Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
jah amúgy nemtudom mennyit forog, asszem mikor autópályán jöttem 130-140-es tempóval, akkor 4500 körül volt, lada fordszámmérővel :D csak azt kiszedtem mert nem volt csillapítása és pattogott a mutató amúgy én télre ezért csináltam teli homlokfalat 7-8 perc alatt bemelegszik
jah amúgy nemtudom mennyit forog, asszem mikor autópályán jöttem 130-140-es tempóval, akkor 4500 körül volt, lada fordszámmérővel :D csak azt kiszedtem mert nem volt csillapítása és pattogott a mutató amúgy én télre ezért csináltam teli homlokfalat 7-8 perc alatt bemelegszik
Gyorsulási versenyen láttam négyütemű kombi kaszniban bent volt a SKODa Fábia Kit Car motorja.150 paci tárcsa elől , hátul.A 600 kilós kasznit ráncigálta rendesen....
Hát igen a japán 1.5-ös a maga 150 pacijával már szaggatja az aszfaltot rendesen.Zegen ahol ezt vettem volt egy királykék színű japán sport verzió.Recaro ülések , leültetve a fútómű, kompresszoros ......ja és másfélszer annyiba került mint ez...
Hát az Ignis meg a vagon r között annyi az egyezés hogy mindkettő Suzuki.A vagon r független kerék felfüggesztésű, az Ignis hátul merev tengelyes, mintha egy utánfútó tengelyét tették volna oda.A vagon r az opel agilával rokon , az ignis meg a subaru justyval....
Jó nézegetni a képeidet.Nosztalgiázok egy kicsit.........Hát igen , utolsó műszaki vizsga előtt kapott egy teljesen új festést, kaszni meló is volt vele rendesen.Küszöbök alsó-felső,hattyúnyak csere .Új korában alváz és üregvédelmet csináltunk rajta , nem hiszed de 20 kiló anyagot fújtunk rá, háromszor, este , reggel , este időszakba.Üléseket is cseréltem benne a Mitsubishi Colt ülései lettek beszerkesztve előre.Tetőcsomagtartó miatt a tetőn is voltak kopások.Muszáj volt festeni.Szinte kevesebbért tudtam eladni mint amennyit ráköltöttem utolsó műszakiján.Most egy Veszprémi öreg házaspárnál van , nagyon megtetszett nekik a Trabi.Kerestek már régóta kombit , de mind olyan állapotban volt hogy vártak míg egy jobbat találnak.Ma is tartom velük a kapcsolatot.Megnéztem hogy viselkedik most ott náluk.Én is elkezdtem anno átalakítani , de a gömbölyű fém 600-as lökhárítóig jutottam csak,meg a fehér index burákig.Alufelniket is kerestem hozzá , Fiat Unó Turbóé a jó méret.Motorikusan elnyühetettlen volt de a gyerekbetegségek előjöttek rajt.Önindító, hűtő, hátsó lengőkarok (a bal háromszor tört , a jobb kétszer), szóval volt vele gond rendesen.118000km-er volt benne mikor eladtam....Most hajkurászok sima két üteműt de abból sincs jó állapotú.
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.