Autó adatai
Teljesítmény
- 1/8 mérföld
- 2008.04.20. KKL:
9.995 sec
- 1/4 mérföld
- 2008.04.20. KKL:
15.55@148 - 0.8 bar nyomáson
- Max. sebesség
- 260 km/h körül
- Teljesítmény
- Evo 0:
101 le
Evo 1:
E85 300 le - 1.5 bar
Evo 2:
95-ös benya 250 le - 1.1 bar
- Tömeg
- 1170 Kg
Motor
- Motor
- Evo 0:
2.0l 3A 8V szívó
KE-III Jetronic
Evo 1:
1.9 8VT
Evo 2:
ABF 2.0 16V Turbo
KKK K24 turbo - 1.1 bar
MK motorsport INOX benzinhíd
Precision 880 ccm injectorok
Teljesen szekvenciális befecskendezés
AEM Benzinnyomás szabályzó
- Hajtás
- Quattro
- Elektronika
- Evo 0:
Bosch
Evo 2:
Vems by pnanassy
1 Gb memória, belső log
- Légszűrő
- Direkt
- Kipufogó
- Evo 0:
50-es rendszer katalizátorral, hagyományos lambda szondával
Evo 2:
Saját gyártású teljes saválló 70-es rendszer, saválló közép és hátsódobbal
135*100-as kipuffvég 75-ös kiokádóval:)
Bosch Premium Oxygen Sensor
- Gyújtás
- Evo 0:
1 trafós - elosztós
Evo 2:
Teljesen szekvenciális hengerenkénti (4) trafós
Bosch Platin gyertyák
- Egyéb
- Evo 2:
TYP M 240 Sachs kuplung szerkezet és tárcsa
Hatalmas Cooler
63.5-es saválló töltőlevegő csövezés
BOV
MK motorsport INOX olajlecsapató
MK motorsport INOX csőleömlő
MK motorsport INOX szívósor
Castrol Edge Sport 10W-60 olaj
2db 12" vékony kivitelű ventillátor 90-85 C és 92-85 C vezérléssel
MOCAL 19 soros olaj hűtő (230x140 mm mátrix)
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Michelin Alpin Pilot 205/55 R15
- Felni
- Ronal 15"
Futómű
- Rugók
- gyári
- Gátlók
- Evo 2:
elöl gyári
hátul egyedire hangolt Lindor Sport+
- Fékek
- 4 tárcsa
- Merevítők
- Nem rally autó
- Egyéb
- Evo 2:
Alu bölcsőszilentek
Erősített diffi és váltótartó bakok
Egyedi motortartó bakok
Egyedi motortartó konzolok
Erősített lengőkarszilentek
Elöl S2 lengőkarok
Külső Optika
- Karosszéria
- hibátlan :D
- Légterelők
- Evo 2:
Egyedi szellőző a géptetőn
gyári hátsó szárny
- Fénytechnika
- fehér led helyzetjelzők (nono! csak az izzó semmi buziskodás)
- Dekor
- oooo
- Egyéb
- Egyedi első lökös
Belső Optika
- Ülések
- gyári
- Kormány
- lufimentes
- Kiegészítők
- Racetech turbonyomás visszajelző műszer
Smoked face benzin nyomás visszajelző műszer
Launch gomb a kézifékkaron
- Fénytechnika
- Shift-light
- Egyéb
- MK motorsport na az én vagyok
Köszönet Nánássy Petinek a support-ért, és a Vérfi-nek az inspirációért!
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Hol marad a Micimackó?
0
Mindenképpen! Tettem fel képet a lefújószelepről. Nagyon tetszetős darab.
0
Nem tudom, szerintem bármilyet, még szerintem papírt is adnak róla. Látom most jártál nálam, köszi a pontokat..Ja, mondták, hogy az is lehet, a lehuzógyűrű. , megcsináltatom a szimeringet, hátha csökken az olajfogyás, s aztán gyűjtök pénzt, s meglátom mit csinálok. Tudod egy baj van, hogy a szerelők nagyon drágán dolgoznak, sokszor többszörös a munkadíjuk, mint az alkatrész. Most megyek pénteken Hartberg-be VW-talira. 70-es rendszer az azért komoly. Közben fotózz, szeretem nézegetni őket. Nekem meg garázsom se, akkor nekifognék én is mindennek.
0
Kipufogó rendszert gyártom. Tegnap kezdtem a dobokat. Teljesen egyedi tervezésű, saválló rendszer megy alá, végig 70-es csővel.
A füstölés inkább olajlehúzó gyűrű szokott lenni. Milyen nagyobb mocit lehet behozi?
A füstölés inkább olajlehúzó gyűrű szokott lenni. Milyen nagyobb mocit lehet behozi?
0
Profilképek
Orsi nem küld Micimackót Neked. Tegnap érkeztem haza, Ausztriában voltam Hartbergben, VW-talin, jó volt, majd mutatok képeket!! Köszi a pontokat!!
Hol marad a Micimackó?
Mindenképpen! Tettem fel képet a lefújószelepről. Nagyon tetszetős darab.
Nem tudom, szerintem bármilyet, még szerintem papírt is adnak róla. Látom most jártál nálam, köszi a pontokat..Ja, mondták, hogy az is lehet, a lehuzógyűrű. , megcsináltatom a szimeringet, hátha csökken az olajfogyás, s aztán gyűjtök pénzt, s meglátom mit csinálok. Tudod egy baj van, hogy a szerelők nagyon drágán dolgoznak, sokszor többszörös a munkadíjuk, mint az alkatrész. Most megyek pénteken Hartberg-be VW-talira. 70-es rendszer az azért komoly. Közben fotózz, szeretem nézegetni őket. Nekem meg garázsom se, akkor nekifognék én is mindennek.
Kipufogó rendszert gyártom. Tegnap kezdtem a dobokat. Teljesen egyedi tervezésű, saválló rendszer megy alá, végig 70-es csővel.
A füstölés inkább olajlehúzó gyűrű szokott lenni. Milyen nagyobb mocit lehet behozi?
A füstölés inkább olajlehúzó gyűrű szokott lenni. Milyen nagyobb mocit lehet behozi?
Pk, kicseréltetem, s írok füstöl-e még, mert bizony kicsit füstöl. Drukkolok neked!!!!!!!! Hol tartasz???
Kb a fele olajfogyasztást megúszod a szimering cserével, de jövőre visszajön. Ha később turbosítani akarod abban is tudok segíteni.
A lelke a turbosított dolgoknak az írható computer. Ismerek egy srácot aki a chipet irogat, de már a 3. motort olvasztja el...
A lelke a turbosított dolgoknak az írható computer. Ismerek egy srácot aki a chipet irogat, de már a 3. motort olvasztja el...
Írj ha van véleményed, szivesen elolvasom, Te legalább értesz hozzá!!
Ok, köszi. Nálunk most a pénz a gond, mert 1 fizuból vagyunk a Kislányunk miatt, de szeptembertől megy bölcsibe,s több lesz a lóvé. Most csak a szimeringeket szeretném, s hátha abbahagyja az olajevést. Ha nem akkor nagy felujítás lesz, erősebb csapágyak, hajtókarok, dugók, gyűrűk, stb, s rá 1 turbó. Vagy veszek bele egy nagyobb motort Ausztriában, ott már ugy is dobálják ki a 3-as golfokat.
Szia!
Ha lelkes vagy akkor elég a szelepfedelet levenni. akkor ki tudod venni a vezérműtengelyt, kihúzhatod a hidrotőkéket és alatta vannak a szimeringek.
A baj, hogy legtöbbször a szelepvezetőket is cserélni kell. A legjobban úgy jársz, ha leveszed a hengerfejet, és elviszed egy gépműhelybe.
A 100-asnak a 16 szelepesért kértek 30'000 huf-ot, anyaggal együtt és mindent kicseréltek.
Sok sikert hozzá!
Ha lelkes vagy akkor elég a szelepfedelet levenni. akkor ki tudod venni a vezérműtengelyt, kihúzhatod a hidrotőkéket és alatta vannak a szimeringek.
A baj, hogy legtöbbször a szelepvezetőket is cserélni kell. A legjobban úgy jársz, ha leveszed a hengerfejet, és elviszed egy gépműhelybe.
A 100-asnak a 16 szelepesért kértek 30'000 huf-ot, anyaggal együtt és mindent kicseréltek.
Sok sikert hozzá!
Hello!! Szelep szár szimering cseréhez meg kell bontani a motort a hengerfejig?? Azt kéne nekem cserélni, mert eszi az olajat!! Írj, köszi
Gratulálok az első helyedhez!
Beugrottam!!
Köszi a pontokat!!
Szép estét!!
Zsír a cooler
Köszi a pontokat!!
Szép estét!!
Zsír a cooler
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!