Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- ugyan már...
- 1/8 mérföld
- :o)
- 1/4 mérföld
- hehe....
- Max. sebesség
- Városban 50-70 km/hOrszágúton 90 km/hAutóúton 110 km/hAutópályán 130 km/h
- Teljesítmény
- 97 Le
- Tömeg
- úgy 100-200 fő már az... ja az autó? Az kb. 1100 kg...
- Nyomaték
- 130 méternyi nyúton
Motor
- Motor
- 4ZZU
- Hajtás
- van egy öreg cangám.... idén nyáron megtettem vele vagy 900 kilométert... :)
- Elektronika
- előfordul
- Légszűrő
- nem kösz, leszoktam...
- Kipufogó
- nem hallanám tőle a zenét
- Gyújtás
- néha nem kapok...
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 185/60R14
- Felni
- ahány gumi, annyi felni
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- 175/65R14
Futómű
- Rugók
- 5 db (tartok egy golyóstollat a kesztyűtartóban)
- Gátlók
- sok a rendőr, traffipax, nem lehet disznólkodni...
- Merevítők
- Az van... :o)
Külső Optika
- Karosszéria
- ezüstmetál
- Légterelők
- az egész bódé az...
- Kiegészítők
- vonóhorog
- Fénytechnika
- autó, nem fényorgona...
- Dekor
- Ahogy múlik az idő, egyre több..... Lassan rendbe kéne hozni.
- Egyéb
- pár ajtórányitás
Belső Optika
- Festés, dekor
- itt-ott van némi karcolás
- Ülések
- ja. Ki kéne tisztíttatni
- Kormány
- bal oldalt elöl, a szokott helyen
- Kiegészítők
- pár nyomógomb, bajuszkapcsoló, tekerőgomb itt-ott...
- Fénytechnika
- mennyezeti csillár
- Egyéb
- ablak melletti ülések
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Sony Mobile ES CDX-C90R
- Erősítő
- JBL Px600.2 a szettnek
JBL Px500.1 a szubnak
- Hangszórók
- JBL P6550C szett
JBL P1020E szub zárt ládában
- Egyéb
- Audison Connection Sonus akkusaruk és tápelosztó, Audison Best 0 AWG -> 2x4 AWG tápkábel
Cordial CGK-175 jelkábelek Furutech FP-126-os dugókkal
Cordial CLS 125-651 hangszórókábelek
Szubon Neutrik Speakon csatlakozó
Dynamat Extreme
Rákkendroll.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
nem is drága
0
És mi lett azzal? 1-es volt vagy az utódja?
0
De bizony!
Ha akkor látnak, kapok egy muszájkabátot és elvisznek. Senki fia nem gondolta volna, hogy a mókus, aki a félig szétbombázott kocsijában bömbölteti a zenét, vigyorogva ordít, és közben a térdét csapkodja, normális...
Az odaver. De kapaszkodj a meg: a C90 majdnem olyan jó...
Ha akkor látnak, kapok egy muszájkabátot és elvisznek. Senki fia nem gondolta volna, hogy a mókus, aki a félig szétbombázott kocsijában bömbölteti a zenét, vigyorogva ordít, és közben a térdét csapkodja, normális...
Az odaver. De kapaszkodj a meg: a C90 majdnem olyan jó...
0
neki legalább van adatlapja nem úgy mint neked
0
blogok
Morel Dotech 6 MK II - bemutató
2012.06.09.
wolfman
Szuberősítő a rendszerben
2012.05.26.
wolfman
Teljes értékű komponens...?
2011.09.28.
wolfman
Sony Mobile ES
A P88 legendája
Fejek próbája, avagy high end testközelből...
Hifi-saga :o)
...de mi az a damping...?
Tesztféleség - Sony CDX-F7750
A következő lépés
Akusztikus rövidzár, zajok, zörejek
High end...?
Polaritás, időkorrekció
Aktív rendszer? Passzív rendszer?
Rendszerépítés
További bejegyzései
Profilképek
És mi lett azzal? 1-es volt vagy az utódja?
De bizony!
Ha akkor látnak, kapok egy muszájkabátot és elvisznek. Senki fia nem gondolta volna, hogy a mókus, aki a félig szétbombázott kocsijában bömbölteti a zenét, vigyorogva ordít, és közben a térdét csapkodja, normális...
Az odaver. De kapaszkodj a meg: a C90 majdnem olyan jó...
Ha akkor látnak, kapok egy muszájkabátot és elvisznek. Senki fia nem gondolta volna, hogy a mókus, aki a félig szétbombázott kocsijában bömbölteti a zenét, vigyorogva ordít, és közben a térdét csapkodja, normális...
Az odaver. De kapaszkodj a meg: a C90 majdnem olyan jó...
Nem mondod hogy volt nálad egy CD700 valamikor?
neki legalább van adatlapja nem úgy mint neked
valahol ez volt a célja az adatlapnak
...de hogy megnyugodjanak a kedélyek, lehet, hogy elmegyek az arénába is. Úgy tűnik, többeknek beépített retekgomb van a klaviatúrán, és ha nem használhatják, sose kopik el...
...de hogy megnyugodjanak a kedélyek, lehet, hogy elmegyek az arénába is. Úgy tűnik, többeknek beépített retekgomb van a klaviatúrán, és ha nem használhatják, sose kopik el...
végre van adatlapod, így már nem csak a fórumban vagy megtalálható, ennyit megért a regisztráció..
Azokat meg nem értem, akik azon anyáznak, hogy nem látnak itt képeket egy ezüstszínű gyári Corolláról... bár nekem is ez lenne a legnagyobb problémám Vannak, akik nem azért regisztrálnak, hogy feltöltsenek 20 giga képet a kocsiról, családról, kiskutyáról, aztán "harcoljanak" az arénában.. főleg, ha nincs se neonos MNC láda, se karbon szárny..
Azokat meg nem értem, akik azon anyáznak, hogy nem látnak itt képeket egy ezüstszínű gyári Corolláról... bár nekem is ez lenne a legnagyobb problémám Vannak, akik nem azért regisztrálnak, hogy feltöltsenek 20 giga képet a kocsiról, családról, kiskutyáról, aztán "harcoljanak" az arénában.. főleg, ha nincs se neonos MNC láda, se karbon szárny..
Hát, mint mondtam, kinek mi a nagy zene. Másrészt nem nagyon akarnám nagydobra verni, mi is van pontosan az autóban, no nem azért, mintha valami egyedi lenne, csak nem kevés időben és "kedvbe" került összerakni, és megint összerakni hosszú lenne. De ki tudja, talán egyszer megírom...
Hűha. Nézem az autód, pofás verda. Ha kaptam volna megfelelő kondíciókkal hitelt, ilyen kasztnis A6-ost vettem volna öt éve, csak a kettőfeles kolbászfüstölővel...
dolgozz meg a "zséért". Én is azt teszem.
Ha meg nem tetszik, amit olvasol (de mér kell ezt hatvanhétszer elolvasnod, teszed most fel a kérdést magadban, én meg bólogatok csendben), akkor talán más kedvenc honlapokat kellene nézni. Mind a ketten jól járnánk...
Ha meg nem tetszik, amit olvasol (de mér kell ezt hatvanhétszer elolvasnod, teszed most fel a kérdést magadban, én meg bólogatok csendben), akkor talán más kedvenc honlapokat kellene nézni. Mind a ketten jól járnánk...
Szerintem meg nyugodtan berakhattad volna Ha olyan nagy zene van benne akkor akár tanulni is lehetne belőle Meg mutatna valamit az autóról
A számlámra meg egy kis zsét....
A "humoros" adatlapodat olvasva simán beférnél az egyik "kedvenc honlapomra".
A "humoros" adatlapodat olvasva simán beférnél az egyik "kedvenc honlapomra".
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!