Golf MKIV

Témakör: Real life
aktuális téma
Golf MKIV
Golf IV és Bora tulajdonosok és rajongók gyűjtőhelye!!!

Pár hasznos link:

www.doppel-wobber.de

Alvázszám dekódoló


Csomagtartóban lévő matrica gyártási kódjainak a jelentése
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Feryke
#165232
2015. június 12. 09:04
mert már bután lennvan, de amúgy nem rossz
lenko
#165231
2015. június 12. 09:03
Jó kérdés, speciel nekem egyáltalán nem tetszik valamiért.
Fuchs
#165230
2015. június 12. 08:53
Egy kérdés merült fel bennem, ez miért R32?
Kívül belül normál G4, egyedül az ülések R32.
Annyi hogy a hátsó kerék mögött látszik, hogy 4motionről van szó, de attól még nem R32
*remus*
#165229
2015. június 11. 16:32
Kari GLI
#165228
2015. június 08. 21:29
Képen valamiért ferdènek néz ki.. pedig nem az.
*remus*
#165226
2015. június 08. 12:59
Kari GLI
#165225
2015. június 08. 10:56
Lefőtt a ...
lenko
#165223
2015. június 08. 09:58
Most voltam fateréknál a 7végén, megfigyeltem kívülről is kapcsolgatás közben, nem ereszkedik, csak belülről tűnik úgy ameddig variál a lengéscsillapító keménységével. Tehát sima adaptive futómű. Sry
Fuchs
#165222
2015. június 04. 20:51
Én is erre gondoltam, de hülyeségnek tartottam
regie
#165221
2015. június 04. 20:15
Edemson
#165220
2015. június 04. 16:41
Bár ez hülyeség mert a rugó attól még ugyan akkora távot feszít...Így passzzz
Edemson
#165219
2015. június 04. 16:37
Szerintem olajjal játszik. Egyszerű paraszti ésszel úgy tudom elgondolni,hogy egy plusz kamrát megnyit ahová átfolyik X mennyiségű olaj így a gátlószár lejjebb ereszkedik. De lehet nagyot tévedek.
Fuchs
#165218
2015. június 04. 16:15
Majd ha egyszer időmilliomos lesz nézz alá Kíváncsivá tett.
Feszességet egyszerűbb, gátlót variálja. Koni FSD (frekvenciafüggő) gátlóival hagyományos futóműben is elérhető hasonló. Nyilván nem olyan intelligens. Ha nem kell nagyokat csillapítani akkor keményebb lesz, hogy feszes/stabil legyen. Ha több inger éri akkor puhább, hogy elnyelje az úthibákat.
Haverom gyári m-es futóművel szerelt e46jába került ilyen garnitúra. Nagyon jól teljesít még most is, pedig beletekert már 100ezer km-t
lenko
#165217
2015. június 04. 15:59
Azt sajna passzolom, de érezhető, hogy lejjebb ereszkedik menet közben.
Fuchs
#165216
2015. június 04. 15:37
És tényleg volt a facelifteshez adaptív futómű. De magasságot hogyan állítja?
Fuchs
#165215
2015. június 04. 15:26
Én még a facelift előtti Passatról beszélek, de a hagyományos futómű ezekben is ugyan az szerintem. Erről a gyári állítható futóműről nem is hallottam.
Sciroccoban tapasztaltam csak ilyet amit teszt vezettem. De ott csak feszességet állította a sportgomb, legalábbis úgy emlékszem.
lenko
#165214
2015. június 04. 15:01
Fateré gyári 18-as, gyári állítható futóművel, sport módban ereszkedik 2cm-t, a képen comfort módban van. Ezen se érezni a nagy kereket, kb olyan mint nekem a 16-os 3cm ültetéssel gyári gátlókkal.
Fuchs
#165213
2015. június 04. 14:41
Haveromnak most került Passat 3C alá egy AP gewinde(160ezres kategória).
Nekem nagyon bejött, pedig 19" kerék van alatta és abszolút tetszik.
Nem pattog, van csillapítás és rugózás is. Nem hittem volna hogy ennyire jó lesz.
Az is igaz, hogy 3C hátsó futóműve sokkal komolyabb a G4 hidas megoldásánál.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Összesen 165492 találat 8275 oldalon