A kettes Golf körül tömeghisztéria tombol. Aránylag olcsón hozzá lehet jutni és nem kell túl sok pénz, hogy ültetve legyen valami egyszerűbb felnire. Totti viszont nem elégedett meg annyival, hogy egyszerűen csak csüccsentve legyen a vas egy 7,5-es szettre. Valami mást akart, ami mindenhol feltűnést kelt, de nem tolakodóan nyomul az ember arcába. Egyszerűen jó legyen ránézni. 

Azért voltak kikötések is. A bódé mindenképp a legfapadosabb kellett, hogy legyen. Éppen ezért teljes "C" felszereltségű az egész. Egyedül a heckblende és az USA piacos hátsó lámpák dobják fel picit a hangulatot, illetve a "kilógó" kipuff. 

A beltérben is spártaiak a körülmények. Nincs középbox, nincs térképzseb, nincs óra, nincs fordulatszámmérő, nincs tükörállítás, nincs napi km számláló. Azért egy Nardi Torino kormány és egy bubis JDM váltóbot megtöri az egyszerűséget és turbónyomás, olajhőfok és olajnyomásmérő órák is helyet kaptak. 

A turbónyomásmérő óra hallatán, páran biztos felkapták a fejüket, hogy itt bizony van valami csavar a dologban. Nos igen. A géptető alatt egy 1,9 tdi dolgozik, ami kapott egy gyári intercoolert, ami eredetileg az 1,6-hoz készült. K24-es turbó és  mechanikus adagoló, illetve 2.5 tdi porlasztók is beépítésre kerültek. Az erő egy ASD váltón keresztül jut tovább, emellett nyitott kipufogórendszert találunk az autó alatt.

A futómű is megfelelően fel lett készítve. Állítható TA-Technix szett és tömör szilentek segítik az úttartást. A megállás is fontos szempont volt, ezért GTI 16v fékrendszere, Passat főfékhenger és pedálgép lett beszerelve, amihez Ferodo tárcsák és nyergek társulnak. 

Mint minden autónál, itt is a felnik teszik fel az I-re a pontot. A Classic Performance Garage jóvoltából, Igazi klasszikusok forognak a kerékjáratokban. A BBS RS gurigák elöl 8,5 hátul 9x15-s méretben, 165/45-s gumikkal adnak Bulldog kinézetet a kettesnek.