Audi 80 Quattro Laura

AgendaBala
AgendaBala autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
1/8 mérföld
2008.04.20. KKL:
9.995 sec
1/4 mérföld
2008.04.20. KKL:
15.55@148 - 0.8 bar nyomáson
Max. sebesség
260 km/h körül
Teljesítmény
Evo 0:
101 le

Evo 1:
E85 300 le - 1.5 bar

Evo 2:
95-ös benya 250 le - 1.1 bar
Tömeg
1170 Kg
Motor
Motor
Evo 0:
2.0l 3A 8V szívó
KE-III Jetronic

Evo 1:
1.9 8VT

Evo 2:
ABF 2.0 16V Turbo

KKK K24 turbo - 1.1 bar
MK motorsport INOX benzinhíd
Precision 880 ccm injectorok
Teljesen szekvenciális befecskendezés
AEM Benzinnyomás szabályzó
Hajtás
Quattro
Elektronika
Evo 0:
Bosch

Evo 2:
Vems by pnanassy
1 Gb memória, belső log
Légszűrő
Direkt
Kipufogó
Evo 0:
50-es rendszer katalizátorral, hagyományos lambda szondával

Evo 2:
Saját gyártású teljes saválló 70-es rendszer, saválló közép és hátsódobbal
135*100-as kipuffvég 75-ös kiokádóval:)
Bosch Premium Oxygen Sensor
Gyújtás
Evo 0:
1 trafós - elosztós

Evo 2:
Teljesen szekvenciális hengerenkénti (4) trafós
Bosch Platin gyertyák
Egyéb
Evo 2:
TYP M 240 Sachs kuplung szerkezet és tárcsa
Hatalmas Cooler
63.5-es saválló töltőlevegő csövezés
BOV
MK motorsport INOX olajlecsapató
MK motorsport INOX csőleömlő
MK motorsport INOX szívósor

Castrol Edge Sport 10W-60 olaj

2db 12" vékony kivitelű ventillátor 90-85 C és 92-85 C vezérléssel

MOCAL 19 soros olaj hűtő (230x140 mm mátrix)
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Michelin Alpin Pilot 205/55 R15
Felni
Ronal 15"
Futómű
Rugók
gyári
Gátlók
Evo 2:
elöl gyári
hátul egyedire hangolt Lindor Sport+
Fékek
4 tárcsa
Merevítők
Nem rally autó
Egyéb
Evo 2:
Alu bölcsőszilentek
Erősített diffi és váltótartó bakok
Egyedi motortartó bakok
Egyedi motortartó konzolok
Erősített lengőkarszilentek
Elöl S2 lengőkarok
Külső Optika
Karosszéria
hibátlan :D
Légterelők
Evo 2:
Egyedi szellőző a géptetőn

gyári hátsó szárny
Fénytechnika
fehér led helyzetjelzők (nono! csak az izzó semmi buziskodás)
Dekor
oooo
Egyéb
Egyedi első lökös
Belső Optika
Ülések
gyári
Kormány
lufimentes
Kiegészítők
Racetech turbonyomás visszajelző műszer
Smoked face benzin nyomás visszajelző műszer
Launch gomb a kézifékkaron
Fénytechnika
Shift-light
Egyéb
MK motorsport na az én vagyok

Köszönet Nánássy Petinek a support-ért, és a Vérfi-nek az inspirációért!

Legfrissebb képek

B3 Quattro

80 competition

25 éves a Q

Bölcső szilentek

K24

Hátsó futómű

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Orsi!
#166
2007. augusztus 05. 14:31
0
Adam78
#165
2007. augusztus 05. 11:18
Orsi nem küld Micimackót Neked. Tegnap érkeztem haza, Ausztriában voltam Hartbergben, VW-talin, jó volt, majd mutatok képeket!! Köszi a pontokat!!
0
AgendaBala
#164
2007. augusztus 03. 08:31
0
Adam78
#163
2007. augusztus 02. 21:57
Igen, láttam,durva!!!
0
Orsi!
#162
2007. augusztus 02. 20:54
0
AgendaBala
#161
2007. augusztus 02. 17:21
Mindenképpen! Tettem fel képet a lefújószelepről. Nagyon tetszetős darab.
0
Adam78
#160
2007. augusztus 02. 13:50
Nem tudom, szerintem bármilyet, még szerintem papírt is adnak róla. Látom most jártál nálam, köszi a pontokat..Ja, mondták, hogy az is lehet, a lehuzógyűrű. , megcsináltatom a szimeringet, hátha csökken az olajfogyás, s aztán gyűjtök pénzt, s meglátom mit csinálok. Tudod egy baj van, hogy a szerelők nagyon drágán dolgoznak, sokszor többszörös a munkadíjuk, mint az alkatrész. Most megyek pénteken Hartberg-be VW-talira. 70-es rendszer az azért komoly. Közben fotózz, szeretem nézegetni őket. Nekem meg garázsom se, akkor nekifognék én is mindennek.
0
Orsi!
#159
2007. augusztus 01. 20:03
0
AgendaBala
#158
2007. augusztus 01. 08:25
Kipufogó rendszert gyártom. Tegnap kezdtem a dobokat. Teljesen egyedi tervezésű, saválló rendszer megy alá, végig 70-es csővel.

A füstölés inkább olajlehúzó gyűrű szokott lenni. Milyen nagyobb mocit lehet behozi?
0
Szólj hozzá Te is!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Orsi!
#166
2007. augusztus 05. 14:31
Adam78
#165
2007. augusztus 05. 11:18
Orsi nem küld Micimackót Neked. Tegnap érkeztem haza, Ausztriában voltam Hartbergben, VW-talin, jó volt, majd mutatok képeket!! Köszi a pontokat!!
AgendaBala
#164
2007. augusztus 03. 08:31
Adam78
#163
2007. augusztus 02. 21:57
Igen, láttam,durva!!!
Orsi!
#162
2007. augusztus 02. 20:54
AgendaBala
#161
2007. augusztus 02. 17:21
Mindenképpen! Tettem fel képet a lefújószelepről. Nagyon tetszetős darab.
Adam78
#160
2007. augusztus 02. 13:50
Nem tudom, szerintem bármilyet, még szerintem papírt is adnak róla. Látom most jártál nálam, köszi a pontokat..Ja, mondták, hogy az is lehet, a lehuzógyűrű. , megcsináltatom a szimeringet, hátha csökken az olajfogyás, s aztán gyűjtök pénzt, s meglátom mit csinálok. Tudod egy baj van, hogy a szerelők nagyon drágán dolgoznak, sokszor többszörös a munkadíjuk, mint az alkatrész. Most megyek pénteken Hartberg-be VW-talira. 70-es rendszer az azért komoly. Közben fotózz, szeretem nézegetni őket. Nekem meg garázsom se, akkor nekifognék én is mindennek.
Orsi!
#159
2007. augusztus 01. 20:03
AgendaBala
#158
2007. augusztus 01. 08:25
Kipufogó rendszert gyártom. Tegnap kezdtem a dobokat. Teljesen egyedi tervezésű, saválló rendszer megy alá, végig 70-es csővel.

A füstölés inkább olajlehúzó gyűrű szokott lenni. Milyen nagyobb mocit lehet behozi?
Adam78
#157
2007. július 31. 23:00
Pk, kicseréltetem, s írok füstöl-e még, mert bizony kicsit füstöl. Drukkolok neked!!!!!!!! Hol tartasz???
AgendaBala
#156
2007. július 31. 07:33
Kb a fele olajfogyasztást megúszod a szimering cserével, de jövőre visszajön. Ha később turbosítani akarod abban is tudok segíteni.
A lelke a turbosított dolgoknak az írható computer. Ismerek egy srácot aki a chipet irogat, de már a 3. motort olvasztja el...
Adam78
#155
2007. július 30. 22:15
Írj ha van véleményed, szivesen elolvasom, Te legalább értesz hozzá!!
Adam78
#154
2007. július 30. 22:13
Ok, köszi. Nálunk most a pénz a gond, mert 1 fizuból vagyunk a Kislányunk miatt, de szeptembertől megy bölcsibe,s több lesz a lóvé. Most csak a szimeringeket szeretném, s hátha abbahagyja az olajevést. Ha nem akkor nagy felujítás lesz, erősebb csapágyak, hajtókarok, dugók, gyűrűk, stb, s rá 1 turbó. Vagy veszek bele egy nagyobb motort Ausztriában, ott már ugy is dobálják ki a 3-as golfokat.
AgendaBala
#153
2007. július 30. 21:16
Szia!

Ha lelkes vagy akkor elég a szelepfedelet levenni. akkor ki tudod venni a vezérműtengelyt, kihúzhatod a hidrotőkéket és alatta vannak a szimeringek.
A baj, hogy legtöbbször a szelepvezetőket is cserélni kell. A legjobban úgy jársz, ha leveszed a hengerfejet, és elviszed egy gépműhelybe.
A 100-asnak a 16 szelepesért kértek 30'000 huf-ot, anyaggal együtt és mindent kicseréltek.

Sok sikert hozzá!
Adam78
#152
2007. július 30. 20:11
Hello!! Szelep szár szimering cseréhez meg kell bontani a motort a hengerfejig?? Azt kéne nekem cserélni, mert eszi az olajat!! Írj, köszi
Orsi!
#151
2007. július 30. 19:28
AgendaBala
#150
2007. július 30. 08:32
Gratulálok az első helyedhez!
Orsi!
#149
2007. július 29. 18:17
Adam78
#148
2007. július 28. 21:24
Beugrottam!!
Köszi a pontokat!!
Szép estét!!
Zsír a cooler

Orsi!
#147
2007. július 28. 20:38
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 306 találat 16 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.