Polski Fiat 126 903

Népszerűség: 9.96
Bobi Robi
Bobi Robi autója
Népszerűség:
9.96
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
1983
Karosszéria színe
Gyöngyház metál kék
Üzemanyag
Benzin
Fogyasztás
Városban
7 l/100km
Országúton
5.8 l/100km
Kombinált
6.4 l/100km
Teljesítmény
0-100 Km/h
Nincs adat
1/8 mérföld
Nincs adat
1/4 mérföld
Nincs adat
Max. sebesség
155 km/óra
Teljesítmény
45 LE körül
Tömeg
620 kg
Nyomaték
Nyomaték...Nyomaték...Bovebben itt olvashatsz rola
Motor
Motor
Fiat 100 GL
Hajtás
Gyári. igy ez a gyengepontja :D
Elektronika
Semmi extra, csak egy Lada Hall jeladós gyújtás ;)
Légszűrő
Vágott, gyári tányér szűrő.
Kipufogó
Paragi Sportdob volt, jelenleg Suzuki Swift hátsódob a fojtás miatt.
Gyújtás
Lada Hall jeladós gyújtás
Egyéb
Bovebben itt olvashatsz rola
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Yokohama A539
Gumi méret
175/50 R13
Felni
Zona Spoke Tükörpolírral természetesen!!!
Felni méret
5J×13"   4×100   ET38
Alkalmazott márkák
Yokohama
Téli felni konfiguráció
Gumi
Debica Frigo
Gumi méret
145/70 R13
Felni
Crommodora CD 194 - Lancia Y 10 turbo
Felni méret
4.5J×13"   4×98
Futómű
Rugók
Picit ültetett, picit kovácsolt, picit keményített
Gátlók
BILSTEIN rendszerű Katona gátlók, állítható keménységgel
Fékek
Gyáriak, A-tól Z-ig újak, majd kiderül mennyit bírnak. ;)
Merevítők
Semmi extra. Az csak plusz súly.... ;)
Egyéb
Bovebben itt olvashatsz rola
Alkalmazott márkák
Bilstein
Külső Optika
Karosszéria
Tető kivételével mindent cseréltünk rajta, gyakorlatilag így 2007-es kiadású is lehetne remélhetőleg.
Légterelők
Nincsenek
Kiegészítők
Egyedi lökhárítók mar nincsenek sajnos mert ez Magyarország....
Fénytechnika
Egyedi építésű, magasfényű LED-es lámpák by:FÖDI
Dekor
Semmi gusztustalanság, csak egy egyedi hátsó szélvédő matrica, valamint találkozós matricák.
Egyéb
Megszüntek a pillangó ablakok, kapott szép teli ablakokat oldalra, hátra pedig nyithatóakat. Meg persze fóliát, hogy valamelyest csökkenjen a kintről beáradó hő, mivel a Klíma idén még nem került be....
Bovebben itt olvashatsz rola
Belső Optika
Festés, dekor
Gyöngyház metál kék
Ülések
Sparco Torino
Kormány
Sparco Safari
Kiegészítők
Egyedi Alu pedál szett
Fénytechnika
Semmi extra
Egyéb
Egyedi üvegszálas műszerfal kiegészítő műszerekkel ( vízhőfok, olajhőfok, olajnyomás, fordulatszám ), valamint 4 pontos SPARCO övek az ülésekhez.
Bovebben itt olvashatsz rola
Alkalmazott márkák
Sparco

Legfrissebb képek

Ez már fanatizmus???

Stílus váltást követően

Polír felni

Az első publikus képek 1,5 év után

2010. Március

Az első publikus képek 1,5 év után

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Bobi Robi
#998
2010. március 18. 15:05
Fékekkel amiatt nem variálok, mert kis odafigyeléssel jól karban lehet tartani, és nincs velük gond DOT3 helyett DOT4-et használva. Tehát nincs a legendás felforralás, pedálbeesés, egyszerűen csak hibátlan fék van. Ahol pedig nem tudok megállni az nem a fékeknek, hanem a tapadás elvesztésének a következménye, az pedig meglenne tárcsákkal is. Tehát marad a jól bevált dobfékes technika, így a polír felniket sem teszem tönkre.
Ráadásul télen 12-es kerekek vannak fent, mert kicsit meg van ültetve, és téliben nem találtam 175/50R13-ast.
0
Bobi Robi
#997
2010. március 18. 15:01
0
wegapower
#996
2010. március 18. 13:15
miért nem teszel előre zasztava tárcsát meg betétet már nagyon olcsón hozzá lehet jutni +a 13" as felnibe elfér
0
wegapower
#995
2010. március 18. 13:13
0
savwi
#994
2010. március 18. 08:49
Szia!
Az NKH az a nemzetközi közlekedési hivatal???
Nem nagyon vágom ezt a témát
0
Bobi Robi
#993
2010. március 18. 05:25
Köszike.
Mindenkinek kell valami hobbi, valami káros szenvedély - annak sem jobb, aki elissza.
0
Bobi Robi
#992
2010. március 18. 05:23
Átalakítási kérelmet, a területileg illetékes NKH-nál lehet benyújtani, melynek akkoriban 10.500.- Ft volt a díja, most ha jól tudom 12.000.- Ft ez az összeg. Mint írtam is, érdemes több dolgot beleírni a kérelembe, így nem kell külön-külön fizetni a kérelmekért ha több dolgot szeretnél változtatni.
Beadást követően talán 30 napon belül értesítenek a döntés kimeneteléről, és a határozaton feltüntetik a rendelkezésre álló időt is, hogy mikor kell legkésőbb műszaki vizsgára vinned az átalakítás miatt. Ha ott a műszakin minden klappol, és elfogadják, akkor kerül az adatlapra mindennemű átalakítás, amivel besétálsz az okmányirodába, ahol kiadják az új forgalmit a bejegyzett átalakításokkal, valamint az engedély számával.
0
savwi
#991
2010. március 17. 19:37
Oké oké, de ezt hol kell megkérni milyen szervnél, kpm???
És a forgalmiba van beírva vagy van műbizonylat van róla???
0
wegapower
#990
2010. március 17. 19:23
ugy látom nem csak én voltam megbolondulva a kispolákomért
Gratula nagyon szép. én a gyári motort faragtam meg kicsit utáltak is az utcába

0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Bobi Robi
#998
2010. március 18. 15:05
Fékekkel amiatt nem variálok, mert kis odafigyeléssel jól karban lehet tartani, és nincs velük gond DOT3 helyett DOT4-et használva. Tehát nincs a legendás felforralás, pedálbeesés, egyszerűen csak hibátlan fék van. Ahol pedig nem tudok megállni az nem a fékeknek, hanem a tapadás elvesztésének a következménye, az pedig meglenne tárcsákkal is. Tehát marad a jól bevált dobfékes technika, így a polír felniket sem teszem tönkre.
Ráadásul télen 12-es kerekek vannak fent, mert kicsit meg van ültetve, és téliben nem találtam 175/50R13-ast.
Bobi Robi
#997
2010. március 18. 15:01
wegapower
#996
2010. március 18. 13:15
miért nem teszel előre zasztava tárcsát meg betétet már nagyon olcsón hozzá lehet jutni +a 13" as felnibe elfér
wegapower
#995
2010. március 18. 13:13
savwi
#994
2010. március 18. 08:49
Szia!
Az NKH az a nemzetközi közlekedési hivatal???
Nem nagyon vágom ezt a témát
Bobi Robi
#993
2010. március 18. 05:25
Köszike.
Mindenkinek kell valami hobbi, valami káros szenvedély - annak sem jobb, aki elissza.
Bobi Robi
#992
2010. március 18. 05:23
Átalakítási kérelmet, a területileg illetékes NKH-nál lehet benyújtani, melynek akkoriban 10.500.- Ft volt a díja, most ha jól tudom 12.000.- Ft ez az összeg. Mint írtam is, érdemes több dolgot beleírni a kérelembe, így nem kell külön-külön fizetni a kérelmekért ha több dolgot szeretnél változtatni.
Beadást követően talán 30 napon belül értesítenek a döntés kimeneteléről, és a határozaton feltüntetik a rendelkezésre álló időt is, hogy mikor kell legkésőbb műszaki vizsgára vinned az átalakítás miatt. Ha ott a műszakin minden klappol, és elfogadják, akkor kerül az adatlapra mindennemű átalakítás, amivel besétálsz az okmányirodába, ahol kiadják az új forgalmit a bejegyzett átalakításokkal, valamint az engedély számával.
savwi
#991
2010. március 17. 19:37
Oké oké, de ezt hol kell megkérni milyen szervnél, kpm???
És a forgalmiba van beírva vagy van műbizonylat van róla???
wegapower
#990
2010. március 17. 19:23
ugy látom nem csak én voltam megbolondulva a kispolákomért
Gratula nagyon szép. én a gyári motort faragtam meg kicsit utáltak is az utcába

Bobi Robi
#989
2010. március 17. 19:07
Baldone is kérdezte már:

"2007-re építettem meg az autót, amikorra végül is határideje volt az átalakítási kérelmemnek. Ebben kértünk mindent, ami szükséges volt számomra, így egyszer kellett csak csengetni az államnak valami 10.500.-Ft-ot asszem, s egy kérelem alatt ment az ülés, öv, nagyobb felnik, szélesebb gumik, típustól eltérő motor, stb. "
Tehát átalakítási kérelemmel ment a dolog akkor.
savwi
#988
2010. március 17. 18:56
Szia! Hogy jegyeztetted be a biztonsági övedet???
Hol???? Mennyiért??? Forgalmiba???

Joey79
#987
2010. március 17. 06:38
Bobi Robi
#986
2010. március 17. 00:37
Ceges gepen nincs ekezet, szolok elore.
Ezt a kepet eddig nem lattam, most hogy latom, en arra tippelek, hogy lakkleverodes. Ami annyibol nem gond, hogy ezt ugye mindenkeppen el is kell tavolitani rola teljes mertekben. Homokszoras felejtos, mert attol kagylossa valik a felulet, amit nehezebb helyrehozni
Brigi!
#985
2010. március 16. 21:31
TicTac
#984
2010. március 16. 20:45
rallyman
#983
2010. március 16. 19:57
A képen pontosan a agyrész alatt lévő küllő alatt látható.
rallyman
#982
2010. március 16. 19:54
Olyan szerintem mintha a festék lelenne ütődve vagy ilyesmi a peremen belül de van hogy olyan 10 forintos nagyságba simán.
rallyman
#981
2010. március 16. 19:35
Esetleg annyi kérdésem lenne hogy a képen a peremen lévő hiba ott középen látható azt mivel tudom eltüntetni? Eddig 4és 600as vizes csiszoló papírral csiszoltam de nem jött le. illetve a küllő és a perem között és a perem között mivel tudnák oda férni?
rallyman
#980
2010. március 16. 18:57
Igen, köszi szépen.
TicTac
#979
2010. március 16. 18:46
Norbi = Robi, ne haragudj, csak szétfosta a vér az agyam.
Nekem is most karistolták meg a gépemet, ráadásul ez a dög meg sem érdemli a törődést, mert egy hálátaln kis k*rva.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1098 találat 55 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.