golf 2
aktuális téma
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
kartergáz elég nagynak mondható, olajfogyás viszont minimális, soha egy cseppet nem kellett utánatöltenem
nagy volt a karter gáza a motornak? olajfogyasztás hogy volt?
először be kéne csiszolni a szelepeket lehet hogy itt megy el a kompresszió, ez akkor tudható meg ha már lejött a hengerfej. ha szépek a szelepek becsiszolás elött akkor mondhatjuk motor hibára
G3 fej nem jó, nem stimmelnek a csatik (pl a pillangó tengely végén a potié az rp 3 sarus, a G3 négy sarus)
ma megküldtem a skodát Szombathely elött éjjel, 200at tudta
A felnim kb ilyenre kéne felhozni
akkor kell valami apróért egy blokk hengerfej, pl black-hez ha hoznak toledot, aztán csá, bár szerintem az ABS mono feje is jó lesz neked.
arról nem is beszélve, hogy a fekete golf hátramenő kábelkötege vágott volt, olyat meg én nem rakok a kocsimba, szóval le kellett emelnem egy másikat a polcól...
Épp ma kötöttrem össze a toledo belső kötegét a golféval. Pár köteget kifektettem az udvaron, mert természetesen a toledo kötegében meg volt elégett rész, azt cserélni kellett egy másik toledo kötegből
Holnap lehet, be is ugrik a helyére a motor köteg, meg tán a belső is megtalálja a helyét, visszabandázsolva, becsövezve, egyebek.
Holnap lehet, be is ugrik a helyére a motor köteg, meg tán a belső is megtalálja a helyét, visszabandázsolva, becsövezve, egyebek.
...van néhány új kötegem eladó
sajna még régi köteges....
ha nem G3-ból veszed..
motor köteg ki,citrom átdob, másik köteg bedob (lehet elég csak a felső kötget cserélned, új táblás a kocsid már nem?), kipu össze köt, elv az ABS-es is az idiota C bilincses megoldás, ha már nem akkor áld az egetakkor oda kell flex meg co, benzin csövek feldug és go,lehetőleg ne immosat vegyél
bár ha komplett kocsit veszel...
de igazából a legegyszerübb maga a blokk hengerfej ki másik be, diszítés is maradhat, de én a 4 vezetékes szonda meg a kopp szenzor miatt (ha jól emlékszem már az is van) meg a hossz bordás szíjas megoldás miatt meg tartanám úgy ahogy van, jobbak azok.
motor köteg ki,citrom átdob, másik köteg bedob (lehet elég csak a felső kötget cserélned, új táblás a kocsid már nem?), kipu össze köt, elv az ABS-es is az idiota C bilincses megoldás, ha már nem akkor áld az egetakkor oda kell flex meg co, benzin csövek feldug és go,lehetőleg ne immosat vegyél
bár ha komplett kocsit veszel...
de igazából a legegyszerübb maga a blokk hengerfej ki másik be, diszítés is maradhat, de én a 4 vezetékes szonda meg a kopp szenzor miatt (ha jól emlékszem már az is van) meg a hossz bordás szíjas megoldás miatt meg tartanám úgy ahogy van, jobbak azok.
Ahogy nézem a képeket, csak motort.
mérlegelés tárgyát képezi a dolog...ABS-hez mit kellene cserélni ?
Én most állok a 3. motorcsere előtt golfban.
Ha van egy biztosan jó motor, sokkal egyszerűbb egy Ctrl+X, Ctrl+V, mint szétborogatni a motort, kicserélni benne mindent, összerakni, és reménykedni! Lehet, ez elég jó megoldás, de amíg pár tízezerért veszek komplett működő motort, nem biztos, hogy a generálon fogok gondolkozni! Nem beszélve arról, hogy szerintem egy generál fúrva, faragva, csapágyazva, hengerfejve, szimeringve, többszöröse, egy működő motor árának, időben töredéke, és Wolf is kevesebbet prüszköl miatta...
Ha van egy biztosan jó motor, sokkal egyszerűbb egy Ctrl+X, Ctrl+V, mint szétborogatni a motort, kicserélni benne mindent, összerakni, és reménykedni! Lehet, ez elég jó megoldás, de amíg pár tízezerért veszek komplett működő motort, nem biztos, hogy a generálon fogok gondolkozni! Nem beszélve arról, hogy szerintem egy generál fúrva, faragva, csapágyazva, hengerfejve, szimeringve, többszöröse, egy működő motor árának, időben töredéke, és Wolf is kevesebbet prüszköl miatta...
akkor így marad....egyenlőre...azért a vákumcsöveket még átfésülöm holnap....
Azt a qrva, mennyi hely van ezekben!
az simán lehet sajnos a gyengélkedőhengerek miatt
alacsony fordulaton autózás esetén gázelvételre lefullad....alacsony alatt 1000-1500 értendő kb
fulladozásra mit értesz te?
mert az 5-ös henger az kb csak fordulaton fog életre kelni neked, addig lég pumpa.
mert az 5-ös henger az kb csak fordulaton fog életre kelni neked, addig lég pumpa.
egyenlőre mérlegelés van és a fulladásosdira szeretnék pontot tenni....a többit még meglátjuk
de egy motorcsere pénzbe és időbe is töredéke egy felújításnak! Szetem egy felújított motor már nem le sz100%-os!(ez csak az én véleményem)
de Te meg se vetted volna...
Zoli fogsz venni új főtengelyt hajtókarokat túl méretes dugót?
de én egy sima gyűrű+csapágy árát se költeném egy RP-re.
de én egy sima gyűrű+csapágy árát se költeném egy RP-re.
viszontha az meg van csinálva akkor ki is szolgál....
micsoda észrevétel.......
csak elbujt alul
idióta ékszíjas megoldást is lelehet cserélni egy hosszbordásra kis szerencsével...
pár példa:
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
és Zoli kedvence ez lesz!
idióta ékszíjas megoldást is lelehet cserélni egy hosszbordásra kis szerencsével...
pár példa:
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
és Zoli kedvence ez lesz!
az 1iken nincs generátor!?
többe kerül a leves, mint a hús, és mégsem az igazi!
na mi különbséget látsz a két motoron?
Zoli egy ABS-hez?
én mint hozzá nem értő 3 különbséget tudok mondani neked, van kopp szenzor, 4 vezetékes a szonda, más a motor vezérlő száma.
nyílván egyedi azonosítók, de az elkopott az évek alatt, felrakod a saját vezérmű burkolatod ha még rajta a kis matrica aztán kész.
1:1-be ugyan úgy néz ki a két hő belebanc...
én ennyit adnék neki, az biztos hogy nem állnék neki gyűrűzni furni faragni stb...
én mint hozzá nem értő 3 különbséget tudok mondani neked, van kopp szenzor, 4 vezetékes a szonda, más a motor vezérlő száma.
nyílván egyedi azonosítók, de az elkopott az évek alatt, felrakod a saját vezérmű burkolatod ha még rajta a kis matrica aztán kész.
1:1-be ugyan úgy néz ki a két hő belebanc...
én ennyit adnék neki, az biztos hogy nem állnék neki gyűrűzni furni faragni stb...
tartok a motorcserétől.....beszari vagyok hozzá.....
Turjal bele egy masik motort azon volt 4sebis automata is.
Valami passatbol kukazd 10-20e ert aztan annyi...
Vagy vegyel egy malacot 60-70e ert.
Valami passatbol kukazd 10-20e ert aztan annyi...
Vagy vegyel egy malacot 60-70e ert.
igen pont így történt, P-ben volt a váltó.....sajnos az ennyi
jah CR-t hogy mértettek, összes gyertya kint padló gáz padló kuplung hall jeladó trafó kábel lehúzva?
akksid is faszán forgat?
akksid is faszán forgat?
mérd ki a víz gombákat is 20 fokba asszem 2600 ohm, üzem meleg motornál 230-260.
vagy le van kokszolodva a HF-ed, de én a helyedbe keresnék egy lehetőleg csak ~200e-t futott ABS-et az már mono motoronic, okosabb jobban fogyaszt stb.
vagy le van kokszolodva a HF-ed, de én a helyedbe keresnék egy lehetőleg csak ~200e-t futott ABS-et az már mono motoronic, okosabb jobban fogyaszt stb.
üdvw az Uraknak !
akit érdekel a kálváriám.....
a lambdaszondám jó, nem kell cserélni (még szerencse, hogy már itt az új és nem tudom már visszavinni)
az injektoron az alapjárati motor jó, a vásárolton ellenben nem jó (bár ezt a rizikót bevállaltam)
mértünk CO-t és kompressziót....a CO 0,3 (hurrá-hurrá)a kompresszió pedig sorrendben a következő:10-7-6-5 (ez már nem hurrá, a kopási határ 7 a szervízkönyv szerint)
itt tartunk, a hiba továbbra is fennáll,a vízcsőcsonkra menő kábelek bizergálása előcsalta a gondot így alighanem ott lesz valami katyvasz......
akit érdekel a kálváriám.....
a lambdaszondám jó, nem kell cserélni (még szerencse, hogy már itt az új és nem tudom már visszavinni)
az injektoron az alapjárati motor jó, a vásárolton ellenben nem jó (bár ezt a rizikót bevállaltam)
mértünk CO-t és kompressziót....a CO 0,3 (hurrá-hurrá)a kompresszió pedig sorrendben a következő:10-7-6-5 (ez már nem hurrá, a kopási határ 7 a szervízkönyv szerint)
itt tartunk, a hiba továbbra is fennáll,a vízcsőcsonkra menő kábelek bizergálása előcsalta a gondot így alighanem ott lesz valami katyvasz......
Golf 3 alá való gyárilag.Tavaly az elsőket szétszedtem ,homokfúvóztattam és horgonyoztattam.A hátsó nek szétszedhetők ezért azok csak át lettek poucolva.
Reggelt.
Kinek mennyit érne a gewindém?
Bilstein. elöl hátul 200 mm magasságban állítható.
Ez nem ta és társai.Azzal tisztában van mindenki remélem.
Elöl vastagszáras.Az 1ik hátsó gyengébb./katona 2 éve csinálta/
50 000 a minimum ár.
Kinek mennyit érne a gewindém?
Bilstein. elöl hátul 200 mm magasságban állítható.
Ez nem ta és társai.Azzal tisztában van mindenki remélem.
Elöl vastagszáras.Az 1ik hátsó gyengébb./katona 2 éve csinálta/
50 000 a minimum ár.
User error...
nem tudom nálam bármilyen autónál taknyos lesz.
de nyílván én se ölöm direktbe.
de nyílván én se ölöm direktbe.
hát autopályán nem küldöm, de a 7 uton állandóan előzgetek...
de azért szoktam vele csapatni, km rek is vannak benne, nem egy mai darab de aki vigyázz rá akkor elmegy sokáig aki meg hidegen hajtja, olajat baszik cserélni, stb, akkor annak sajnálom.
Így járt...
Azt hiszem, mindent kiszedtem belőle, ami kellett.
Azt hiszem, mindent kiszedtem belőle, ami kellett.
mert soha nem tiprod,3 napig volt nálam haverom 16v-je, nála is por száraz volt mikor hozta
24 éves kocsi léttére sose olajos a kartel csövem se a karbi..
gumi végek és pl réz fűtés cső, azt még ha nagyon muszáj hajtogatni is lehet.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!