy rugó megérne Nekem akkor nem lesz, ha telepjárót veszek véletlen
lasi
#322730
2015. február 23. 15:33
múltkor találtam egy használt D2 air szettet, 350 ért valamiért kihagytam
tommy13
#322728
2015. február 23. 15:27
szintén H&R ... nem tudom miért nem jött be.. mert Corolla nem igazán komoly autó LExus másabb.. H&R-ben meg tuti nem fogsz csalódni ... de nekem mindegy... nekem szinte a karakterisztika a csillapítás nem változott.. kanyarba kicsit kevesebbet dől ennyi ...
akkor is szép egy kicsi ültetéssel .. így kéne kijönnie a gyárból
lasi
#322727
2015. február 23. 15:25
sokpénzemleszveszekegyairrideot
tommy13
#322726
2015. február 23. 15:24
pedig ennek így kéne kinéznie .. H&R rugó
lasi
#322725
2015. február 23. 15:20
Értem mind mondasz, de ez a sima ültetőrugós dolog nekem a corollánál sem jött be, coilovertmost meg nem akarok venni. Élőben nem mutat ám rosszat ültetés nélkül sem, talán egyszer megnézed élőben is.
lasi
#322724
2015. február 23. 15:17
Nem volt ez olyan rossz
tommy13
#322723
2015. február 23. 15:11
ezüst kocsit se vennék ... szóval nem ... de attól függetlenül, neked az arany nem lesz jó.. de felőlem mindenki azt csinál amit akar
tommy13
#322722
2015. február 23. 15:10
nem kell, hogy vonzó legyen, csak így olyan .... mind1 .. nekem tuti baszná a szemem, ha lenne egy szép autóm, egy kurvajó felnim, és a kettő nem találkozna rendesen egy képen... nem azt mondtam, hogy komplett futómű kell, csak egy baszott rugó
én nem vagyok a hason csúszás híve, de így nem tudnám elviselni...
ugyan ez volt a sportomnál.. gondoltam majd ez alá nem kell másik rugó... aztán nem a bánatot nem .. alig győztem rejtegetni gumiápolóval a hééééjzagot
GeccoSX
#322721
2015. február 23. 15:05
ez biztos -4cm mert a két kép között alig van különbség ez milyne gumimérettel van?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 322970 találat 6460 oldalon