Nincs tele vele a hahu, nem látni minden sarkon egyet, épített/módosított példány még annál is ritkább. A Lexus SC (Japánban Toyota Soarer) valahogy látómezőn kívül esett, pedig tökéletes választás lehet azok számára, akik mindenképp japán autót akarnak ami hátul hajt és elegánsabb egy Silvia-nál. (Arról nem is beszélve, hogy az SC300-ban 2JZ motor dolgozott, igaz, turbó nélkül, illetve a SC400-ban pedig V8) 

Mike Keckster-t már fiatal korában elbűvölte az SC formája, mérete és felszereltsége, de aztán később a mini truck világban kötött ki és egészen addig nem is foglalkozott a japán kupéval, amíg nem akart egy új projektautót, ami már nem platós kisteherautó. Így ugrottak be az emlékek és végül landolt nála egy SC400. 

Azt nem lehet tudni, hogy mik voltak a pontos elképzelések, de miután meglátta, hogy Európában egy srác csinált magának komplett karbon bodykit-et magának, Mike is akart egyet és addig masszírozta a fickót, hogy végül sikerült megállapodni és már hajóztatták is a komplett készletet az Egyesült Államokba. Ez mondjuk nem volt éppen olcsó mutatvány, mivel csak a szállítás 1500 dollár volt és akkor még nem tudjuk a szett árát, de Mike számára minden pénzt megért. A lökhárítók, küszöbök és a sárvédők készültek karbonból és ezt borították be a képeken látható különleges színű fóliával. A fényszórók is egyedi átalakításon estek át, de a hátsó, "végtelen" lámpák teszik igazán különlegessé a megjelenést, főleg éjszaka. 

Azonban az igazi ékszereket a kerékjáratokban találjuk. Mike gyári felniket szeretett volna átalakítani többrészes darabokká, viszont a gyári Lexus felnik maximum 16" méretűek voltak és lehetetlen volt olyat készíteni, ami megfelelt volna emberünknek. Szerencsére az InfiniteWerks-nél megtalálta azt amire mindig is vágyott és az egyedi háromrészes felnik közepei a '90-es évek Lexus felnijeire emlékeztetnek, annyi különbséggel, hogy most 7"-os peremek díszítik az elöl 11, hátul 12x19 méretű "mosógépdobokat". A gumik mérete 245/35 és 255/35, mivel az is fontos szempont volt, hogy szépen feszüljenek. A futómű esetében csakis levegős rendszer jöhetett szóba, ebben a Bagriders szettje volt Mike számára a legmegfelelőbb és kiegészítésképp, állítható lengőkarok és toronycsapágyak is beépítésre kerültek. 

Az  elegáns utastérből kidobálták a fekete bőrüléseket és helyükre világos bőr sportülések kerültek, motorsportos biztonsági övekkel és egy Grip Royal kormány zárja a sort. 

Hibátlan az összkép és aki kicsit is gerjed a stance életérzésre, garantáltan imádni fogja ezt a kupét. Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 


 

Forrás: S3 Magazine