Cikk: Lapszemle-szerűség. BMW tartós tesztről

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Lapszemle-szerűség. BMW tartós tesztről

Fura hibák a BMW tartós teszt alatt, és érdekes a hibák megítélése. Most akkor mitől jó egy jó autó? Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
YELLOW
#23
2013. december 28. 09:29
Robert9
#22
2013. december 28. 09:17
Amúgy marha egyszerű a képlet. Nem kell BMW-t venni és nem lesz ilyen bajotok. Hagyjátok meg nekünk, legalább nem lesz népautó.
ranyakm
#20
2013. december 27. 23:54
Hát ez odabasz :D Bár már volt teszt megbízhatóságról, ott is a sor végén kullogott a bömbi. teszt
Robert9
#19
2013. december 27. 22:48
Arról nem is beszélve, hogy pl. magyar ember kilométert vásárol és nem autót... Hiába bírna ki 8-900ezret, ha a paraszt 190ezer felett eladja vagy nem veszi meg...
YELLOW
#18
2013. december 27. 21:09
ez ráadásul sokkal régebbre nyúlik vissza, még a villanykörte korára, már akkor úgy kellett megtervezni őket, hogy csak bizonyos ideig bírják.
OKtuning
#17
2013. december 27. 21:06
Az életciklus hosszabb volt, életciklusnak azt hívják, amíg gyártanak egy modellt. Mondjuk az BMW E30 életciklusa közel tíz év volt, az E90-é meg hét (javítsatok ki, csak emlékezetből írom), de van más sok példa. Az élettartama más kérdés. A hetvenes években a hosszú élettartamra törekedtek, csak nem feltétlenül állt rendelkezésre a gazdaságos gyártásnak is megfelelő technológia, ma a technológia megvan, de közbe lépett az élettartam tervezés, tehát csak x-időre és x-kilométer lefutására tervezik az autókat. Ha sokáig bírnák, ki venne újat?
boriszgolf
#16
2013. december 27. 20:38
Ezek a videok fent vannak talan youtubeon is.regi dolog ez sok auto lett mar darabolva...
YELLOW
#15
2013. december 27. 20:37
be scannel-néd és feltöltenéd?
vik011
#14
2013. december 27. 20:35
Kb. ugyanannyira, mint ma. Max. 1-2 évvel volt rövidebb 1-1 modell életciklusa, mint manapság. :)
Robert9
#13
2013. december 27. 20:25
Mondjuk a kétezres évek előtt.
Vauxtuned
#11
2013. december 27. 20:15
Ez érdekes. Megyek, veszek egy Auto Bild-et
Robert9
#9
2013. december 27. 19:51
Meg nézzük meg azt is, hogy régen mennyire gyártották az autókat, meg manapság mennyire gyártják...
Robert9
#8
2013. december 27. 19:47
"Mi lenne, ha eleve úgy terveznék, hogy ne repedjen?"
Erről a következő mondat jut az eszembe:

Ha a repülők feketedoboza sérthetetlen, miért nem építik abból az anyagból az egész repülőt?
OKtuning
#7
2013. december 27. 18:30
persze az is kérdés, hogy sok-sok más autótípus egy-egy darabját szétszednék százezernél mit látnánk? Mert ugye "nem normális" szétszedni egy jó autót, aminél nincsenek hibajelenségek. Lehet a repedés az általános (bár gondolom megoldható lenne a mai technológiai szinten, hogy ne repedjen), de bajt legkorábban a garanciaidő után okoz, vagy 400 ezer után, mikor a fogyasztói rendszer törvényei szerint úgyis kidobásra érik. És mindegy, hogy jó, vagy repedt hengerfejjel dobják ki
oMg
#6
2013. december 27. 17:48
lehet nem akartak még pár oldalt írni a jelenségek hátrányairól, és kockázatáairól, és így rövidre zárták az egyszerűbb olvasóknak
Arni330D
#5
2013. december 27. 17:08
A Golf I-II 1.6d és a I 1.5d is mindig hengerfej repedéses volt. Mégis több száz ezret elment.
Sok időt eltelt, de a lényeg lehet nem változott.
ChPh
#4
2013. december 27. 16:14
Én beértem....
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 43 találat 3 oldalon