ROVER

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
RoverGSi
#258
2007. augusztus 21. 20:12
Oksa!
Csővázzz!
Szedi
#257
2007. augusztus 21. 20:06
na de most lépek bnőmhöz, majd holnap jövök, ha akarsz vegyél fel msn-re: [email protected]
na további jó estét!
Szedi
#256
2007. augusztus 21. 20:03
egyébként meg gondolom gyárilag 150ló, ami többszörösen túl vna védve, tehát még többet elbír a moci, ha meg meghal, kicserélem...
Szedi
#255
2007. augusztus 21. 19:59
nekem 150ló bőven elég egy 1.4es motortol, egy 1 tonnás kasztnihoz... sztem azért kemény lenne
Szedi
#254
2007. augusztus 21. 19:59
RoverGSi
#253
2007. augusztus 21. 19:31
RoverGSi
#252
2007. augusztus 21. 19:25
Kormold ki!
Toljad neki mint állat!

Egyébként a középsődobot kivenném, meg a végére vmi áteresző dobot raknék.
RoverGSi
#251
2007. augusztus 21. 19:23
Nekem Carlos bácsi azt mondta, nem szabad turbót tenni K mocira.
Rover 75 az 1.8 T is csak 150le-t tudtak kicedni.
És az nem vmi sok cerintem.
RoverGSi
#250
2007. augusztus 21. 19:22
Hi!
Miből gondolod hogy az enyém még jó?
Szedi
#248
2007. augusztus 21. 19:19
Szedi
#247
2007. augusztus 21. 19:19

áááá, tiéd még jó.. örülj neki
RoverGSi
#246
2007. augusztus 21. 19:18
Na eccer az enyim is 1.6 szétpörgetős lecc.
RoverGSi
#245
2007. augusztus 21. 19:17
ÓÓóó Istenem bárcsak már én is itt tartanák vhol!!!!!
Szedi
#244
2007. augusztus 21. 19:12
Hali. épp erről volt szó az utolso 10hozzászólásba kb, olvass vissza... neked is elcsúszott a hüvely...
gergo025
#243
2007. augusztus 21. 10:30
Hello

Volt már valakinek olyan problémálya a Rover 214 Si vel ,hogy az olaj átfolyik a hütö rendszerbe?
észi
#242
2007. augusztus 21. 10:05
Sziasztok! Tud valaki megoldást egy Rover 1.8T injektoros autóm kipufogó dugulásának javítására? Sima cső, sportkatalizátor, utángyártott, vagy csak a gyári?
carlosrcng
#241
2007. augusztus 20. 16:49
Egyébként meg ennyit a K-motorról:
Mutasson nekem valaki olyan széria motort, amelyiknek a blokkja fűzve olajpumpával, vízpumpával, generátortartó bakkal 33kg körüli súlyból kijön!
Ebben kovácsolt dugók vannak, de az nehezebb mint az eredeti dugó! 230g vs. 212g)
A generátortartó ugyan saját gyártmány, de a lényegen sokat nem változtat!
Na üdv. mindenkinek!
carlosrcng
#240
2007. augusztus 20. 16:46
Vagy talán ezen a képen láthatóbb!
Az viszont látszódik, hogy ez a blokk méretre lett köszörülve! Semmi marási nyom sincs rajta!
Elméletileg marással is meg lehetne csinálni a méretet, de azzal könnyebb elb@szni. Köszörűn generell kisebbek a változtatás lépcsői. Nekem 0,09mm-t kellett levenni belőle.
Pontos mérőeszköz is kell hozzá, ez evidens!
carlosrcng
#239
2007. augusztus 20. 16:43
Akkor itt egy kép, hátha így jobban látszik...
A ti dugattyúitokban nincsen ilyen mély szelepfészek, ezek ugyanis nem eredeti dugattyúk, hanem Omega kovácsolt dugók. De lehet hogy az eredeti dugó is feljebb megy a hüvely szintjénél felső holtpontban, ezt nem tudom. De nem is az a lényeg, hanem a hüvely/blokk páros!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 298 találat 15 oldalon