Opel Signum 3.0Cdti sport

Népszerűség: 7.77
pittaba2
pittaba2 autója
Helyezés:
2707
Kategória:
Saloon
Párbajok
Nyert:
2
Vesztett:
7
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2004
Tulajdonában
2015 óta
Karosszéria színe
fekete
Utastér színe
fekete
Kivitel
sport
Üzemanyag
Dízel
Beceneve
Kormos
Teljesítmény
0-100 Km/h
10.6 mp
Max. sebesség
240 km/óra
Teljesítmény
230 Le
Tömeg
1610kg
Nyomaték
470Nm
Motor
Motor
3,0Cdti
Hajtás
front
Elektronika
egyedi chip
Légszűrő
k&n sport filter
Kipufogó
üres 80as rendszer
Nyári felni konfiguráció
Gumi
235/45 R17
Felni
Opel 17"
Futómű
Rugók
-40mm
Gátlók
blistein
Fékek
gyári
Merevítők
.........
Külső Optika
Karosszéria
csomagtartóról jelek ,feliratok eltűntetve
Fénytechnika
gyári xenon
Belső Optika
Ülések
gyári fekete bőr,memóriával
Kormány
gyári
HIFI / Multimédia
Fejegység
gyári

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

pittaba2
#48
2013. január 18. 18:07
jó meglátás....csak leállított motornál,generátor töltés nélkül ennyi az érték... járó motornál 14.4 V
0
Laca30
#47
2013. január 18. 17:24
0
Alekosz
#46
2013. január 18. 16:08
Bár a 13 máaodpercbe simán belekötnék... én 2 ilyent vezettem a Sajátom és egy ismerősét... de eggyiksem tudta a 0-100 csak 15 körül inkább.. de 13.... a tiéd valami Rakéta lehet akkor :D
0
tipo gt
#45
2013. január 18. 12:00
Nekem csak egy észrevételem lenne, mivel elvben és papíron az autóhifis dolgok a névleges teljesítményt 14.4v adják le a kondin látható 13.1v kicsit kevés nekem, bár elvben talán csak 0.2-0,3v esés van a tápvezetéken mindenképp utánajárnék miért csak ekkora feszültség van a kondinál. Ha azt nézem, hogy valószínűleg a generátornál 14.4v van a csomitartóig menő vezetéken levő esés túl nagy és amúgy nem hiszem hogy szükséges kondi de saját döntésed. Tény, hogy a kondit a túl nagy feszültség esések ellen szokták alkalmazni ha a mély láda sokat "kérne" de a bemenő feszültség eleve kevesebb mint kellene.
0
pinter1
#44
2013. január 18. 09:55
igazad van szép lesz ez gt optikával felnivel ültetve, fehér elemekkel
0
nagyand2
#43
2013. január 18. 09:44
0
Kike
#42
2013. január 18. 09:43
milyen szar lenne a világ ha mindenkinek ugyanaz tetszene nem?
0
Kike
#41
2013. január 18. 09:43
na ez egy korrekt hozzáállás.
0
pittaba2
#40
2013. január 18. 09:42
akkor valószínűleg egy értékcsökkent 206-ossal fogok járni ,mert nekem így tetszik... a gyári dísztárcsákat meg 3 darabbal szarul nézett ki és az a 3is elég tré állapotban volt így jött a "szarfos 200 Ft-os" Mindenkinek más az ízlésvilága....tavaszra jön a felni...ültetés meg napi használatban magyar utakon nem nagyon fogom 12 re letekerni!
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4
pittaba2
#48
2013. január 18. 18:07
jó meglátás....csak leállított motornál,generátor töltés nélkül ennyi az érték... járó motornál 14.4 V
Laca30
#47
2013. január 18. 17:24
Alekosz
#46
2013. január 18. 16:08
Bár a 13 máaodpercbe simán belekötnék... én 2 ilyent vezettem a Sajátom és egy ismerősét... de eggyiksem tudta a 0-100 csak 15 körül inkább.. de 13.... a tiéd valami Rakéta lehet akkor :D
tipo gt
#45
2013. január 18. 12:00
Nekem csak egy észrevételem lenne, mivel elvben és papíron az autóhifis dolgok a névleges teljesítményt 14.4v adják le a kondin látható 13.1v kicsit kevés nekem, bár elvben talán csak 0.2-0,3v esés van a tápvezetéken mindenképp utánajárnék miért csak ekkora feszültség van a kondinál. Ha azt nézem, hogy valószínűleg a generátornál 14.4v van a csomitartóig menő vezetéken levő esés túl nagy és amúgy nem hiszem hogy szükséges kondi de saját döntésed. Tény, hogy a kondit a túl nagy feszültség esések ellen szokták alkalmazni ha a mély láda sokat "kérne" de a bemenő feszültség eleve kevesebb mint kellene.
pinter1
#44
2013. január 18. 09:55
igazad van szép lesz ez gt optikával felnivel ültetve, fehér elemekkel
nagyand2
#43
2013. január 18. 09:44
Kike
#42
2013. január 18. 09:43
milyen szar lenne a világ ha mindenkinek ugyanaz tetszene nem?
Kike
#41
2013. január 18. 09:43
na ez egy korrekt hozzáállás.
pittaba2
#40
2013. január 18. 09:42
akkor valószínűleg egy értékcsökkent 206-ossal fogok járni ,mert nekem így tetszik... a gyári dísztárcsákat meg 3 darabbal szarul nézett ki és az a 3is elég tré állapotban volt így jött a "szarfos 200 Ft-os" Mindenkinek más az ízlésvilága....tavaszra jön a felni...ültetés meg napi használatban magyar utakon nem nagyon fogom 12 re letekerni!
pinter1
#38
2013. január 18. 09:33
Szerintem kár volt összefestegetni a dolgokat, így cigányos lett értéke rögtön csökkent 200ezret, +még a 10ezret érő szépnekmondható gyári disztárcsát is lecserélted egy szarfos 200forintos disztárcsára.. szerintem azon a képen ahol "amikor hozzám került" akkor sokkal szebb volt.. -10cm +kerék azt ennyi
pittaba2
#37
2013. január 18. 09:33
pittaba2
#36
2013. január 18. 09:32
Minden kommentet-kritikát meghallgatok és építő jellegel fogadok!Hátsó lámpám sima facelift előtti volt,elég karcos így került sor a cserére!Direkt szűrő csak a hangja miatt kerül föl!Lökösök szempontjából meg beleszerettem a GT lökösökbe.... ültetés? eslő állítható 4 és 12cm-er között torzión meg a 6.5-ön még lehet tekerni
B.Pitt
#35
2013. január 18. 09:23
Sorry. Már nem foglalkozom, hifi beépítéssel. Nincs rá helyem, csak akiknek régen csináltuk azoknak szoktam segíteni ha valami apró baj van, amit utcán is meg tudok csinálni.
De tudom ajánlani a Piton Zoliékat a Rögös utcában. Ők Vérprofik és Jó áron dolgoznak, és jó cuccaik vannak.
Roche
#34
2013. január 18. 08:38
velo
#33
2013. január 18. 01:24
ezekkel kb én is egyetértek...
daftÁdám
#32
2013. január 18. 00:02
Üdv itt zsíír verda
T-Tboy
#31
2013. január 17. 23:40
Saloon +8p.!
Következő soraim nem fikázásnak szánom (nekem is van még mit tennem a saját gépemen), csupán csak a én szemszögem amit magasról le kell sz.rni, hisz nem nekem és másnak hanem magadnak építed a autód! Így előre is elnézést kérek ha bmit is sértőnek találsz abból amit írok!
Én pl. a gyári hátsó lámpákat visszatenném, a direktszűrcsi (értelme semmi, csak hátránya van szerintem) helyett be a gyárit, Hi-Fi-s szemmel nézve csomagtérbe kis rendezgetés idővel (nem muszáj oda profi, Te is el tudod szebben rendezni a dolgokat és olcsóbban meg is úszod). De kár azért a kalaptartóért, kár volt kivágni a oválokért, nem kellenek azok oda. Jó 2utas komponens szett előre, hátra a láda és az ezeket hajtó erősítő(k).
További terveid illetően én nem bántanám a gyári lökösöket, a sárvédőket peremezni-szélesíteni, hogy szélesebb felnik beférjenek alá, korrekt ültetés és jó is.
De ez csak a én véleményem.
oMg
#30
2013. január 17. 21:53
1.4 75 le-nek el kell mennie 300 at simán durva lenne ha nem
KriszSwift
#29
2013. január 17. 18:50
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 68 találat 4 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.