Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 1983
- Karosszéria színe
- Gyöngyház metál kék
- Üzemanyag
- Benzin
Fogyasztás
- Városban
- 7 l/100km
- Országúton
- 5.8 l/100km
- Kombinált
- 6.4 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Nincs adat
- 1/8 mérföld
- Nincs adat
- 1/4 mérföld
- Nincs adat
- Max. sebesség
- 155 km/óra
- Teljesítmény
- 45 LE körül
- Tömeg
- 620 kg
Motor
- Motor
- Fiat 100 GL
- Hajtás
- Gyári. igy ez a gyengepontja :D
- Elektronika
- Semmi extra, csak egy Lada Hall jeladós gyújtás ;)
- Légszűrő
- Vágott, gyári tányér szűrő.
- Kipufogó
- Paragi Sportdob volt, jelenleg Suzuki Swift hátsódob a fojtás miatt.
- Gyújtás
- Lada Hall jeladós gyújtás
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Yokohama A539
- Gumi méret
- 175/50 R13
- Felni
- Zona Spoke Tükörpolírral természetesen!!!
- Felni méret
- 5J×13" 4×100 ET38
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Debica Frigo
- Gumi méret
- 145/70 R13
- Felni
- Crommodora CD 194 - Lancia Y 10 turbo
- Felni méret
- 4.5J×13" 4×98
Futómű
- Rugók
- Picit ültetett, picit kovácsolt, picit keményített
- Gátlók
- BILSTEIN rendszerű Katona gátlók, állítható keménységgel
- Fékek
- Gyáriak, A-tól Z-ig újak, majd kiderül mennyit bírnak. ;)
- Merevítők
- Semmi extra. Az csak plusz súly.... ;)
Külső Optika
- Karosszéria
- Tető kivételével mindent cseréltünk rajta, gyakorlatilag így 2007-es kiadású is lehetne remélhetőleg.
- Légterelők
- Nincsenek
- Kiegészítők
- Egyedi lökhárítók mar nincsenek sajnos mert ez Magyarország....
- Fénytechnika
- Egyedi építésű, magasfényű LED-es lámpák by:FÖDI
- Dekor
- Semmi gusztustalanság, csak egy egyedi hátsó szélvédő matrica, valamint találkozós matricák.
- Egyéb
- Megszüntek a pillangó ablakok, kapott szép teli ablakokat oldalra, hátra pedig nyithatóakat. Meg persze fóliát, hogy valamelyest csökkenjen a kintről beáradó hő, mivel a Klíma idén még nem került be....
Bovebben itt olvashatsz rola
Belső Optika
- Festés, dekor
- Gyöngyház metál kék
- Ülések
- Sparco Torino
- Kormány
- Sparco Safari
- Kiegészítők
- Egyedi Alu pedál szett
- Fénytechnika
- Semmi extra
- Egyéb
- Egyedi üvegszálas műszerfal kiegészítő műszerekkel ( vízhőfok, olajhőfok, olajnyomás, fordulatszám ), valamint 4 pontos SPARCO övek az ülésekhez.
Bovebben itt olvashatsz rola
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Nincs
- Erősítő
- Nincs
- Hangszórók
- Nincs
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szólj hozzá Te is!Profilképek
Persze miskolc melett lakom én is. És miután leszórta kelett még csiszolni vagy már lehetett festeni?
Megnéztem a 2 oldalt amit linkeltél mennyi most egy homokszórás úgy mint ahogy nektek volt?
És a kromofágot mennyire viseli meg a felni? az után is fellehet faszán polirozni? mert nekem csak a lakkot kéne h lehozza mert az sérült és szennyeződött
Végre elindult az új oldal, ahol minden információt megtalálsz az idei KGST Partyról.
www.kgstparty.hu
Üdv, Simán
www.kgstparty.hu
Üdv, Simán
Szeva, Szerinted ha legelőször a felnit rézszálas korongal "csiszolom" meg az kezdésnek jó majd egyre finomabb csiszoló papirokkal?
ralliart
#1028
2010. május 26. 09:07
Hali, igazán nincs mit, de ha egyszer ez az igazság akkkor már le is írom, nem?
keress egy haver ladást,és kérd el amig megpróbálod,pár lemezcsavar....
szia nem tudom mennyire olvasatad a váléaszokat a lada kedvelőkbe,a lényeg,hogy 2105 ig minden tupisban volt amelyiknek a küszöb belső szőnyegleszorítója aluból volt.(vagy alu volt,vagy műanyag2107 be gyárilag nem)Találsz bármelyik bontóba,csak ezek elég megviseltek,nekem is van 3 garnitura,de olyanok,hogy a te autódba nem illlene,mert nem elég szép,görbül,horpad,szóval nem szép....
ha szerencséd,van vaterán,vagy lada boltban találsz újat.
ha szerencséd,van vaterán,vagy lada boltban találsz újat.
Én sem gondoltam volna rólad, hogy ennyire tudsz lelkesedni egy-egy izzadt férfi testéért, meg a kifigyelő zacsikért. Emlékszel, mennyi pénz tuszmákoltál a fiúk elefántos és zsiráfos tangájába?
Meg persze köszönni sem tudsz...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!