Autó adatai
Teljesítmény
- Max. sebesség
- 220 Km/h
- Teljesítmény
- 156 LE
- Nyomaték
- 190 Nm
Motor
- Motor
- 1.8 TwinSpark
(8 gyertya - 16 szelep)
- Hajtás
- Transaxle (dejólenne) XD
- Elektronika
- Fosch (sajnos nem Magneti Marelli)
- Légszűrő
- BMC Betétszűrő
- Kipufogó
- Pilot ovál krómvég XD
- Egyéb
- Chiptuning (nem box)
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári - Dunlop SP Sport Maxx 215/45R17
Téli - Dunlop SP Wintersport 3D 185/65R15
- Felni
- Nyári - 17" AEZ Xylo
Téli - 15" BBS PitLane 9
Futómű
- Fékek
- Brembo (gyárilag)
Külső Optika
- Karosszéria
- Da Silva design ;)
- Kiegészítők
- Motor rendszám (legtöbbször ablakban)
- Fénytechnika
- Kék helyzetjelző + csomagtér
- Dekor
- Lexus hátsó lámpa + oldalindex
3M sötétítés, ablak körül króm keret
Belső Optika
- Festés, dekor
- Azzurro Gabbiano (acélkék)
- Kiegészítők
- Samsung Omnia - iGO 8 Navigáció
- Egyéb
- A teljes belső tér MOMO Design (gyárilag)
(Bőr ülések - kormány - müszerfal... minden)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- JVC KD-DV6201 (DVD - DivX - USB...)
- Erősítő
- Mac Maximus 2.100 (elsőszettre)
Mac Maximus 2.150 (reflexládára)
- Hangszórók
- Rockford Fosgate Punch P162S Component - Elől
Rockford Fosgate Punch P162C Koax - Hátul
Rockford Fosgate Punch PL1-112 - Reflexláda
- Egyéb
- Power Acoustic 2.0F kondenzátor
Connection kábelek - biztosíték
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Elől már fent van a motor rendszám (már amikor)
Matricát mióta EU-s rendszámaink vannak nem adak picibe, csak normál méretűbe, azzal meg a lökös rendszámtáblatartó dudorja miatt nem lennék kisegítve, nagyon tórgerül nézne ki össze visza gyűrve. Úgyhogy kis kocka motorrendszám van elől, már amikor nem az ablaktörlő meg az EU-s matrica mögött pihen.
Matricát mióta EU-s rendszámaink vannak nem adak picibe, csak normál méretűbe, azzal meg a lökös rendszámtáblatartó dudorja miatt nem lennék kisegítve, nagyon tórgerül nézne ki össze visza gyűrve. Úgyhogy kis kocka motorrendszám van elől, már amikor nem az ablaktörlő meg az EU-s matrica mögött pihen.
0
2003.10. évjárat, a da Silva kasztni utolsó full full kiadása az uj belsővel, pl fed.komp-on le lehet limitálni a sebességet, külön téligumi figyelmeztetést beirni, dual digit klíma, ülésfűtés... szal mindennel telepakolva, aztán 2004-ben váltotta a giugaro design a kasztnit, de mindent elmond hogy a scudetto (pajzs) földig húzásán kívül ő se sokat tudott hozzátenni. (Nekem amugy ez jobban is tetszik, új 156ra nem cserélném, csak 159re) Most tart 55E km-nél, és makulálan méhviaszos rendszeresen bőrbalzsammal ápolt kárpitozása van, nincs kiülve, szakadva... MOMO felirat belenyomva a fejtámlák oldalába. Egyedül a lökösön látszódnak kisebb karcok közelről, amugy tényleg szinte szalon, vigyzok is rá! Úgyhogy örülök ha teszik, ha lesz időm énis végigklikkelem az autókat, köszi a dicséreteket!
(u.i.: hogy tudok zenét eltölteni?)
(u.i.: hogy tudok zenét eltölteni?)
0
szép za átlagod... én is gy kezdtem.. jo sok fász van itt
0
n gy dolgot csinálnék csak amit magmnak is fogok. felragasztani a rendszámot
0
Én nem is tudtam hogy ilyen szépek ezek az alfák belülről(is) ja és a felni is zsír
Elől már fent van a motor rendszám (már amikor)
Matricát mióta EU-s rendszámaink vannak nem adak picibe, csak normál méretűbe, azzal meg a lökös rendszámtáblatartó dudorja miatt nem lennék kisegítve, nagyon tórgerül nézne ki össze visza gyűrve. Úgyhogy kis kocka motorrendszám van elől, már amikor nem az ablaktörlő meg az EU-s matrica mögött pihen.
Matricát mióta EU-s rendszámaink vannak nem adak picibe, csak normál méretűbe, azzal meg a lökös rendszámtáblatartó dudorja miatt nem lennék kisegítve, nagyon tórgerül nézne ki össze visza gyűrve. Úgyhogy kis kocka motorrendszám van elől, már amikor nem az ablaktörlő meg az EU-s matrica mögött pihen.
2003.10. évjárat, a da Silva kasztni utolsó full full kiadása az uj belsővel, pl fed.komp-on le lehet limitálni a sebességet, külön téligumi figyelmeztetést beirni, dual digit klíma, ülésfűtés... szal mindennel telepakolva, aztán 2004-ben váltotta a giugaro design a kasztnit, de mindent elmond hogy a scudetto (pajzs) földig húzásán kívül ő se sokat tudott hozzátenni. (Nekem amugy ez jobban is tetszik, új 156ra nem cserélném, csak 159re) Most tart 55E km-nél, és makulálan méhviaszos rendszeresen bőrbalzsammal ápolt kárpitozása van, nincs kiülve, szakadva... MOMO felirat belenyomva a fejtámlák oldalába. Egyedül a lökösön látszódnak kisebb karcok közelről, amugy tényleg szinte szalon, vigyzok is rá! Úgyhogy örülök ha teszik, ha lesz időm énis végigklikkelem az autókat, köszi a dicséreteket!
(u.i.: hogy tudok zenét eltölteni?)
(u.i.: hogy tudok zenét eltölteni?)
szép za átlagod... én is gy kezdtem.. jo sok fász van itt
n gy dolgot csinálnék csak amit magmnak is fogok. felragasztani a rendszámot
THX!!!
A tied pedig nagyon szép gyári állapotban van!
Tetszős!!!
A tied pedig nagyon szép gyári állapotban van!
Tetszős!!!
ja s nem kell nagyobb felni, semmi, mint ahgy irták, igy tökéletes
én nem vok annyira márkahü, ezelött volt egy gyönyörü B2-es vectrám az nézett kb ilyen jol ki mint a tied... ritka, látszik hogy jo gazdája van de télleg ez mikori? vmi uccso kiadások egyike lehet.
Bár nem az "Alfa"clubba tartozom,de ez király!!!
Üdv neked is. A gyári gördülőkört megtartása volt a fő szempont, és igy is /45 van rajta, nagyobb felnivel szinte tarthatatlan lenne az előirt érték, vagy 2* ennyi lenne rá egy garnitura gumi, ami azért igy se olcsó, 45/db. :)
De igazad van, elég fura a szünet aa kerék és a sárvédő közt elsőre, mintha meg lenne emelve, pedig csak nincs legyilkolva alatta a futómű (35E svájcba, 20E km itthon) és még ugy áll ahogy kell.
Az ültetéstől pedig elveszi a kedvem, hogy a nyári papucsokkal áthajtok egy 20ason és a seggemmel megmondom hogy fej vagy irás! Ígyis gyárilag sportosra - feszesre van hangolva, lehet csak rontanék a helyzeten egy ültetéssel. Majd talán egyszer...
De igazad van, elég fura a szünet aa kerék és a sárvédő közt elsőre, mintha meg lenne emelve, pedig csak nincs legyilkolva alatta a futómű (35E svájcba, 20E km itthon) és még ugy áll ahogy kell.
Az ültetéstől pedig elveszi a kedvem, hogy a nyári papucsokkal áthajtok egy 20ason és a seggemmel megmondom hogy fej vagy irás! Ígyis gyárilag sportosra - feszesre van hangolva, lehet csak rontanék a helyzeten egy ültetéssel. Majd talán egyszer...
Az nekem is tetszik de sajnos időnként szükségem van a 4 ülésre, Imádom kinozni az utasokat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!