Suzuki Swift Sport

Népszerűség: 9.93
Mulder_
Mulder_ autója
Népszerűség:
9.93
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
1/8 mérföld
10,353 s @ 110 km/h (gyári autoval)

9,733 s @ 127 km/h (nem hivatalos)

(2,668-as 60 lábbal szal még van benne)
1/4 mérföld
16,168 s @ 134 km/h (gyári autoval)

14,756 s @ 157 km/h (nem hivatalos)
Max. sebesség
245 km/h -- gyárilag kb 220 km/h (óra szerint)
Teljesítmény
125+ LE ++
Tömeg
1070 kg
Nyomaték
148+ Nm ++
Motor
Motor
M16A + IHI VJ35 Turbó 0,5 báron.
Hajtás
front
Elektronika
GReddy e-manage ultimate (rajtprogrammal)
Légszűrő
K&N direktszűrő
Kipufogó
Full saválló 2,5"os rendszer, magnaflow katalizátor, magnaflow hangtompító és magnaflow kétoldalú hátsó dob, egyedi verseny kipufogó tömítések.
Gyújtás
Suzukisport NGK Thermal 8as gyertyák
Egyéb
-GReddy e-manage Ultimate motor vezérlés,+ Rajtprogram
-Suzuki Sport Racing 1.3bár hűtősapka,
-Trubónyomásmérő, Olajnyomásmérő, Olajhőfokmérő,
-Hosszabb 5. sebesség kb 240km/h vége óra szerint.
-Tiltás 7300-as fordulaton
-Vems Wbo2+EGT
-Intercooler és a hozzávaló csövezés
-2,5"os saválló kipuff rendszer
-Greddy lefujó
-HKS EVC IV. Electronic Boost Controller
-XS Power 38mm Wastegte
-IHI VJ35 Turbó
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyár: 195/45 R17 GoodYear Eagle F1
Téli: 195/65 R15 Fulda
Felni
Gyári 17-es alu, és 15-ös acél.
Futómű
Rugók
Suzukisport
Gátlók
SuzukiSport Állítható magasságú és keménységű gátlók (made in Japan)
Fékek
Elöl-hátul tárcsa.

Legfrissebb képek

A régi kocsim

Egy kis verseny Gavor20vt-vel

Itt éppen Tyutyeszt gyepálom el :)

A belseje...

A régi és az új!

63,5cm-es a gyári helyett!

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Zsol T Gsi
#3899
2009. május 12. 14:51
0
alexp83
#3898
2009. május 12. 14:49
Köszönöm a támogatást.
0
map
#3897
2009. május 11. 20:06
A kipufnál ne vedd egy lapra a szívó motorral! Nekem miután felment a 60as rendszer az 1.3ra 1sec-el jobb időt megy, sokkal könnyebben és hamarabb tölt be a turbó és érezhetően dinamikusabb. Kell az 1.6ra is a 60-as mivel kompresszoros...
0
map
#3896
2009. május 11. 20:03
Hiába nagyobb szerinted az "égési csúcsnyomás" ha jól van megírva az elektronika akkor a széria állapotú motortól is alacsonyabb kipufgáz hőmérséklétven van és akkor semmi baja nem lesz! Ezeknek gyárilag kovácsolt dugója van ellenben az enyémmel aminek nem, és én pedid nem 0.4-en hanem 0.6-on töltöm a gyári 1.3as motor több mint egy éve semmi baja! Nagyobb részben az elektronika a tényező hidd el pedig én sem kímélem
0
davidosz
#3895
2009. május 10. 14:30
Na mi a stejsz? Van már rendszer?
0
frei
#3894
2009. április 21. 14:16
0
peethewR
#3893
2009. április 20. 09:32
0
dureeR
#3892
2009. április 16. 22:50
Lacházára mész?
0
dureeR
#3891
2009. április 16. 22:49
tudtommal nem Feri, meg Jóska dugta össze a fejét, hanem komoly cég, komoly emberei csinálták ezt a kocsit, nem olyan amatőrök, mint akiket te festesz le
0
Szólj hozzá Te is!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Zsol T Gsi
#3899
2009. május 12. 14:51
alexp83
#3898
2009. május 12. 14:49
Köszönöm a támogatást.
map
#3897
2009. május 11. 20:06
A kipufnál ne vedd egy lapra a szívó motorral! Nekem miután felment a 60as rendszer az 1.3ra 1sec-el jobb időt megy, sokkal könnyebben és hamarabb tölt be a turbó és érezhetően dinamikusabb. Kell az 1.6ra is a 60-as mivel kompresszoros...
map
#3896
2009. május 11. 20:03
Hiába nagyobb szerinted az "égési csúcsnyomás" ha jól van megírva az elektronika akkor a széria állapotú motortól is alacsonyabb kipufgáz hőmérséklétven van és akkor semmi baja nem lesz! Ezeknek gyárilag kovácsolt dugója van ellenben az enyémmel aminek nem, és én pedid nem 0.4-en hanem 0.6-on töltöm a gyári 1.3as motor több mint egy éve semmi baja! Nagyobb részben az elektronika a tényező hidd el pedig én sem kímélem
davidosz
#3895
2009. május 10. 14:30
Na mi a stejsz? Van már rendszer?
frei
#3894
2009. április 21. 14:16
peethewR
#3893
2009. április 20. 09:32
dureeR
#3892
2009. április 16. 22:50
Lacházára mész?
dureeR
#3891
2009. április 16. 22:49
tudtommal nem Feri, meg Jóska dugta össze a fejét, hanem komoly cég, komoly emberei csinálták ezt a kocsit, nem olyan amatőrök, mint akiket te festesz le
KKH-SRT
#3890
2009. április 16. 17:10
Szép napot!

davidosz
#3889
2009. április 16. 11:34
Háát! Láttam már a lapját, szép munka. De ha csak elkapar a kanyar után akkor mit sem ér az erő!! Valami jobb futóművet is kaphatnának ezek a kisautók!! Az enyém is persze!! Egyébként ha ilyen mértékben növeled a teljesítményt akkor a blokkon kívül szinte mindent meg kellene erősíteni. Bírja egy darabig az tuti, lehet, hogy élete végéig, de az is lehet hogy 2hónapig. Most ezekben a számításokban nagyon benne vagyok és csak azért aggaszt, egyébként nem érdekelne. Nagyobb égési csúcsnyomás és máris más dugo, hajtórúd és főtengely kell. De ugyebár a biztonsági tényezőket nem tudjuk, tehát lehet, hogy pont kihozod nullára és pont elbírja a terhelést. Remélem nálad ez lesz!!
Akkor lassan felkerül a cooler és a kipu?
Biztos nagyot fog szólni!!
Tényleg a gumit mennyire eszi a kocsi?
davidosz
#3888
2009. április 11. 11:36
Hello! Voltam a Suzuki gyárban, azonnal add el!!! CSak 6 Japcsit láttunk!!! És az összerakások nagy részét NŐK csinálják!!
kitcar
#3887
2009. április 11. 09:51
davidosz
#3886
2009. április 08. 18:11
Hát ez laza, de neki sincs fojtás benne!! mindent kiraktak belőle!! Az számít igazán nem annyira a cső átmérő, persze az is fontos!! De valóban egy 180Le-s kocsinak vezesse el a hőt a kipu. Tényleg lehet hogy kell alá a 60-as!! De tapasztalataim alapján a hossz sem mind1! De azt már a jó öreg japánok kiszámolták!! Szóval zsír lesz a géped!!
davidosz
#3885
2009. április 07. 20:33
Hát nem lesz nagy rá az a 60-as rendszer? Én egy 2,2L-es mocira raktam 55-t és nagyobbal sokkal butább volt. 60-assal nem adott le akkora teljesítményt mit 55-tel! Ez meg csak 1,6L!! Akármennyire hűde tuning! Szerintem erre is elég 55mm, de te tudod. Mondjuk az a 2,2L-es csak 150Le volt. Inkább a fojtásokat dobd ki belőle, dobokat meg ezeket. De nem szólok bele, az egész tapasztalatjáték! Lehet neked bejön!
davidosz
#3884
2009. április 06. 21:16
NA az nem rossz!! Drakulálok!! Hány ló Gtekbácsi szerint?
Mr.Sasa
#3883
2009. április 06. 17:15
Hétfői bekukkantás...
davidosz
#3882
2009. április 03. 16:05
Hellaj! Gurul a vas? Mérted már ebben a szezonban? Az enyém kicsit bekopott és a gyári 8sec helyett 7,57s -t tud 100-ra!! ÚGY, hogy teljesen gyári az autó!! Na ezt rakd össze!! Mi lenne, ha belenyúlnék?
Masterdriv
#3881
2009. április 01. 15:08
lájtosan..de ettől se látsz normálisan utánnam
Masterdriv
#3880
2009. április 01. 13:25
enyém se több 190 lónál..és még füstöl is ..mint valami beteg kályha...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 4079 találat 204 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.