Autó adatai
Általános
- Üzemanyag
- Dízel
Teljesítmény
- 1/4 mérföld
- 13,9 mp
- Max. sebesség
- 240http://www.youtube.com/watch?v=LViqs0IZd1g
- Teljesítmény
- 250 Le
- Tömeg
- 1450 Kg
- Nyomaték
- 480 Nm
Motor
- Motor
- 2.2 ictdi
- Hajtás
- front
- Elektronika
- Chipsz
- Légszűrő
- gyári papír a legjobb
- Kipufogó
- Egyedi
- Egyéb
- -Nagy intercooler
-Nem a sárvédőtől szívja be a meleg levegőt hanem a
"hideg"menetszelet alulról
-Víz ethanol befecskendezés
-Hybrid csiga
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári 215/40 R18
Téli 225/50 R17
- Felni
- Nyári 18"
Téli 17"
Futómű
- Rugók
- Gyári
- Gátlók
- Gyári
- Fékek
- Ebc hütött + yellow stuff
- Merevítők
- Gyári
Külső Optika
- Kiegészítők
- Motorháznyitó teleszkóp
- Fénytechnika
- Projectroros bi—bi xenon lámpák
Minden ami csak lehet ledes
- Dekor
- Carbon
Belső Optika
- Festés, dekor
- Carbon
- Fénytechnika
- minden kék
- Egyéb
- Komfort modul egyedi.
http://www.youtube.com/watch?v=Y2bAfNRtFPU&feature=c4-overview&list=UUwGS05g38DIn9qlsAFZODIw
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
az már rég megvolt cuncus!
0
kettesben...
0
Vagy már nem magyar rendszámos, vagy le fotosoppolta az ablakról a hologram-os matricát.
0
de legalább meglesz a 300 Km/h-s végsebesség
0
a koncepciót láttad... napokig szoptam vele, mire sikerült a lökhárító hátoldalára megfelelő műanyagot "csinálnom"... terelőlemez azért nem kellett, mert egy az egyben a szűrőre ment alulról a cső...
0
Magyar rendszámos még az autó? Akkor neked az állandó tartózkodási helyed sem magyar már? Hogy műszaki-vizsgáztatod kint magyar rendszámmal? Ez nagyon érdekelne, mert itthon ugye semmit nem lehet (max feketén csúszópénzzel) módosíttatni az autón és beíratni a forgalmiba, osztrákban és németben pedig igen (ez a része érdekelne engem)!
Persze, egy 19-es felni általában jobban mutat, de a kerékjárati ívnél (ha gumiból váltóméretet raksz rá) mitől lesz jobb optikailag?
Persze, egy 19-es felni általában jobban mutat, de a kerékjárati ívnél (ha gumiból váltóméretet raksz rá) mitől lesz jobb optikailag?
0
én ezt így nem számolgatom, de ha annyira otthon van a tuning terén ezt kapásból vágnia kéne
Ha csak nem egy fatális félreértés áldozatai lettünk
Ha csak nem egy fatális félreértés áldozatai lettünk
0
2:0 ide (nekünk)
bár lehet, hogy már inkább sok:0 ide
0
ha nem rak fel váltóméretet, tehát a gumi magasabb akkor a hasmagasság csak ültetéssel lehet ugyan olyan mint most és akkor a kerékjárat is jobban "kitöltődik", de az óra csalni fog
0
az már rég megvolt cuncus!
kettesben...
Vagy már nem magyar rendszámos, vagy le fotosoppolta az ablakról a hologram-os matricát.
de legalább meglesz a 300 Km/h-s végsebesség
a koncepciót láttad... napokig szoptam vele, mire sikerült a lökhárító hátoldalára megfelelő műanyagot "csinálnom"... terelőlemez azért nem kellett, mert egy az egyben a szűrőre ment alulról a cső...
Magyar rendszámos még az autó? Akkor neked az állandó tartózkodási helyed sem magyar már? Hogy műszaki-vizsgáztatod kint magyar rendszámmal? Ez nagyon érdekelne, mert itthon ugye semmit nem lehet (max feketén csúszópénzzel) módosíttatni az autón és beíratni a forgalmiba, osztrákban és németben pedig igen (ez a része érdekelne engem)!
Persze, egy 19-es felni általában jobban mutat, de a kerékjárati ívnél (ha gumiból váltóméretet raksz rá) mitől lesz jobb optikailag?
Persze, egy 19-es felni általában jobban mutat, de a kerékjárati ívnél (ha gumiból váltóméretet raksz rá) mitől lesz jobb optikailag?
én ezt így nem számolgatom, de ha annyira otthon van a tuning terén ezt kapásból vágnia kéne
Ha csak nem egy fatális félreértés áldozatai lettünk
Ha csak nem egy fatális félreértés áldozatai lettünk
2:0 ide (nekünk)
bár lehet, hogy már inkább sok:0 ide
ha nem rak fel váltóméretet, tehát a gumi magasabb akkor a hasmagasság csak ültetéssel lehet ugyan olyan mint most és akkor a kerékjárat is jobban "kitöltődik", de az óra csalni fog
ha váltóméretet raksz a felni, ugyan ekkora lesz, mint most...
ha nem váltóméretet (teszem azt nagyobb profilú gummát), akkor viszont nem keveset fog csalni a km/h óra, amiből az fog következni, hogy a mutató szerint mész 100km/h-val, közben nyugger nagymamák a rokkantkocsiikkal leelőznek...
tehát? akkor hogy is fogod megvalósítani a "kap 19 es felnit akkor már optikailag jobb lesz a kerékjárati ivnél..." dolgot?
ha nem váltóméretet (teszem azt nagyobb profilú gummát), akkor viszont nem keveset fog csalni a km/h óra, amiből az fog következni, hogy a mutató szerint mész 100km/h-val, közben nyugger nagymamák a rokkantkocsiikkal leelőznek...
tehát? akkor hogy is fogod megvalósítani a "kap 19 es felnit akkor már optikailag jobb lesz a kerékjárati ivnél..." dolgot?
de akkor csalni fog az órád is
egy olyan videot emlegetsz, amin pont a lényeg nem látszik...
az említett "mérés" meg közel sincs egy hivatalos mérési jegyzőkönyvhöz
1:0 ide
az említett "mérés" meg közel sincs egy hivatalos mérési jegyzőkönyvhöz
1:0 ide
hmm elég ekecs ahoz képest hogy ez egy leiras hogyan csináld... profin valami házban tudnám elképzelni, de legalábbis valami terelölemezekkel
gondolhatod nem rakok rá futoszallag gumit, ugyhogy nagyobb lesz... ugyis engedélyeztetnem kell.. forgalmiba beiratni
Bá-dum.tsssz
erre gondoltam http://www.knfilters.com/instructions/57-0330_inst.pdf
újabb nem nyert tábla
ami a szűrő alatt nem látszik, az a lökhárító megfelelő nyílásából bevezetett hideg levegő a szűrő alá
ami a szűrő alatt nem látszik, az a lökhárító megfelelő nyílásából bevezetett hideg levegő a szűrő alá
nagyobb felnitől nem lesz nagyobb a kerék így ugyan ilyen marad
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!