Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
Ha nem megyek ki a britekhez, akkor elvileg júliusba haverokkal megyünk siófokra, trabantos tali most nem biztos, hogy lesz. Ja egyébként elég beton volt a kuplungom... Majd kiderül, hogy az új váltóval milyen lesz, de tuti, hogy sokkal jobb! Gyuszinak is ilyen van a trabijába és azt nyomkodtam, hát azon egész nap lehetne állni, vádligörcsölés nélkül
Ha nem megyek ki a britekhez, akkor elvileg júliusba haverokkal megyünk siófokra, trabantos tali most nem biztos, hogy lesz. Ja egyébként elég beton volt a kuplungom... Majd kiderül, hogy az új váltóval milyen lesz, de tuti, hogy sokkal jobb! Gyuszinak is ilyen van a trabijába és azt nyomkodtam, hát azon egész nap lehetne állni, vádligörcsölés nélkül
olyan nagyon döbbenetes különbségre nem emlékszek, de lehet kicsivel nagyobb fényereje van, mert síküveges volt benne, meg lehet a foncsora nagyobb erejű izzót is elbír..
jaja, golf 2 lámpája volt benne. Nem bonyolítottam túl a dolgot lefőrészeltem a lámpatestről a 3 fület aztán úgy raktam be, ahogy a gyárit. Ugyan azok a paraméterek, de ha megint raknék be, akkor inkább a füleket meghagynám és átfúrnám a lámpatartó lemezt, beteszel 3 csavart, anyákkal meg tudod állítani a szintet!
hát én is ezen csodálkoztam, hogy nem is lett semmi se babrálva, aztán egyszer csak meghülyült. mondjuk azon a videón még nem volt benne a szonda, de volt ,hogy utána szondával is mentem kecskemétre, csak akkor meg a vízcsövekkel volt bajom, de a motor normálisan járt. Majd holnap lecsekkolom még egyszer a pótlevegőt, már gondoltam rá én is, néztem is de nem találtam hibát, csak hát a szívósor alatt van ugye, franc tudja, hogy elcsúszott-e valami. ráadásul most a családi vacakkal kell foglalkoznom, mert az is tré állapotba van már
a feszességgel semmi gondom nem volt, a gyári golf gázbowdent használom. A kapcsoló pozícióját beállítottam úgy, ahogy mondtad! Ha megmozdítom a pedált, egyből kapcsol, végálláson újra kattan (elengedi). De még így is, ha a szondát rádugom, lefullasztja. Pedig az alapjáraton is emeltem már.
akkor a mikrokapcsolónak rögtön ahogy egy kis gázt adok már kapcsolni kell? mert most csak végállásban kapcsol, tehát maximum gázon. És ahogy nézem ez csak egy állású. Vagy úgy működik, hogy gázra rögtön kapcsol, aztán a véghelyzeten meg visszaengedi a kapcsolót? mert ahogy próbálgatom, úgy is lehet tán állítani. Van amúgy 2 folytószelepházam is, a tartalékon most nézem, hogy az alapjárat csavarja le van plombázva, azon csak a kapcsolót álligatták.
köszi a leírást! így azért hogy jó sokat forgott a kezembe korábban, meg takarítgattam is, tudom mi hol van és hogy néz ki, meg is tudnám csinálni, de valószinű majd olyan ismire bízom, aki csinálta már, vagy legalább tudja mit csinál
köszi, majd próbálgatom, tekertem amúgy kifele, de semmit se változott most egyelőre nagyon elegem van belőle, meg pénzem sincs semmire, úgyhogy marad ahogy van.
igen, 8N-es váltó, én is úgy néztem a diagramból, hogy 3000 körül forog. Amúgy ,ja le van még plombálva, de az alapjárati csavar is úgy be van rögzülve, mint ha soha se állították volna
amihez nem értek, ahhoz nem nyúlok! egyébként sem tudom a CO-t hol kell állítani rajta, csak az alapjáratot sejtem, egy ütközőcsavarral lehet, ha jól láttam. Egyébként tegnap egy autószerelő ismerősöm állította az előgyújtást, szerintem szólt volna, ha nem stimmelnek
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.