Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2003
- Karosszéria színe
- mágia fekete metál
- Utastér színe
- fekete
- Üzemanyag
- Dízel
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 7 mp alatt
- 1/4 mérföld
- 4 autónyival rövidebb idő alatt mint a háttérképen látható piros húzott Integra
- Max. sebesség
- 250 felett
- Teljesítmény
- Mr Dyno-val keréken mért 199,4 lóerő, ami főtengelyen kb 230-240 lóerő
- Tömeg
- Forgalmi szerint: 1334 kgMért adat kb. 40 liternyi gázolajjal a tankban sofőr nélkül: 1320 kg
- Nyomaték
- Mr Dynoval keréken mért 434,3 Nm ami főtengelyen több mint 500Nm.
Motor
- Motor
- módosított 1896 ccm ASV kódú diesel motor
adagoló (12es elem, 3.1 es emelőtárcsa)
Race porlasztócsúcs
sportvezérműtengely
PD szívósor
PD TDI dugattyúk
PD TDI hajtókarok
átalakított hengerfej
okosított Garett GT20as turbó
EGR lefalazva
2 gázolajszűrő
6 gangos hosszú DRW kódú váltó
erősebb féltengelyek
6 ágú 240 mm-es szinter kuplung
erősített kuplungszerkezet
7 kilógrammos könnyített egytömegű lendkerék
450x335x62 es hálóméretű cooler alumíniumcsövekkel becsövezve
- Hajtás
- Elsőkerék hajtás
- Elektronika
- Angliában egyedileg erre az autóra finomhangolt chip
- Légszűrő
- papír
- Kipufogó
- módosított VW Golf 1,6 TD kipufogóöntvény
60as üres rendszer a végén egy átmenő CISAM végdob
Nincs katalizátor
Nem látszik a végződés
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: Pirelli P zero Nero 225/45 ZR17 Y
Téli: Uniroyal Ms 55 Plus 205/55 R 16 V
- Felni
- Nyári. 17 colos gyári Seat Leon Cupra Speedline
Téli: 16 colos sokküllős gyári Seat Leon 1,8 20V T
Futómű
- Rugók
- Elől: -40mm
Hátul: -40mm
- Gátlók
- Kayaba Ultra (eredeti japán)
- Fékek
- Elől: 312x25mm es AUDI TT mart hűtött
Hátul: AUDI A8/S8 269x20 mm-es hűtött
Külső Optika
- Karosszéria
- Cupra R gyári első lökhárító
Cupra küszöbspoiler
- Fénytechnika
- Xenon a rövid és a hosszú is.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
A ECU átprogramozásával együtt lett az EGR kiiktatva, tisztán elektronikus úton.
A hibatárolóm üres....
A részletekről kérdezd a főszakit:
Gábor Ő csinálta a chippelést...
Igen, fékek kicsit kevésnek bizonyulnak erős igénybevételkor, nem akarom hogy lebontsam az elejét miatta. Az AUDI TT komplett első fékje jön rá Germániából... 312mm.. új konzol, új gyári betétek,a nyereg állítólag ugyanaz.
A 4D BREMBO ami neked jön, az tuti jobb lesz ennél! Majd írd meg milyen lett!
Hátul is lehet, hogy cserélni kell majd.
A 20VT CUPRA-n hátul is hűtött tárcsa van. Valahol olvastam, hogy hátra állítólag föl lehet tenni az 1.6 16V első tárcsáját.... Így rémlik.
Priviben írd már meg mit tud a géped... most már komolyan furdallja az oldalam
...
A hibatárolóm üres....
A részletekről kérdezd a főszakit:
Gábor Ő csinálta a chippelést...
Igen, fékek kicsit kevésnek bizonyulnak erős igénybevételkor, nem akarom hogy lebontsam az elejét miatta. Az AUDI TT komplett első fékje jön rá Germániából... 312mm.. új konzol, új gyári betétek,a nyereg állítólag ugyanaz.
A 4D BREMBO ami neked jön, az tuti jobb lesz ennél! Majd írd meg milyen lett!
Hátul is lehet, hogy cserélni kell majd.
A 20VT CUPRA-n hátul is hűtött tárcsa van. Valahol olvastam, hogy hátra állítólag föl lehet tenni az 1.6 16V első tárcsáját.... Így rémlik.
Priviben írd már meg mit tud a géped... most már komolyan furdallja az oldalam
...
0
Gondolom a cooler kimaradt! :)
Ezzel a konfiggal milyen időt mész?
Úgy látom nekem is lesz pár kérdésem
Hengerfejnél kompresszió csökkentés is cél volt? Nekem pont most készül a hengerfej, csak sajna nem sok időm van csiszolgatni.
Egytömegű lendkerék érdekelne és kuplung, hogy hol készült, mennyiért, milyen donorból, mik a tapasztalatok vele? Az új motorhoz új kuplungot szeretnék és valami megoldás kéne a lendkerékre is, hogy bírja amit szeretnék kihozni belőle...
Milyen nyomáson jár a GT20?
Ezzel a konfiggal milyen időt mész?
Úgy látom nekem is lesz pár kérdésem
Hengerfejnél kompresszió csökkentés is cél volt? Nekem pont most készül a hengerfej, csak sajna nem sok időm van csiszolgatni.
Egytömegű lendkerék érdekelne és kuplung, hogy hol készült, mennyiért, milyen donorból, mik a tapasztalatok vele? Az új motorhoz új kuplungot szeretnék és valami megoldás kéne a lendkerékre is, hogy bírja amit szeretnék kihozni belőle...
Milyen nyomáson jár a GT20?
0
A ECU átprogramozásával együtt lett az EGR kiiktatva, tisztán elektronikus úton.
A hibatárolóm üres....
A részletekről kérdezd a főszakit:
Gábor Ő csinálta a chippelést...
Igen, fékek kicsit kevésnek bizonyulnak erős igénybevételkor, nem akarom hogy lebontsam az elejét miatta. Az AUDI TT komplett első fékje jön rá Germániából... 312mm.. új konzol, új gyári betétek,a nyereg állítólag ugyanaz.
A 4D BREMBO ami neked jön, az tuti jobb lesz ennél! Majd írd meg milyen lett!
Hátul is lehet, hogy cserélni kell majd.
A 20VT CUPRA-n hátul is hűtött tárcsa van. Valahol olvastam, hogy hátra állítólag föl lehet tenni az 1.6 16V első tárcsáját.... Így rémlik.
Priviben írd már meg mit tud a géped... most már komolyan furdallja az oldalam
...
A hibatárolóm üres....
A részletekről kérdezd a főszakit:
Gábor Ő csinálta a chippelést...
Igen, fékek kicsit kevésnek bizonyulnak erős igénybevételkor, nem akarom hogy lebontsam az elejét miatta. Az AUDI TT komplett első fékje jön rá Germániából... 312mm.. új konzol, új gyári betétek,a nyereg állítólag ugyanaz.
A 4D BREMBO ami neked jön, az tuti jobb lesz ennél! Majd írd meg milyen lett!
Hátul is lehet, hogy cserélni kell majd.
A 20VT CUPRA-n hátul is hűtött tárcsa van. Valahol olvastam, hogy hátra állítólag föl lehet tenni az 1.6 16V első tárcsáját.... Így rémlik.
Priviben írd már meg mit tud a géped... most már komolyan furdallja az oldalam
...
Köszi az infókat!
Az új motorom nekem is Pusztaszabolcson készül, Attila hozta Olaszból a motort. A turbó már megvan hozzá, a 3.0 TDI KKK-ja lesz majd rajta. Remélem jövő pénteken kezdődhet az összerakás.
Az új motorom nekem is Pusztaszabolcson készül, Attila hozta Olaszból a motort. A turbó már megvan hozzá, a 3.0 TDI KKK-ja lesz majd rajta. Remélem jövő pénteken kezdődhet az összerakás.
Gondolom a cooler kimaradt! :)
Ezzel a konfiggal milyen időt mész?
Úgy látom nekem is lesz pár kérdésem
Hengerfejnél kompresszió csökkentés is cél volt? Nekem pont most készül a hengerfej, csak sajna nem sok időm van csiszolgatni.
Egytömegű lendkerék érdekelne és kuplung, hogy hol készült, mennyiért, milyen donorból, mik a tapasztalatok vele? Az új motorhoz új kuplungot szeretnék és valami megoldás kéne a lendkerékre is, hogy bírja amit szeretnék kihozni belőle...
Milyen nyomáson jár a GT20?
Ezzel a konfiggal milyen időt mész?
Úgy látom nekem is lesz pár kérdésem
Hengerfejnél kompresszió csökkentés is cél volt? Nekem pont most készül a hengerfej, csak sajna nem sok időm van csiszolgatni.
Egytömegű lendkerék érdekelne és kuplung, hogy hol készült, mennyiért, milyen donorból, mik a tapasztalatok vele? Az új motorhoz új kuplungot szeretnék és valami megoldás kéne a lendkerékre is, hogy bírja amit szeretnék kihozni belőle...
Milyen nyomáson jár a GT20?
Kedvencnek Kellemes Húsvétot Kívánós!
KKHK
KKHK
Nincs még utód.
Az átfűzés után nekem volt néhány apróbb dolog amire utólág rá kellett jönni, de azok tényleg csak aprók voltak.
Nem lyukas valamelyik cső? vagy a vákumszeleped nems zart ne?
Az átfűzés után nekem volt néhány apróbb dolog amire utólág rá kellett jönni, de azok tényleg csak aprók voltak.
Nem lyukas valamelyik cső? vagy a vákumszeleped nems zart ne?
Hi!
Gyártottam 1 gumi összehasonlító táblázatot. Meg szeretném kérdezni a véleményed, hogy szerinted melyik a legjobb vétel?
Gumi összehasonlító táblázat 225/45/R17
Gyártottam 1 gumi összehasonlító táblázatot. Meg szeretném kérdezni a véleményed, hogy szerinted melyik a legjobb vétel?
Gumi összehasonlító táblázat 225/45/R17
Szia!
Köszi a sok-sok tanácsot. Megfontolom+megbeszélem a szakimmal. Ez a "made in Romania" azért beparáztatott... :)
Ha most a gyári turbó+chip 190ló/420nm, akkor a GT20-al szerinted mennyi lehetne?
Köszi a sok-sok tanácsot. Megfontolom+megbeszélem a szakimmal. Ez a "made in Romania" azért beparáztatott... :)
Ha most a gyári turbó+chip 190ló/420nm, akkor a GT20-al szerinted mennyi lehetne?
Hmmm... megfontolandó a tanácsod. Remélem eldurranni azért nem fog.
Gübi haverom 60ezret ment ezzel a chippel és semmi baja a kocsijának. Pedig nem kíméli.
Amúgy milyen turbó van gyárilag a 150es PDn? Milyenre szokták/lehet cserélni?
IC az maradhat? Kipuff viszont tuti kell szélesebb, megnövekedő gázmennyiség miatt.
Gübi haverom 60ezret ment ezzel a chippel és semmi baja a kocsijának. Pedig nem kíméli.
Amúgy milyen turbó van gyárilag a 150es PDn? Milyenre szokták/lehet cserélni?
IC az maradhat? Kipuff viszont tuti kell szélesebb, megnövekedő gázmennyiség miatt.
Igen, chippeltek..... A kuplungom viszont nemigen bírja..... azt is upgradelni kell...
Csiga is lesz, de csak ha ez már kampó.... Túl új még....
Csiga is lesz, de csak ha ez már kampó.... Túl új még....
Szeretnélek meghívni Sopronba egy nemzetközi VW konszern találkozóra.
Bővebb infó:www.vwclubsopron.hu
Bővebb infó:www.vwclubsopron.hu
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!