Mazda MX3 BP GT (emlékoldal)

Népszerűség: 9.82
Piet_
Piet_ autója
Helyezés:
3
Kategória:
Top Tuner
Párbajok
Nyert:
9
Vesztett:
3
Státusz:
Kihívó
Következő ellenfél: powerboy
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Alap: 10.5 (gyári adat) Stage I.: 9,3 (gyári adat)
1/4 mérföld
16,8 (gyári adat)
Max. sebesség
Alap: 197 km/h (gyári adat, de ennyit már mentem is vele) Stage I.: 201 km/h (gyári adat)
Teljesítmény
Alap: 107+ LE / 6200 Stage I.: 128 LE / 6500
Tömeg
1040 kg
Nyomaték
Alap: 134+ Nm / 3600 Stage I.: 160Nm / 4500
Motor
Motor
Alap: 1,6 16V DOHC B6D
Stage I.: 1,8 16V DOHC BP

Gyárilag a 323 1,8 GT-t szerelték ezzel a motorral.

A szelepfedél Candy Red színűre fényezve, rajta a feliratok tükörre polírozva
Hajtás
Első kerék, egyenlőre, de kapcsolható difis 4 kerék hajtás van tervben
Elektronika
BP-F3 japán belpiacos ECU + Greddy e-manage blue
Légszűrő
K&N direkt szűrő nyáron
Télen sima papír
Kipufogó
Hengerenkénti 4-2-1-es rozsdamentes leömlő, 55-ös rozsdamentes rendszer Remus sportdobbal dupla 76mm-es krómozott véggel
Gyújtás
NGK sport gyertyák
Egyéb
stage 1 Exedy kuplung
!!Magyarországon eddig ez az első 1,8 BP motorral szerelt Mx-3!!!
Mechanikus (spirálos) kilóméter jeladó átalakítva elektromossá!
Alkalmazott márkák
Exedy Greddy NGK Remus
Nyári felni konfiguráció
Gumi
GT Radial Champiro HPX
Gumi méret
205/40 R17
Felni
Rota Torque 17" gunmetal
Felni méret
7J×17"   5×114   ET45
Alkalmazott márkák
Rota
Téli felni konfiguráció
Gumi
Goodyear UltraGrip 8
Gumi méret
185/65 R15
Felni
Mazda 626 Gyári alu
Felni méret
5J×15"   5×114   ET45
Alkalmazott márkák
Goodyear
Futómű
Rugók
D2 RACING SPORT Coilovers -szabadon állítható magasság -szabályozható rugó út -egyénileg választható rugóállandó Elöl -3,5-cm, hátul 3cm-es ültetés
Gátlók
D2 RACING SPORT Coilovers -36 fokozatban állítható csillapítás -állítható kerékdőlésszög elől és hátul -teflon borítású szár
Fékek
Gyári: Elöl 260mm-es hűtött tárcsa

Most: 276mm-es 323 V6 hűtött EBC Turbo Groove vakfúrt-mart tárcsa + 323 V6-os féknyergek, EBC Black Stuff fékbetétek

Gyári: Hátul 250mm-es tárcsa

Most: 323 V6-os hátsó tárcsái, EBC Blacksuff fékbetétek

1,8 V6-os Vákumdobja + főfékhengere

Féknyergek pirosra festve

Fémhálós fékcsövek, dot 5.1-es fékolaj
Merevítők
Elöl toronymerevítő 1,8 V6 stabilizátor rudak elöl-hátul
Egyéb
Hátsó toronymerevítő folyamatban
Az első és hátsó csonkálványok és csapágyak, és az első trapéz göbfejek 323 V6-ra cserélve, ezzel megváltozott az autó osztóköre 4x100-ról 5x114,3-ra.
Alkalmazott márkák
Goodyear Rota
Külső Optika
Karosszéria
Egyedileg kevert kék gyöngyház metál fényezés
Az emblémák hátulról eltüntetve
Légterelők
Hátsó szárny
Kiegészítők
Pakfeifer küszöb toldatok

Pakfeifer hátsó toldat + fekete rácsozás

Első toldat
Fénytechnika
Fekete, Projektoros dupla karikás Angel Eyes fényszórók

JDM Black Altezza hátsó lámpák
Kristály optikás helyzetjelző + index
Füst színű 6-os mazda oldalindexek
Dekor
Az ajtók ablak keretei lakkfeketére fényezve
Egyéb
A karosszéria és minden egyéb kis munkáért köszönet H&H Zso-nak!
Belső Optika
Festés, dekor
Fekete - Piros egyedi bőr belső
a műszerfal, az ajtó és oldalkárpitok bőrrel bevonva, a tőtőkárpit és az oszlop burkolatok fekete szövettel behúzva.
Az ajtó nyitók műanyag burkolatai lakkfeketére fényezve
Ülések
V6-os mx-3 kagyló ülései egyedileg átalakítva, bőrrel behúzva, piros cérnával tűzve
Kormány
Kézzel varrott bőrkormány, piros cérnával varrva + lufi
Kiegészítők
egyedi bőr váltógomb, bőr váltózsák, piros cérnával varrva MOMO Match titanium alu pedálok, alu köszöbvédő Mx-3 felirattal, tükörpolírral.
Rhino a hörcsög
Fénytechnika
A műszeregységek pirosra átledezve,
számlapok egyedire cserélve
Egyéb
Méretpontos Mx-3 feliratú szőnyegek
Alkalmazott márkák
MOMO
HIFI / Multimédia
Fejegység
Alpine 9881R

Teljesítmény: 50W x 4
RDS-es tuner; 18 FM memória, 6 MW memória, 6 LW memória; 1 bites D/A átalakító; 1 pár RCA előerősített kimenet

CD-R/ CD-RW lejátszás; MP3, WMA lejátszás; CD Text; ID3 tag
Levehető előlap; Gombok megvilágítása kék/piros
Digitális Elektronikus hangerő szabályzás; Bass Engine
Szubwoofer szintszabályzás; Előugró forgógombos hangerő; Infra távvezérelhetőségre felkészítve; Full Speed Control; Magas-mély hangszínszabályzás
Kormányról való távvezérelhetőségre felkészítve
Némítás; ISO csatlakozó
Erősítő
JBL CS60.4

640W max. teljesítményű 4 / 3 / 2 csatorna konfigurálhatóságú AB osztályú sztereó 4 csatornás erősítő, beépített hangváltóval, alacsony és magas jelszint bemenettel.
· Teljesítmény: 4x60W RMS 4 Ohm (CEA 2006)
· Hidalt teljesítmény: 2x160W RMS 4 Ohm (CEA 2006)
· Frekvencia átvitel: 10 - 27.000Hz
· Bass Boost: 0-6dB (45Hz)
· Jel/zaj viszony: 75dB
· Beépített hangváltó: HP / LP (30 - 320Hz között
12dB / oktáv)
· Bemeneti érzékenység: 100mV - 6V
· Méretek: 337 x 260 x 56mm
Hangszórók
Elöl Mac Audio CFX 2.16 160W folyamatos, 350W max. terhelhetőség, 4Ohm impedancia, 32 - 32.000Hz frekvencia átvitel, 92dB érzékenység, 16,5cm-es mélyközép + selyem magassugárzó + külső hangváltóval szerelt 2 utas komponens hangszóró szett.
• Frekvencia vágási pont: 3.400 Hz
• Hangszórók mérete: 165mm / 25mm
• Beépítési mélység: 70mm / 22mm
• Membrán anyag: Üvegszál, méhsejt szerkezetű mélyközép, Canternary selyem magas
• Tömör öntött alumínium kosár
• Alumínium magassugárzó és hangváltó ház
• Nagykilengésű gumiperem
• Magassugárzó szint és fázis beállítási lehetőség
• Phase Evolution "rokonság"
• Tesztgyőztes: Car & Hifi 2/07 - "legjobb termék"


Hátul 6"x9" Magnat 3 utas ovál

JBL CS1204 mélynyomó

- névleges terhelhetőség: 250 W
- zenei terhelhetőség: 1000 W
- átviteli tartomány: 40 - 300.000 Hz
- névleges impedancia: 4 Ohm
- méret: 380 x 370 x 410 mm
Egyéb
Nagyon jó akusztika!!!! :)
Alkalmazott márkák
Alpine JBL LW

Legfrissebb képek

Sötétben

Angyali szemek

JDM Black Altezza

Szolíd szárnyacska

Ez lakik a csomagtartóba

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Vivien
#93
2008. május 23. 09:53
még szép nem fedem fel magam
0
NaNa01
#92
2008. május 23. 08:06
0
Piet_
#91
2008. május 22. 20:49
0
roli papa
#90
2008. május 22. 19:53
ment a nai adag,kollega
0
Piet_
#89
2008. május 22. 13:03
0
Vivien
#88
2008. május 22. 12:50
he he a képeken nem én vagyok
0
NaNa01
#87
2008. május 22. 10:27
0
Sv
#86
2008. május 22. 05:30
Hajnali adag
0
roli papa
#85
2008. május 21. 22:59
0
Szólj hozzá Te is!

blogok

Vivien
#93
2008. május 23. 09:53
még szép nem fedem fel magam
NaNa01
#92
2008. május 23. 08:06
Piet_
#91
2008. május 22. 20:49
roli papa
#90
2008. május 22. 19:53
ment a nai adag,kollega
Piet_
#89
2008. május 22. 13:03
Vivien
#88
2008. május 22. 12:50
he he a képeken nem én vagyok
NaNa01
#87
2008. május 22. 10:27
Sv
#86
2008. május 22. 05:30
Hajnali adag
roli papa
#85
2008. május 21. 22:59
snecky
#84
2008. május 21. 20:03
Köszönet
Piet_
#83
2008. május 21. 19:26
A tetőablak szigetelléssel is ugyanezt eljáccotta, csak ott először azt mondta hogy ok vigyem, aztán most közli hogy bocs csak komplett tetőablakkal együtt....Na ekkor közöltem vele hogy akkor további jó "hírdetést" mer hogy eladni nemfog így az is biztos
Piet_
#82
2008. május 21. 19:23
Hihetetlen milyen pofátlanok tudnak lenni emberek...a minap hátsó szárnyat kerestem a kocsihoz, és rábukkantam azon a használt autós honlapon egy osztrák mx-re, fel is hívtam, meg is egyeztünk hogy akkor 5k meg minden erre ma mikor hívom hogy akkor mennék érte, akkor közli hogy hát bocsi de elment egy bontóba és ott 20k mondtak neki rá, így nem adja csak min 12k-ért....Milyen ember az ilyen...A bontósok meg köztudott hogy eladnák még az annyukat is 2ft-ért.
Piet_
#81
2008. május 21. 09:58
Köszi a zsírzást!!
Gebriel
#78
2008. május 18. 16:28
Gebriel
#77
2008. május 17. 20:11
A gyári betétszürőnél a direkt és a sport betétszürő is jobb, nekem volt mindkettő egy picivel jobb a betét én az javaslom.
A direktszürő akkor jobb ha teljesen el tudod a motortér melegétől szigetelni.
Gebriel
#76
2008. május 17. 20:08
A párbaj itt már rég nem az autókról szól, hanem hogy kinek van több segben a nyelve.
Sváb Állat
#75
2008. május 16. 20:51
Mai kenet

De örülj ,hogy nem az utolsó
Piet_
#74
2008. május 16. 19:35
A kérdés még mindíg adott...Direkt szűrő?, betét szűrő?, avagy a jó öreg gyári papírszűrő? Nemtudok dönteni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 10873 találat 544 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

Az autóval nyert kupák, elismerések

GFBNET Autószépségverseny

GFBNET, 2010.12.19.
1. hely

Tuned toplista

Carstyling, 2011.01.05.
1. helyezés

X-treme toplista

carstyling.hu, 2012.04.18.
1. hely

Top tuner toplista

Carstyling.hu, 2012.06.01.
2. hely

Japcarfest2 Autószépségverseny

Hungaroring, 2012.08.04.
1. hely

Llummar Autószépségverseny

, 2012.09.04.
1. hely

Streettuning találkozó, Limbo

Lurdy ház, 2012.09.08.
3. hely

I. Urban Round Tuning- és versenyautó találkozó, Autószépségverseny

Lurdy ház, 2012.09.15.
Top 10

Urban Round Tuning- és versenyautó találkozó, limbó

Lurdy Ház, 2012.09.15.
1. hely
X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.