Autó adatai
Teljesítmény
- 1/8 mérföld
- 10,353 s @ 110 km/h (gyári autoval)
9,733 s @ 127 km/h (nem hivatalos)
(2,668-as 60 lábbal szal még van benne)
- 1/4 mérföld
- 16,168 s @ 134 km/h (gyári autoval)
14,756 s @ 157 km/h (nem hivatalos)
- Max. sebesség
- 245 km/h -- gyárilag kb 220 km/h (óra szerint)
- Teljesítmény
- 125+ LE ++
- Tömeg
- 1070 kg
- Nyomaték
- 148+ Nm ++
Motor
- Motor
- M16A + IHI VJ35 Turbó 0,5 báron.
- Hajtás
- front
- Elektronika
- GReddy e-manage ultimate (rajtprogrammal)
- Légszűrő
- K&N direktszűrő
- Kipufogó
- Full saválló 2,5"os rendszer, magnaflow katalizátor, magnaflow hangtompító és magnaflow kétoldalú hátsó dob, egyedi verseny kipufogó tömítések.
- Gyújtás
- Suzukisport NGK Thermal 8as gyertyák
- Egyéb
- -GReddy e-manage Ultimate motor vezérlés,+ Rajtprogram
-Suzuki Sport Racing 1.3bár hűtősapka,
-Trubónyomásmérő, Olajnyomásmérő, Olajhőfokmérő,
-Hosszabb 5. sebesség kb 240km/h vége óra szerint.
-Tiltás 7300-as fordulaton
-Vems Wbo2+EGT
-Intercooler és a hozzávaló csövezés
-2,5"os saválló kipuff rendszer
-Greddy lefujó
-HKS EVC IV. Electronic Boost Controller
-XS Power 38mm Wastegte
-IHI VJ35 Turbó
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyár: 195/45 R17 GoodYear Eagle F1
Téli: 195/65 R15 Fulda
- Felni
- Gyári 17-es alu, és 15-ös acél.
Futómű
- Rugók
- Suzukisport
- Gátlók
- SuzukiSport Állítható magasságú és keménységű gátlók (made in Japan)
- Fékek
- Elöl-hátul tárcsa.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
map
#3897
2009. május 11. 20:06
A kipufnál ne vedd egy lapra a szívó motorral! Nekem miután felment a 60as rendszer az 1.3ra 1sec-el jobb időt megy, sokkal könnyebben és hamarabb tölt be a turbó és érezhetően dinamikusabb. Kell az 1.6ra is a 60-as mivel kompresszoros...
0
map
#3896
2009. május 11. 20:03
Hiába nagyobb szerinted az "égési csúcsnyomás" ha jól van megírva az elektronika akkor a széria állapotú motortól is alacsonyabb kipufgáz hőmérséklétven van és akkor semmi baja nem lesz! Ezeknek gyárilag kovácsolt dugója van ellenben az enyémmel aminek nem, és én pedid nem 0.4-en hanem 0.6-on töltöm a gyári 1.3as motor több mint egy éve semmi baja! Nagyobb részben az elektronika a tényező hidd el pedig én sem kímélem
0
tudtommal nem Feri, meg Jóska dugta össze a fejét, hanem komoly cég, komoly emberei csinálták ezt a kocsit, nem olyan amatőrök, mint akiket te festesz le
0
Profilképek
map
#3897
2009. május 11. 20:06
A kipufnál ne vedd egy lapra a szívó motorral! Nekem miután felment a 60as rendszer az 1.3ra 1sec-el jobb időt megy, sokkal könnyebben és hamarabb tölt be a turbó és érezhetően dinamikusabb. Kell az 1.6ra is a 60-as mivel kompresszoros...
map
#3896
2009. május 11. 20:03
Hiába nagyobb szerinted az "égési csúcsnyomás" ha jól van megírva az elektronika akkor a széria állapotú motortól is alacsonyabb kipufgáz hőmérséklétven van és akkor semmi baja nem lesz! Ezeknek gyárilag kovácsolt dugója van ellenben az enyémmel aminek nem, és én pedid nem 0.4-en hanem 0.6-on töltöm a gyári 1.3as motor több mint egy éve semmi baja! Nagyobb részben az elektronika a tényező hidd el pedig én sem kímélem
tudtommal nem Feri, meg Jóska dugta össze a fejét, hanem komoly cég, komoly emberei csinálták ezt a kocsit, nem olyan amatőrök, mint akiket te festesz le
Háát! Láttam már a lapját, szép munka. De ha csak elkapar a kanyar után akkor mit sem ér az erő!! Valami jobb futóművet is kaphatnának ezek a kisautók!! Az enyém is persze!! Egyébként ha ilyen mértékben növeled a teljesítményt akkor a blokkon kívül szinte mindent meg kellene erősíteni. Bírja egy darabig az tuti, lehet, hogy élete végéig, de az is lehet hogy 2hónapig. Most ezekben a számításokban nagyon benne vagyok és csak azért aggaszt, egyébként nem érdekelne. Nagyobb égési csúcsnyomás és máris más dugo, hajtórúd és főtengely kell. De ugyebár a biztonsági tényezőket nem tudjuk, tehát lehet, hogy pont kihozod nullára és pont elbírja a terhelést. Remélem nálad ez lesz!!
Akkor lassan felkerül a cooler és a kipu?
Biztos nagyot fog szólni!!
Tényleg a gumit mennyire eszi a kocsi?
Akkor lassan felkerül a cooler és a kipu?
Biztos nagyot fog szólni!!
Tényleg a gumit mennyire eszi a kocsi?
Hello! Voltam a Suzuki gyárban, azonnal add el!!! CSak 6 Japcsit láttunk!!! És az összerakások nagy részét NŐK csinálják!!
Hát ez laza, de neki sincs fojtás benne!! mindent kiraktak belőle!! Az számít igazán nem annyira a cső átmérő, persze az is fontos!! De valóban egy 180Le-s kocsinak vezesse el a hőt a kipu. Tényleg lehet hogy kell alá a 60-as!! De tapasztalataim alapján a hossz sem mind1! De azt már a jó öreg japánok kiszámolták!! Szóval zsír lesz a géped!!
Hát nem lesz nagy rá az a 60-as rendszer? Én egy 2,2L-es mocira raktam 55-t és nagyobbal sokkal butább volt. 60-assal nem adott le akkora teljesítményt mit 55-tel! Ez meg csak 1,6L!! Akármennyire hűde tuning! Szerintem erre is elég 55mm, de te tudod. Mondjuk az a 2,2L-es csak 150Le volt. Inkább a fojtásokat dobd ki belőle, dobokat meg ezeket. De nem szólok bele, az egész tapasztalatjáték! Lehet neked bejön!
NA az nem rossz!! Drakulálok!! Hány ló Gtekbácsi szerint?
Hellaj! Gurul a vas? Mérted már ebben a szezonban? Az enyém kicsit bekopott és a gyári 8sec helyett 7,57s -t tud 100-ra!! ÚGY, hogy teljesen gyári az autó!! Na ezt rakd össze!! Mi lenne, ha belenyúlnék?
Masterdriv
#3881
2009. április 01. 15:08
lájtosan..de ettől se látsz normálisan utánnam
Masterdriv
#3880
2009. április 01. 13:25
enyém se több 190 lónál..és még füstöl is ..mint valami beteg kályha...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!