Honda Civic Fk3

Népszerűség: 3.09
DieselFun
DieselFun autója
Helyezés:
962
Kategória:
Tuned
Párbajok
Nyert:
6
Vesztett:
2
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Üzemanyag
Dízel
Teljesítmény
1/4 mérföld
13,9 mp
Max. sebesség
240http://www.youtube.com/watch?v=LViqs0IZd1g
Teljesítmény
250 Le
Tömeg
1450 Kg
Nyomaték
480 Nm
Motor
Motor
2.2 ictdi
Hajtás
front
Elektronika
Chipsz
Légszűrő
gyári papír a legjobb
Kipufogó
Egyedi
Egyéb
-Nagy intercooler
-Nem a sárvédőtől szívja be a meleg levegőt hanem a
"hideg"menetszelet alulról
-Víz ethanol befecskendezés
-Hybrid csiga
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyári 215/40 R18
Téli 225/50 R17
Felni
Nyári 18"
Téli 17"
Futómű
Rugók
Gyári
Gátlók
Gyári
Fékek
Ebc hütött + yellow stuff
Merevítők
Gyári
Külső Optika
Kiegészítők
Motorháznyitó teleszkóp
Fénytechnika
Projectroros bi—bi xenon lámpák
Minden ami csak lehet ledes
Dekor
Carbon
Belső Optika
Festés, dekor
Carbon
Fénytechnika
minden kék
Egyéb
Komfort modul egyedi.
http://www.youtube.com/watch?v=Y2bAfNRtFPU&feature=c4-overview&list=UUwGS05g38DIn9qlsAFZODIw
HIFI / Multimédia
Fejegység
Pioneer 2din bluetooyh
Erősítő
Rockford P2002 a Subnak
Krüger & Matz 4 Csatornás végfok 800W a két szettnek
Hangszórók
Audio System X-ion 165 szett elöl hátul
Macaudio Absolute 300 Sub
Alkalmazott márkák
Pioneer

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Borisz80
#1005
2013. augusztus 29. 06:44
Nem akarok se kötekedni, se senkit megbántani, de egy épített 2.2 20V-es 5 hengeres, turbos Audit azért egy chipel felgóhuzott autó messze menőleg nem ér be, arról nem beszélve lásd Rambustibi, elbows6 gépjármű csodáikat mindegyik 10-20 ven felül van és még mindig Bitang gépek. Nem mondom azt, hogy egy japán autóból nem lehet durvát kihozni, de nézzük meg akár egy Skyline-t, vagy egy RX7-t többsége épített autó, s legyen szó bármilyen egyszerűbben "felidegesített autóról" azért azok mg mindig azok az autok amelyeket nem igen lehet egy egyszer "utcai tuningos autóval odaverni

Elektromos autó meg kösz, de abba mi az élvezet, ha nem hallod a motrot dolgozni, a sípoló turbó hangját? Akkor az egésznek mi értelme van? De lehet h Én vagyok a 100% maradi, de előbb veszek egy S2-es vagy ha fiatalabbat akkor már RS6-os Audit, mint a jelenlegi japán autókat. Vannak bennük mocskos jók tény lásd Nissan GTR, de azért aminek történelme van az mindig is Autó, és Történelem maad! Mg1szer senkit nem akarok megbántani, Üdv
0
rambustibi
#1004
2013. augusztus 28. 18:41
100e euro ez az autó kompletten állt meg vételárral egyben 8 millióban (sacc 25e euro) és kinyír elektromost, dízelt, mindent! Mérd le nyugodtan 0-200km/h-ra úgy gyorsul mint egy f1 autó és utcai autó!!!!
Audimaxpower műhelyben épült itthon
Kb. ennyi...
0
DieselFun
#1003
2013. augusztus 28. 12:04
nem 100 ezer ojro ? ;) hangra valami fura dodzsemes hang, de érzésre brutál.
0
Nevemsincs
#1002
2013. augusztus 28. 09:54
Te kérted, mondjunk a tiedénél gyorsabb autót, ami kevesebbet is eszik

Rád mertek bízni egy 60.000ójrós autót?
vannak még elmebetegek szabadon...

és milyen élmény volt? szisszegett a kormos lefújó?!
0
DieselFun
#1001
2013. augusztus 28. 06:19
mit akarsz te itt egy elektromos autoval lenne annyo lovém teslát vennék hobbyautonak, nemrég mentem egy kört eggyel, hát megbaszhatják a benzinesek ;) itt nem fordulatszámfüggö a teljesitmény, mindig ott van . de meg kell várni az uj akksi generáciot, mert a lithiumos még erre a célra szar, meg nehéz...
0
Nevemsincs
#1000
2013. augusztus 27. 14:48
#1000
0
Nevemsincs
#998
2013. augusztus 27. 14:25
jelen pillanatban elméleti játékot játszunk (egyébként ha valaki komolyan nekifekszik, lehet két halál egyforma autót építeni)
egyébként nem megcáfoltak, csak pontosíttattak.

automata jobb??
ott nincs veszteség?


mit akarok bizonyítani, hogy dilettáns vagy
0
DieselFun
#997
2013. augusztus 27. 12:54
Én tudom hogy vannak erösebb autok itt az enyémnél, de mint már mondtam motorátalakitás nélkül mindennapi használatra, és kevés fogyasztásra törekedtem, na erre mutassatok még egy járgányt. várom a linkeket
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Borisz80
#1005
2013. augusztus 29. 06:44
Nem akarok se kötekedni, se senkit megbántani, de egy épített 2.2 20V-es 5 hengeres, turbos Audit azért egy chipel felgóhuzott autó messze menőleg nem ér be, arról nem beszélve lásd Rambustibi, elbows6 gépjármű csodáikat mindegyik 10-20 ven felül van és még mindig Bitang gépek. Nem mondom azt, hogy egy japán autóból nem lehet durvát kihozni, de nézzük meg akár egy Skyline-t, vagy egy RX7-t többsége épített autó, s legyen szó bármilyen egyszerűbben "felidegesített autóról" azért azok mg mindig azok az autok amelyeket nem igen lehet egy egyszer "utcai tuningos autóval odaverni

Elektromos autó meg kösz, de abba mi az élvezet, ha nem hallod a motrot dolgozni, a sípoló turbó hangját? Akkor az egésznek mi értelme van? De lehet h Én vagyok a 100% maradi, de előbb veszek egy S2-es vagy ha fiatalabbat akkor már RS6-os Audit, mint a jelenlegi japán autókat. Vannak bennük mocskos jók tény lásd Nissan GTR, de azért aminek történelme van az mindig is Autó, és Történelem maad! Mg1szer senkit nem akarok megbántani, Üdv
rambustibi
#1004
2013. augusztus 28. 18:41
100e euro ez az autó kompletten állt meg vételárral egyben 8 millióban (sacc 25e euro) és kinyír elektromost, dízelt, mindent! Mérd le nyugodtan 0-200km/h-ra úgy gyorsul mint egy f1 autó és utcai autó!!!!
Audimaxpower műhelyben épült itthon
Kb. ennyi...
DieselFun
#1003
2013. augusztus 28. 12:04
nem 100 ezer ojro ? ;) hangra valami fura dodzsemes hang, de érzésre brutál.
Nevemsincs
#1002
2013. augusztus 28. 09:54
Te kérted, mondjunk a tiedénél gyorsabb autót, ami kevesebbet is eszik

Rád mertek bízni egy 60.000ójrós autót?
vannak még elmebetegek szabadon...

és milyen élmény volt? szisszegett a kormos lefújó?!
DieselFun
#1001
2013. augusztus 28. 06:19
mit akarsz te itt egy elektromos autoval lenne annyo lovém teslát vennék hobbyautonak, nemrég mentem egy kört eggyel, hát megbaszhatják a benzinesek ;) itt nem fordulatszámfüggö a teljesitmény, mindig ott van . de meg kell várni az uj akksi generáciot, mert a lithiumos még erre a célra szar, meg nehéz...
Nevemsincs
#1000
2013. augusztus 27. 14:48
#1000
Nevemsincs
#998
2013. augusztus 27. 14:25
jelen pillanatban elméleti játékot játszunk (egyébként ha valaki komolyan nekifekszik, lehet két halál egyforma autót építeni)
egyébként nem megcáfoltak, csak pontosíttattak.

automata jobb??
ott nincs veszteség?


mit akarok bizonyítani, hogy dilettáns vagy
DieselFun
#997
2013. augusztus 27. 12:54
Én tudom hogy vannak erösebb autok itt az enyémnél, de mint már mondtam motorátalakitás nélkül mindennapi használatra, és kevés fogyasztásra törekedtem, na erre mutassatok még egy járgányt. várom a linkeket
DieselFun
#996
2013. augusztus 27. 12:50
akkor se egyértelmü melyik a gyorsabb... a veszteség nem állando, teljesen más a két hajtás karakterisztikája. es amirol te beszélsz azt ahogy olvastad masok is megcáfolták, mert kb lehetetlen két ilyen autot egymás mellé állitani azonos tömeggel ;) meg asse mindegy hogy automata vagy manuális. automatára szavaznék, mert ott tényleg be lehet hangolni tökéletesen mindent, pilotahibát kizárva. a másik meg hogy nemtom mit akarsz kihozni ebböl a kérdésböl, biztos megint valamit amit véres kardként végighurcolhatsz minden forumon de ezt benézted
L2106-1
#994
2013. augusztus 27. 10:33
Szalad a szekér, de most már csak 1 ló húzza.
Nevemsincs
#993
2013. augusztus 27. 09:20
"de minden nap kicsit drága lenne"

válság van?
Nevemsincs
#992
2013. augusztus 27. 09:19
azért hangsúlyoztam ki, hogy KERÉKEN egyforma a nyomaték és lóerő... tehát már benne van a Te áhított veszteséged is...
DieselFun
#991
2013. augusztus 27. 06:43
engem könnyü körbeautozni, nyugisan vezetek ;) ha lenyomom a gázt akkor azé már nem olyan könnyü, de nem lehetetlen, viszont akkor is beérlek amikor tankolsz ;)
DieselFun
#990
2013. augusztus 27. 06:40
figyu nem meggyözni akarlak. egy véleményt mondtam...
tudom milyen egy ilyen auto van itt is nem egy... második azaz hobbyautonak ok, de minden nap kicsit drága lenne.
DieselFun
#989
2013. augusztus 27. 06:37
akkor nálad nincs hajtásláncveszteség, meg a fizika is kicsit a fejére állt ;)
rambustibi
#988
2013. augusztus 26. 16:18
Menjünk egyet aszfalton, meglátjuk mi lesz a végeredmény Bár mehetünk földes úton is egy versenyt
Feleannyiba sincsen Elbow S6-a, mint a te munkagéped, mégis bárhol otthagy az 1650kg-val, kanyarban esőben hóban bárhol, ez a nem mindegy!
A 90 TQ egy rohadás folt sincs, tudod ezeket a kasztnikat galvánfürdőbe merítették anno így nem rohad. És a Te munkagéped tízévesen nem fog rohadni? Biztos vagy benne?
Ne akarj erősködni egy 2.2 20VT ellen, ha csak nem azt élvezed, hogy állandóan körbeautóz Ez egy legendás motor, legendás hajtással. A te ícétrédéíd mennyire legendás? Bizonyított már a versenysportban? utcán?
Nevemsincs
#987
2013. augusztus 26. 13:56
válság van, hogy 10 évig akarsz egy autót tartogatni?
Nevemsincs
#986
2013. augusztus 26. 13:55
részletek lényegtelenek

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1025 találat 52 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.