Cikk: Mexikói Vörös - Lotus Exige S

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Mexikói Vörös - Lotus Exige S

Első pillantásra mindenkinek szembeötlik az optikai tuning a gépjárművön, de a lényeg a motorháztető alatt rejlik. A boldog mexikói tulajdonos, Jorge Rios egy egyedi Exige S modellt képzelt el magának, így az angol telivér megvásárlása után el is kezdte átalakítani azt. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
carlosrcng
#20
2009. május 27. 23:06
Szerintem Exige lehetett az alap, és kinyitották.
(De jogos, ennyi erővel fordítva is lehetett volna...)
A VIN (alvázszám) döntené el tutira, hogy ez minek született.
Az Exige keménytetője nem levehetős, még a régin se volt az!
carlosrcng
#19
2009. május 27. 23:04
Ja, már az Elise születésekor sem volt semmi köze a GM-nek a Lotushoz. (Szerencsére, máskülönben most a Lotus is beszopta volna a GM válságot)
A Lotus már egy jóideje a maláj Protoné.
Azok meg nem éreznek, ha valami az Opeltól olcsóbb, azt fogják megvenni!
carlosrcng
#18
2009. május 27. 23:02
Ahogy írták: Az Elise S1 volt előbb, aztán az Exige S1, majd a 340R, aztán jött a Speedster, utána az Elise S2 (mint az enyém), aztán az Exige S2.
carlosrcng
#17
2009. május 27. 23:00
Mint "érintett" megmondom őszintén pont leszarom, hogy Opel karok vannak benne! Sőt, büszke vagyok rá, hogy a Lotus nem költött új karok gyártására, inkább megvette az amúgy a célnak tökéletesen megfelelő darabot, szerintem halál olcsón! Nem egy szaros kapcsolóval kell kitűnni a többiek közül, hanem a menetdinamikával, összsúllyal, súlyelosztással, stb...
Ha valakit zavar, vehet rá cnc-zett alu szarokat, de azoknak javasolnám a vészvillogó kicserélését is, mert az meg Ford.
Ja, a hátsó féknyergünk ua. mint a Laguna/Espace Renaultoké, az első féknyeregbe elvileg passzol az Alfa75 pofája, stb...
Ez angol autó, nem arról szól hogy felsőbbrendűségi érzést árasszon bárkiből is!
Aki Lotus tulaj révén mégis valami fantasztikus különcnek érzi magát, az baszódjon meg!
carlosrcng
#16
2009. május 27. 22:54
Jajaa, nekem se jön be ez a maflásítás! (főleg hátulról...)
Dannikaa
#15
2009. május 27. 21:23
Emre69
#14
2009. május 27. 21:05
a levegőfúvókák meg újstiftesek
sky617
#13
2009. május 27. 19:30
Na, ennek már majdnem olyan a hangja, mint az enyémnek.
ChPh
#12
2009. május 27. 19:29
bakker, mennyivel lett nehezebb? pff
Sanyiqua
#11
2009. május 27. 19:27
A WgonR és az Agila szinte ugyanaz, csak a motor más, ugyanúgy most a Splash és az új Agila tök ugyanaz, csak más a logo rajtuk.
Sanyiqua
#10
2009. május 27. 19:26
Az Opel és a Lotus már akkor kézenfogva jártak, amikor többünk közül még a homokózban nyomtuk a dolgokat.
A II-ik világháború óta spannok.
Sanyiqua
#9
2009. május 27. 19:24
Szerintem azért nem dobnád ki a kukába..lol
M_Farkas
#8
2009. május 27. 19:23
Én is azt hittem, hogy Elise, mert nyitott, de az Exige kivehető keménytetős, ha minden igaz.
red87
#7
2009. május 27. 19:18
jogos, de az elise jóval régebbi, mint a speedster... de ettől függetlenül valszeg a GM megtámogatta a Lotust egy nagy vödör kapcsolóval, meg egyéb bütykökkel...
egyébként itt ragadnám meg az alkalmat, hogy szóljak: ez nem exige, hanem elise... az exige az elise keménytetős verziója, ezen meg nincs tető, ahogy nézem...
M_Farkas
#6
2009. május 27. 18:43
M_Farkas
#5
2009. május 27. 18:37
Szerintem szép. Erre illik az ilyen szárny meg diffúzor (vagy csak azt utánzó hátsó izé), ellentétben a Golfokkal, Astrákkal, meg a hasonlóakkal.
KikiVW
#4
2009. május 27. 18:02
tán mert az opel speedsterrel közös alpon nyukszanak amúgy jól elcsúfították ezt a gyárilag szép autót
red87
#3
2009. május 27. 17:52
a motortuning jöhet, de sajnos ocsmány lett
HooD
#2
2009. május 27. 17:23
Ahhoz képest, hogy Lotus elég "opel"-es az ablaktörlő karja, vagy mondhatnám Wagon-r-esnek is
sanz
#1
2009. május 27. 16:18
nekem tetszik
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 40 találat 2 oldalon