golf 2
aktuális téma
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nekem meg hátsó alakul.
MFA külső hőmérséklet jeladó helye első löki mögött van egy furat abba kell bele patintani
Bölcső lesz majd ha kiveszem kocsi alól. Kicsit beteges már
Sziasztok! Nincs valakinek eladó stabrudas bölcsője és hátsó hídja?
spgabor kérdezett olyat, amiket Te szoktál tudni
Felni, gumi méret gyilkos kategoria
Kész vagyok a henger fejjel. Most bölcső csere vár még rá. Mi lenne a kérdésed?
Én speciel épitkezek amit annyira nem tudok élvezni
közbe a Jetta is le térdelt kicsit ugyhogy kicsit káosz volt
közbe a Jetta is le térdelt kicsit ugyhogy kicsit káosz volt
Még mindig eladó. De mostmár bontom is. Ha kell valakinek valami, irjatok, hivjatok Megkérem a még aktív tagokat, ha tudják osszák meg fb-n is, mivel nekem nincs profilom.
[ link: www.jofogas.hu ]
[ link: www.jofogas.hu ]
Jó reggelt!
Tegnap összeraktam 2 fűtésboxot.
Tegnap összeraktam 2 fűtésboxot.
Gyötrelmesen néz ki annyi fix
Én löszahom az uj dizájnt. Simán ránézhetnénk mind gyakrabban.
Sziasztok gondoltam dobok pár képet a sajátról.
Sajnos ez van, a design váltás gyilkolta meg szerintem ezt a topicot...
Sziasztok!
Közben pár dologgal tisztában lettem, de még mindig két dologgal hadi lábon állok. Egyik, amit korábban is írtam, a klíma kötegben a korábbi rajzon bekarikázott J202-es csatlakozó bekötésére. Illetve körbenéztem a bal első sárvédő környékén, ahol több ember elmondása szerint az MFA külső hőmérséklet jeladója van, de sajnos nem találom a helyét. Tudtok ebben a két dologban segíteni?
Közben azért készülget az autó is. PapaMaci-tól vásárolt (már elég régen, talán tavaly) ablak köteg is belekerült a múlt héten, így köszönöm a segítséget ebben még egyszer.
Üdv:
spgabor
Közben pár dologgal tisztában lettem, de még mindig két dologgal hadi lábon állok. Egyik, amit korábban is írtam, a klíma kötegben a korábbi rajzon bekarikázott J202-es csatlakozó bekötésére. Illetve körbenéztem a bal első sárvédő környékén, ahol több ember elmondása szerint az MFA külső hőmérséklet jeladója van, de sajnos nem találom a helyét. Tudtok ebben a két dologban segíteni?
Közben azért készülget az autó is. PapaMaci-tól vásárolt (már elég régen, talán tavaly) ablak köteg is belekerült a múlt héten, így köszönöm a segítséget ebben még egyszer.
Üdv:
spgabor
Te hogy állszva Tiéddel?
Reméltem, az extrás kérdésben tudsz majd segíteni!
Reméltem, az extrás kérdésben tudsz majd segíteni!
Eljart felette sz idő
Szomorú hír ez már megint!
Udv uraim! Eladó a vas. Vegyétek vigyétek de gyorsan ) Alkudjatok is!!!
[ link: m.hasznaltauto.hu ]
[ link: m.hasznaltauto.hu ]
Sziasztok!
Pár technikai kérdésem lenne extrákkal kapcsolatban. Egy posztba írom, mert nem akarok feleslegesen szemetelni.
1. Klímánál a kapcsolási rajzon az szerepel, hogy Mono-Jetronic esetében a mellékelt képen is bekarikázott J202-es csatlakozó, ami egy zöld vezeték (ha jól értelmezem), akkor az megy a vezérlő egységre alapjárati stabilizálás céljából. Ezt a vezérlőegység kötegében melyik lábra kell kötni? Illetve a klímakapcsolóról jövő piros-fekete vezetéket nekem csak a bizti táblába az N/5-ös csatira kell vinnem, nem kell elágaztatni és elhúzni a vezérlés felé is? Legalábbis én ezt olvasom a rajzról, bár kicsit csalóka szerintem.
2. tempomat vákum pumpa a kettesben gyárilag hol van? Nem nagyon találok olyan helyet, ahol normálisan elférne. Konzolom sajnos nincs hozzá, így legózni sem tudok vele, hogy hová passzol. Neten láttam több megoldást is, de olyan helyre tenném, ahol elfér normálisan és nem is zavar később.
3. klíma vákumára ha nem teszem fel a három gömbös puffer tartályt egyenlőre, akkor az probléma? Már kiderítettem, hogy hol a helye, de nem biztos, hogy lesz időm a napokban elszöszölni vele.
4. RP motorkód esetén a klíma vákum visszacsapó szelepét jól gondolom, hogy a szívócsonkon ledugózott csonkra köthetem? Itt hogy osszam el a vákumot a klíma és az MFA között? szereztem egy kék és egy sárga visszacsapó szelepet. A sárgán van két kicsi csonk oldalt, plusz egy vastag kimenet, ami a fékre menne. A vastag kimenő felét ér ledugózni, ha nekem nem megy vákum a fékemre?
5. MFA külső hőmérséklet érzékelőnek hol van a gyári helyének kialakítása pontosan? Azt tudom, hogy valahol az akksi környékén, de eddig nem találtam meg.
Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, de nagy segítség lenne, ha minél több infót össze tudnék gyűjteni. Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv:
spgabor
Pár technikai kérdésem lenne extrákkal kapcsolatban. Egy posztba írom, mert nem akarok feleslegesen szemetelni.
1. Klímánál a kapcsolási rajzon az szerepel, hogy Mono-Jetronic esetében a mellékelt képen is bekarikázott J202-es csatlakozó, ami egy zöld vezeték (ha jól értelmezem), akkor az megy a vezérlő egységre alapjárati stabilizálás céljából. Ezt a vezérlőegység kötegében melyik lábra kell kötni? Illetve a klímakapcsolóról jövő piros-fekete vezetéket nekem csak a bizti táblába az N/5-ös csatira kell vinnem, nem kell elágaztatni és elhúzni a vezérlés felé is? Legalábbis én ezt olvasom a rajzról, bár kicsit csalóka szerintem.
2. tempomat vákum pumpa a kettesben gyárilag hol van? Nem nagyon találok olyan helyet, ahol normálisan elférne. Konzolom sajnos nincs hozzá, így legózni sem tudok vele, hogy hová passzol. Neten láttam több megoldást is, de olyan helyre tenném, ahol elfér normálisan és nem is zavar később.
3. klíma vákumára ha nem teszem fel a három gömbös puffer tartályt egyenlőre, akkor az probléma? Már kiderítettem, hogy hol a helye, de nem biztos, hogy lesz időm a napokban elszöszölni vele.
4. RP motorkód esetén a klíma vákum visszacsapó szelepét jól gondolom, hogy a szívócsonkon ledugózott csonkra köthetem? Itt hogy osszam el a vákumot a klíma és az MFA között? szereztem egy kék és egy sárga visszacsapó szelepet. A sárgán van két kicsi csonk oldalt, plusz egy vastag kimenet, ami a fékre menne. A vastag kimenő felét ér ledugózni, ha nekem nem megy vákum a fékemre?
5. MFA külső hőmérséklet érzékelőnek hol van a gyári helyének kialakítása pontosan? Azt tudom, hogy valahol az akksi környékén, de eddig nem találtam meg.
Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, de nagy segítség lenne, ha minél több infót össze tudnék gyűjteni. Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv:
spgabor
Ohh de szomorúan olvasom!
Mi lesz helyette?
Én nem annyira.
Nekem most épp elég sok munkám van. Melóba is legtöbbször bringával megyek. A kocsi annyit pihen, hogy 2 hónap alatt nem jártam ki belőle egy tank gázolajat.
Nekem most épp elég sok munkám van. Melóba is legtöbbször bringával megyek. A kocsi annyit pihen, hogy 2 hónap alatt nem jártam ki belőle egy tank gázolajat.
Mindenki atpartolt a fb re
A napi 100-200 hsz már nem nagyon jön össze.
mondj már egy irányárat légyszives
Injektor is még van még
Sziasztok!
Közben megvan, hol hibádzik a rendszer. Rossz tárcsát kaptam a vízpumpámra, valamint a főtengelyre is kell egy másik tárcsa. Így esetleg akinek lenne a következő cikkszámmal rendelkező szíjtárcsája és meg is szabadulna tőle, az ne tartsa magába.
Főtengely: 027 105 255
A képen az ötös számú és így néz ki: egy, kettő
Vízpumpa: 027 121 031
A képen a hetes számú és így néz ki.
Közben megvan, hol hibádzik a rendszer. Rossz tárcsát kaptam a vízpumpámra, valamint a főtengelyre is kell egy másik tárcsa. Így esetleg akinek lenne a következő cikkszámmal rendelkező szíjtárcsája és meg is szabadulna tőle, az ne tartsa magába.
Főtengely: 027 105 255
A képen az ötös számú és így néz ki: egy, kettő
Vízpumpa: 027 121 031
A képen a hetes számú és így néz ki.
Csak motor. Kábel koteg az nincs. Injektor nem tudom de szerintem az is még van körbe kell néznem. Árát kitaláljuk
mennyi lenne az ára? meg van minden a mocihoz?Kábelköteg,injektor,minden ?
sőt, átfogalmazom!Mennyi lenne az ára és az mit foglal magában ?
sőt, átfogalmazom!Mennyi lenne az ára és az mit foglal magában ?
Egybe van a motor úgy tudom kb 160ezer km futott. Tartalék motornak lett véve csak közben autó el lett adva
halihó ! mit tudunk arról a komplett RP motorról ?Főként mennyibe kerülne ?
Már majdnem hozzászóltam délután is, de sajnos nem vagyok kompetens, mert a tdi-n pk szij hajtja a klímát.
Egyéb motoroknál meg csak szervoig jutottam.
Egyéb motoroknál meg csak szervoig jutottam.
Huh ezt vr6-fan vagy kaymanee hátha tudná milyen szijtarcsa való oda régebben úgy emlékszem varialtak valamiért.. esetleg papamaci is tudná, de senkinek még nem volt utólagos klíma beépítés itt a fórumban
Kemencében csinálták, két napig tartott az egész folyamat (melegítés, hegesztés, kihülés, síkba köszörülés). Jó drága is volt.
Viszont ha már írok, hátha tudtok segíteni:
Az óta össze lett rakva az autóm és klíma beépítési probléma jelentkezett. Vagyis az, hogy a klíma szíjtárcsája nem fut együtt a főtengely és a vízpumpára pluszba felrakott tárcsával. Pedig úgy tudom, hogy a főtengelyen nem kell az enyémen tárcsát cserélni a klímához, mert a gyári alkatrész katalógus ugyanazt hozza rá, mint a sima szervós autóra. Szervóm meg gyárilag van.
Szóval látszik a képeken, hogy kb egy centire el van tolódva a klíma kompresszor ékszíjtárcsája a főtengelyen és a vízpumpán lévőtől. Milyen tárcsát kellene akkor a főtengelyre raknom, hogy jó legyen? A vízpumpára is kell keresnem egy a robbantott rajz szerinti 027121031 cikkszámút valahonnan, mert a bontóból hoztam egy másikat, ami nem teljesen ugyan az, de a főtengely tárcsa együtt fut vele, így azt hittem, hogy jó lesz. De sajnos nem.
Esetleg valakinek van tapasztalata 1.8 RP-vel és klíma beszereléssel kapcsolatban?
Viszont ha már írok, hátha tudtok segíteni:
Az óta össze lett rakva az autóm és klíma beépítési probléma jelentkezett. Vagyis az, hogy a klíma szíjtárcsája nem fut együtt a főtengely és a vízpumpára pluszba felrakott tárcsával. Pedig úgy tudom, hogy a főtengelyen nem kell az enyémen tárcsát cserélni a klímához, mert a gyári alkatrész katalógus ugyanazt hozza rá, mint a sima szervós autóra. Szervóm meg gyárilag van.
Szóval látszik a képeken, hogy kb egy centire el van tolódva a klíma kompresszor ékszíjtárcsája a főtengelyen és a vízpumpán lévőtől. Milyen tárcsát kellene akkor a főtengelyre raknom, hogy jó legyen? A vízpumpára is kell keresnem egy a robbantott rajz szerinti 027121031 cikkszámút valahonnan, mert a bontóból hoztam egy másikat, ami nem teljesen ugyan az, de a főtengely tárcsa együtt fut vele, így azt hittem, hogy jó lesz. De sajnos nem.
Esetleg valakinek van tapasztalata 1.8 RP-vel és klíma beszereléssel kapcsolatban?
Ha ujbol elreped akkor szolj mert van. hegesztés nem lesz tartos, hacsak nem speciálisan csinálták kemencés megoldással
Basszus. Kár, hogy nem néztem előbb, mert elvittem meghegesztetni jó drágán. Nem kaptam sehol, egy bontóban sem, pedig vagy 10-et megkérdeztem. Csak hármasét, ahol más a torok csatlakozó, vagy 1,6-ét illetve lambda szonda nélküli verziókat.
Van nekem sőt komplett motor is
Sziasztok!
Nincs esetleg valakinek eladó 1.88 RP-re való kipufogó leömlője? 90LE-s motorra való kellene, mert a kipufogó csatlakozás belső átmérője a gyengébbeknél szűkebb. Az enyém sajnos elrepedt két helyen is.
Üdv:
spgabor
Nincs esetleg valakinek eladó 1.88 RP-re való kipufogó leömlője? 90LE-s motorra való kellene, mert a kipufogó csatlakozás belső átmérője a gyengébbeknél szűkebb. Az enyém sajnos elrepedt két helyen is.
Üdv:
spgabor
bocs rossz képet rakott fel
megmaradt még pár cucc és örülnék ha jó helyre kerülnének
árakban megegyezünk
nem ebből akarok meggazdagodni
árakban megegyezünk
nem ebből akarok meggazdagodni
Na ebbe tuti nem.nyúltam volna
Utálom a kábeleket bogarászni
Utálom a kábeleket bogarászni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Friss vagyok, nagyon örülök hogy van itt kettes golfos téma
és van is téma.. kuplung! (1.3 benzines, 88-as)
padlóig kinyomva(erőből) lehet csak sebességbe rakni. vagy úgyis nehezen.. voltam szervizbe, cseréltek kuplungkészletet. bowden, rugó új, jók. viszont a pedál fölött ahol a bowden bejön, már hegesztve volt- sőt, deformálódik az a "fül" ahol váltásnál húzza a pedál.. a bowden állítással nem tudok javítani, a kart nem lehet jobban behúzni. Volt valakinél ilyesmi probléma? valami ötlet, esetleg fotó egy jó állapotúról?
Nagyon köszönöm!