golf 2

Témakör: Real life
aktuális téma
golf 2
Fuck new model cars I'm riding old school!!


Felni &Gumi; kalkulátor
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
jettamk2
#256186
2014. szeptember 18. 04:22
kartergáz elég nagynak mondható, olajfogyás viszont minimális, soha egy cseppet nem kellett utánatöltenem
Casper85
#256185
2014. szeptember 18. 00:50
nagy volt a karter gáza a motornak? olajfogyasztás hogy volt?
Casper85
#256183
2014. szeptember 18. 00:45
először be kéne csiszolni a szelepeket lehet hogy itt megy el a kompresszió, ez akkor tudható meg ha már lejött a hengerfej. ha szépek a szelepek becsiszolás elött akkor mondhatjuk motor hibára
kaymanee
#256182
2014. szeptember 18. 00:13
G3 fej nem jó, nem stimmelnek a csatik (pl a pillangó tengely végén a potié az rp 3 sarus, a G3 négy sarus)
kaymanee
#256181
2014. szeptember 18. 00:07
ma megküldtem a skodát Szombathely elött éjjel, 200at tudta
kaymanee
#256180
2014. szeptember 17. 23:53
A felnim kb ilyenre kéne felhozni
VR6-Fan
#256179
2014. szeptember 17. 22:32
akkor kell valami apróért egy blokk hengerfej, pl black-hez ha hoznak toledot, aztán csá, bár szerintem az ABS mono feje is jó lesz neked.
PapaMaci
#256178
2014. szeptember 17. 22:04
arról nem is beszélve, hogy a fekete golf hátramenő kábelkötege vágott volt, olyat meg én nem rakok a kocsimba, szóval le kellett emelnem egy másikat a polcól...
PapaMaci
#256177
2014. szeptember 17. 22:02
Épp ma kötöttrem össze a toledo belső kötegét a golféval. Pár köteget kifektettem az udvaron, mert természetesen a toledo kötegében meg volt elégett rész, azt cserélni kellett egy másik toledo kötegből
Holnap lehet, be is ugrik a helyére a motor köteg, meg tán a belső is megtalálja a helyét, visszabandázsolva, becsövezve, egyebek.
PapaMaci
#256176
2014. szeptember 17. 21:55
...van néhány új kötegem eladó
jettamk2
#256175
2014. szeptember 17. 21:37
VR6-Fan
#256174
2014. szeptember 17. 21:34
ha nem G3-ból veszed..
motor köteg ki,citrom átdob, másik köteg bedob (lehet elég csak a felső kötget cserélned, új táblás a kocsid már nem?), kipu össze köt, elv az ABS-es is az idiota C bilincses megoldás, ha már nem akkor áld az egetakkor oda kell flex meg co, benzin csövek feldug és go,lehetőleg ne immosat vegyél
bár ha komplett kocsit veszel...

de igazából a legegyszerübb maga a blokk hengerfej ki másik be, diszítés is maradhat, de én a 4 vezetékes szonda meg a kopp szenzor miatt (ha jól emlékszem már az is van) meg a hossz bordás szíjas megoldás miatt meg tartanám úgy ahogy van, jobbak azok.
PapaMaci
#256173
2014. szeptember 17. 21:22
Ahogy nézem a képeket, csak motort.
jettamk2
#256172
2014. szeptember 17. 21:21
mérlegelés tárgyát képezi a dolog...ABS-hez mit kellene cserélni ?
PapaMaci
#256171
2014. szeptember 17. 21:19
Én most állok a 3. motorcsere előtt golfban.
Ha van egy biztosan jó motor, sokkal egyszerűbb egy Ctrl+X, Ctrl+V, mint szétborogatni a motort, kicserélni benne mindent, összerakni, és reménykedni! Lehet, ez elég jó megoldás, de amíg pár tízezerért veszek komplett működő motort, nem biztos, hogy a generálon fogok gondolkozni! Nem beszélve arról, hogy szerintem egy generál fúrva, faragva, csapágyazva, hengerfejve, szimeringve, többszöröse, egy működő motor árának, időben töredéke, és Wolf is kevesebbet prüszköl miatta...
jettamk2
#256170
2014. szeptember 17. 21:14
akkor így marad....egyenlőre...azért a vákumcsöveket még átfésülöm holnap....
PapaMaci
#256169
2014. szeptember 17. 21:11
Azt a qrva, mennyi hely van ezekben!
VR6-Fan
#256168
2014. szeptember 17. 20:55
az simán lehet sajnos a gyengélkedőhengerek miatt
jettamk2
#256167
2014. szeptember 17. 20:47
alacsony fordulaton autózás esetén gázelvételre lefullad....alacsony alatt 1000-1500 értendő kb
VR6-Fan
#256166
2014. szeptember 17. 20:42
fulladozásra mit értesz te?

mert az 5-ös henger az kb csak fordulaton fog életre kelni neked, addig lég pumpa.
jettamk2
#256165
2014. szeptember 17. 20:40
egyenlőre mérlegelés van és a fulladásosdira szeretnék pontot tenni....a többit még meglátjuk
PTS
#256164
2014. szeptember 17. 20:38
de egy motorcsere pénzbe és időbe is töredéke egy felújításnak! Szetem egy felújított motor már nem le sz100%-os!(ez csak az én véleményem)
jettamk2
#256163
2014. szeptember 17. 20:22
VR6-Fan
#256162
2014. szeptember 17. 20:16
Zoli fogsz venni új főtengelyt hajtókarokat túl méretes dugót?

de én egy sima gyűrű+csapágy árát se költeném egy RP-re.
jettamk2
#256161
2014. szeptember 17. 20:12
viszontha az meg van csinálva akkor ki is szolgál....
jettamk2
#256160
2014. szeptember 17. 20:11
VR6-Fan
#256159
2014. szeptember 17. 19:40
csak elbujt alul
idióta ékszíjas megoldást is lelehet cserélni egy hosszbordásra kis szerencsével...

pár példa:
[ link: www.hasznaltauto.hu ]

[ link: www.hasznaltauto.hu ]

[ link: www.hasznaltauto.hu ]


[ link: www.hasznaltauto.hu ]


és Zoli kedvence ez lesz!
PTS
#256158
2014. szeptember 17. 19:34
PTS
#256157
2014. szeptember 17. 19:33
többe kerül a leves, mint a hús, és mégsem az igazi!
VR6-Fan
#256156
2014. szeptember 17. 19:33
na mi különbséget látsz a két motoron?
VR6-Fan
#256154
2014. szeptember 17. 19:29
Zoli egy ABS-hez?

én mint hozzá nem értő 3 különbséget tudok mondani neked, van kopp szenzor, 4 vezetékes a szonda, más a motor vezérlő száma.

nyílván egyedi azonosítók, de az elkopott az évek alatt, felrakod a saját vezérmű burkolatod ha még rajta a kis matrica aztán kész.
1:1-be ugyan úgy néz ki a két hő belebanc...

én ennyit adnék neki, az biztos hogy nem állnék neki gyűrűzni furni faragni stb...
jettamk2
#256153
2014. szeptember 17. 18:36
tartok a motorcserétől.....beszari vagyok hozzá.....
VR6-Fan
#256152
2014. szeptember 17. 18:25
Turjal bele egy masik motort azon volt 4sebis automata is.
Valami passatbol kukazd 10-20e ert aztan annyi...
Vagy vegyel egy malacot 60-70e ert.
jettamk2
#256151
2014. szeptember 17. 18:19
igen pont így történt, P-ben volt a váltó.....sajnos az ennyi
VR6-Fan
#256150
2014. szeptember 17. 18:13
jah CR-t hogy mértettek, összes gyertya kint padló gáz padló kuplung hall jeladó trafó kábel lehúzva?
akksid is faszán forgat?
VR6-Fan
#256149
2014. szeptember 17. 18:12
mérd ki a víz gombákat is 20 fokba asszem 2600 ohm, üzem meleg motornál 230-260.

vagy le van kokszolodva a HF-ed, de én a helyedbe keresnék egy lehetőleg csak ~200e-t futott ABS-et az már mono motoronic, okosabb jobban fogyaszt stb.
jettamk2
#256148
2014. szeptember 17. 18:04
üdvw az Uraknak !
akit érdekel a kálváriám.....
a lambdaszondám jó, nem kell cserélni (még szerencse, hogy már itt az új és nem tudom már visszavinni)
az injektoron az alapjárati motor jó, a vásárolton ellenben nem jó (bár ezt a rizikót bevállaltam)
mértünk CO-t és kompressziót....a CO 0,3 (hurrá-hurrá)a kompresszió pedig sorrendben a következő:10-7-6-5 (ez már nem hurrá, a kopási határ 7 a szervízkönyv szerint)
itt tartunk, a hiba továbbra is fennáll,a vízcsőcsonkra menő kábelek bizergálása előcsalta a gondot így alighanem ott lesz valami katyvasz......
tomitam
#256147
2014. szeptember 17. 08:13
Golf 3 alá való gyárilag.Tavaly az elsőket szétszedtem ,homokfúvóztattam és horgonyoztattam.A hátsó nek szétszedhetők ezért azok csak át lettek poucolva.
tomitam
#256146
2014. szeptember 17. 08:12
Reggelt.
Kinek mennyit érne a gewindém?
Bilstein. elöl hátul 200 mm magasságban állítható.
Ez nem ta és társai.Azzal tisztában van mindenki remélem.
Elöl vastagszáras.Az 1ik hátsó gyengébb./katona 2 éve csinálta/
50 000 a minimum ár.
VR6-Fan
#256144
2014. szeptember 16. 23:33
nem tudom nálam bármilyen autónál taknyos lesz.
de nyílván én se ölöm direktbe.
Casper85
#256143
2014. szeptember 16. 23:19
hát autopályán nem küldöm, de a 7 uton állandóan előzgetek...
Casper85
#256142
2014. szeptember 16. 23:18
de azért szoktam vele csapatni, km rek is vannak benne, nem egy mai darab de aki vigyázz rá akkor elmegy sokáig aki meg hidegen hajtja, olajat baszik cserélni, stb, akkor annak sajnálom.
PapaMaci
#256141
2014. szeptember 16. 22:52
Így járt...
Azt hiszem, mindent kiszedtem belőle, ami kellett.
VR6-Fan
#256140
2014. szeptember 16. 22:47
mert soha nem tiprod,3 napig volt nálam haverom 16v-je, nála is por száraz volt mikor hozta
Casper85
#256139
2014. szeptember 16. 22:38
24 éves kocsi léttére sose olajos a kartel csövem se a karbi..
VR6-Fan
#256138
2014. szeptember 16. 21:36
gumi végek és pl réz fűtés cső, azt még ha nagyon muszáj hajtogatni is lehet.
jettamk2
#256137
2014. szeptember 16. 21:16
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
Összesen 260886 találat 5218 oldalon