Seat Toledo 1,9 TDI

RÁki
RÁki autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2003
Karosszéria színe
mágia fekete metál
Utastér színe
fekete
Üzemanyag
Dízel
Teljesítmény
0-100 Km/h
7 mp alatt
1/4 mérföld
4 autónyival rövidebb idő alatt mint a háttérképen látható piros húzott Integra
Max. sebesség
250 felett
Teljesítmény
Mr Dyno-val keréken mért 199,4 lóerő, ami főtengelyen kb 230-240 lóerő
Tömeg
Forgalmi szerint: 1334 kgMért adat kb. 40 liternyi gázolajjal a tankban sofőr nélkül: 1320 kg
Nyomaték
Mr Dynoval keréken mért 434,3 Nm ami főtengelyen több mint 500Nm.
Motor
Motor
módosított 1896 ccm ASV kódú diesel motor
adagoló (12es elem, 3.1 es emelőtárcsa)
Race porlasztócsúcs
sportvezérműtengely
PD szívósor
PD TDI dugattyúk
PD TDI hajtókarok
átalakított hengerfej
okosított Garett GT20as turbó
EGR lefalazva
2 gázolajszűrő
6 gangos hosszú DRW kódú váltó
erősebb féltengelyek
6 ágú 240 mm-es szinter kuplung
erősített kuplungszerkezet
7 kilógrammos könnyített egytömegű lendkerék
450x335x62 es hálóméretű cooler alumíniumcsövekkel becsövezve
Hajtás
Elsőkerék hajtás
Elektronika
Angliában egyedileg erre az autóra finomhangolt chip
Légszűrő
papír
Kipufogó
módosított VW Golf 1,6 TD kipufogóöntvény
60as üres rendszer a végén egy átmenő CISAM végdob
Nincs katalizátor
Nem látszik a végződés
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyári: Pirelli P zero Nero 225/45 ZR17 Y
Téli: Uniroyal Ms 55 Plus 205/55 R 16 V
Felni
Nyári. 17 colos gyári Seat Leon Cupra Speedline
Téli: 16 colos sokküllős gyári Seat Leon 1,8 20V T
Alkalmazott márkák
Pirelli
Futómű
Rugók
Elől: -40mm
Hátul: -40mm
Gátlók
Kayaba Ultra (eredeti japán)
Fékek
Elől: 312x25mm es AUDI TT mart hűtött
Hátul: AUDI A8/S8 269x20 mm-es hűtött
Külső Optika
Karosszéria
Cupra R gyári első lökhárító
Cupra küszöbspoiler
Fénytechnika
Xenon a rövid és a hosszú is.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

smithi
#651
2007. április 18. 08:35
0
Vinyo
#650
2007. április 18. 08:28
0
viking78
#649
2007. április 18. 00:51
0
rob_leon
#648
2007. április 17. 20:56
prv
0
rob_leon
#647
2007. április 16. 20:26
A ECU átprogramozásával együtt lett az EGR kiiktatva, tisztán elektronikus úton.
A hibatárolóm üres....
A részletekről kérdezd a főszakit:
Gábor Ő csinálta a chippelést...
Igen, fékek kicsit kevésnek bizonyulnak erős igénybevételkor, nem akarom hogy lebontsam az elejét miatta. Az AUDI TT komplett első fékje jön rá Germániából... 312mm.. új konzol, új gyári betétek,a nyereg állítólag ugyanaz.
A 4D BREMBO ami neked jön, az tuti jobb lesz ennél! Majd írd meg milyen lett!


Hátul is lehet, hogy cserélni kell majd.
A 20VT CUPRA-n hátul is hűtött tárcsa van. Valahol olvastam, hogy hátra állítólag föl lehet tenni az 1.6 16V első tárcsáját.... Így rémlik.

Priviben írd már meg mit tud a géped... most már komolyan furdallja az oldalam
...
0
Hans
#646
2007. április 15. 12:08
Köszi az infókat!
Az új motorom nekem is Pusztaszabolcson készül, Attila hozta Olaszból a motort. A turbó már megvan hozzá, a 3.0 TDI KKK-ja lesz majd rajta. Remélem jövő pénteken kezdődhet az összerakás.
0
Hans
#645
2007. április 13. 23:09
Gondolom a cooler kimaradt! :)
Ezzel a konfiggal milyen időt mész?

Úgy látom nekem is lesz pár kérdésem
Hengerfejnél kompresszió csökkentés is cél volt? Nekem pont most készül a hengerfej, csak sajna nem sok időm van csiszolgatni.
Egytömegű lendkerék érdekelne és kuplung, hogy hol készült, mennyiért, milyen donorból, mik a tapasztalatok vele? Az új motorhoz új kuplungot szeretnék és valami megoldás kéne a lendkerékre is, hogy bírja amit szeretnék kihozni belőle...

Milyen nyomáson jár a GT20?
0
Hans
#644
2007. április 13. 22:27
válaszoltam!
0
Revoltec
#643
2007. április 11. 18:06
0
Szólj hozzá Te is!
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
smithi
#651
2007. április 18. 08:35
Vinyo
#650
2007. április 18. 08:28
viking78
#649
2007. április 18. 00:51
rob_leon
#648
2007. április 17. 20:56
prv
rob_leon
#647
2007. április 16. 20:26
A ECU átprogramozásával együtt lett az EGR kiiktatva, tisztán elektronikus úton.
A hibatárolóm üres....
A részletekről kérdezd a főszakit:
Gábor Ő csinálta a chippelést...
Igen, fékek kicsit kevésnek bizonyulnak erős igénybevételkor, nem akarom hogy lebontsam az elejét miatta. Az AUDI TT komplett első fékje jön rá Germániából... 312mm.. új konzol, új gyári betétek,a nyereg állítólag ugyanaz.
A 4D BREMBO ami neked jön, az tuti jobb lesz ennél! Majd írd meg milyen lett!


Hátul is lehet, hogy cserélni kell majd.
A 20VT CUPRA-n hátul is hűtött tárcsa van. Valahol olvastam, hogy hátra állítólag föl lehet tenni az 1.6 16V első tárcsáját.... Így rémlik.

Priviben írd már meg mit tud a géped... most már komolyan furdallja az oldalam
...
Hans
#646
2007. április 15. 12:08
Köszi az infókat!
Az új motorom nekem is Pusztaszabolcson készül, Attila hozta Olaszból a motort. A turbó már megvan hozzá, a 3.0 TDI KKK-ja lesz majd rajta. Remélem jövő pénteken kezdődhet az összerakás.
Hans
#645
2007. április 13. 23:09
Gondolom a cooler kimaradt! :)
Ezzel a konfiggal milyen időt mész?

Úgy látom nekem is lesz pár kérdésem
Hengerfejnél kompresszió csökkentés is cél volt? Nekem pont most készül a hengerfej, csak sajna nem sok időm van csiszolgatni.
Egytömegű lendkerék érdekelne és kuplung, hogy hol készült, mennyiért, milyen donorból, mik a tapasztalatok vele? Az új motorhoz új kuplungot szeretnék és valami megoldás kéne a lendkerékre is, hogy bírja amit szeretnék kihozni belőle...

Milyen nyomáson jár a GT20?
Hans
#644
2007. április 13. 22:27
válaszoltam!
Revoltec
#643
2007. április 11. 18:06
rob_leon
#642
2007. április 07. 11:27
Kedvencnek Kellemes Húsvétot Kívánós!
KKHK
Vinyo
#641
2007. április 04. 14:18
-Andrew-
#640
2007. április 04. 12:01
Nincs még utód.
Az átfűzés után nekem volt néhány apróbb dolog amire utólág rá kellett jönni, de azok tényleg csak aprók voltak.
Nem lyukas valamelyik cső? vagy a vákumszeleped nems zart ne?
Leon Rol
#639
2007. március 31. 13:54
rob_leon
#638
2007. március 31. 01:12
Hi!
Gyártottam 1 gumi összehasonlító táblázatot. Meg szeretném kérdezni a véleményed, hogy szerinted melyik a legjobb vétel?

Gumi összehasonlító táblázat 225/45/R17
rob_leon
#637
2007. március 28. 20:37
Szia!

Köszi a sok-sok tanácsot. Megfontolom+megbeszélem a szakimmal. Ez a "made in Romania" azért beparáztatott... :)
Ha most a gyári turbó+chip 190ló/420nm, akkor a GT20-al szerinted mennyi lehetne?
rob_leon
#636
2007. március 27. 22:12
Hmmm... megfontolandó a tanácsod. Remélem eldurranni azért nem fog.
Gübi haverom 60ezret ment ezzel a chippel és semmi baja a kocsijának. Pedig nem kíméli.

Amúgy milyen turbó van gyárilag a 150es PDn? Milyenre szokták/lehet cserélni?
IC az maradhat? Kipuff viszont tuti kell szélesebb, megnövekedő gázmennyiség miatt.
rob_leon
#635
2007. március 25. 13:13
Igen, chippeltek..... A kuplungom viszont nemigen bírja..... azt is upgradelni kell...
Csiga is lesz, de csak ha ez már kampó.... Túl új még....
rob_leon
#634
2007. március 23. 19:25
10p
Janika 007
#633
2007. március 14. 02:47
Szeretnélek meghívni Sopronba egy nemzetközi VW konszern találkozóra.
Bővebb infó:www.vwclubsopron.hu
rob_leon
#632
2007. március 06. 21:40
10 a kedvencnek!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Összesen 1011 találat 51 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.