Főoldal | Közösség | User autók | X-trem | Audi UrS6 (elbowS6)



0 komment | Forrás: · /



Audi :: UrS6

Tulajdonos: elbowS6

toplista helyezés:

Népszerűség: 9.89

 

125.

 

Kategória: X-trem


Nagyobb méret!

Párbajok

 

Státusz

Nyert:33

Vesztett:14

 

Kihívható

» Eddigi párbajok megtekintése

 

 





Autó adatok

     Adatlap utoljára módosítva: 2014. augusztus 03.

Teljesítmény

    0-100 Km/h

gyari: 6,5sec

    1/8 mérföld

Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip

    1/4 mérföld

gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip

    Max. sebesség

gyarilag 250km/h-nal tilt

    LE

gyari: 169 kW;227 HP @ 5,900 rpm
~350HP@1,2bar
most 2barral fujom. talaltam egy vidit ugyanilyen csigaval kisebb nyomason es 506 loerot mertek:
GT35R 1,7bar.

    Tömeg

1690kg nelkulem, menetkeszen, negyed tank uzemanyaggal... :)

    Nyomaték

gyari: 258 ft lb;350Nm @ 1,950 rpm

Motor

    Motor

AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC

PwRacing

    Hajtás

QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung

    Elektronika

Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)

    Légszűrő

HKS 200mm, 100-as szajjal

    Kipufogó

Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel

AutoSchäfer

    Gyújtás

Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok

    Egyéb

40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek


2012-2013-as szezon

launch teszt; 5500RPM ~0.5bar

Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja

511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben

launch control-t teszteltunk

havas mokazas

ALS ejszaka

Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit

gyorsitas 4-ben

Futómű

    Gumik

valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19

    Felnik

nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...

wheel-whores

    Rugók

eibach 40/40mm

    Gátlók

kayaba SR

    Fékek

elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)

    Merevítők

toronymerevito elol es Mercedes Terrell

    Egyéb

5x130 RS2 porsche kerekagyak, tocsavar...

Külső Optika

    Karosszéria

avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok

    Kiegészítők

antenna

    Fénytechnika

projektoros fenyszoro, xenon 6000K

    Dekor

S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)

    Egyéb

Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!

Belső Optika

    Festés, dekor

karbon betet

    Ülések

szurke recaro quattro ulesek

    Kormány

gyari audi quattro

    Kiegészítők

turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display

    Fénytechnika

piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas

HIFI / Multimédia

    Fejegység

Alpine CDA-7998R

    Erősítő

Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak

    Hangszórók

magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL

    Egyéb

audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes

woofersetc

amp-perfomance



További képek

.

.

.

.

.

.

Espritek: E40 és H1000

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

215/35R19@9"

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

kép 40.

kép 41.

kép 42.

.

.

olajlecsapato

kép 46.

kép 47.

kép 48.

regi-uj

76mm

.

kép 52.

kép 53.

kép 54.

kép 55.

kép 56.

kép 57.

 

Új Hozzászólás írása | Legfrissebb komment | Legelső komment

Davee86 

2014. augusztus 27. 21:33 | Válasz erre | #5314


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 20:21 | Válasz erre | #5313

a belső kamerás felvétel nagy FLASH lehetett, bízok benne egyszer én is így tudom majd küldeni H.Ringen..


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 16:05 | Válasz erre | #5312

tudom, hogy a kerékagytól független a fékek felfogatási pontjai és kell hozzá konzolt építeni... csak a lényeg, h mivel nekem Audi kerékagyam van, nem Porsche, 5x112 féktárcsában gondolkodom nem porkéban.. mivel nem akarok közbetétezni, átalakítani.. az megváltoztatná a kerék ET-jét is, illetve nehezen találnék olyan Porke kereket ami menne az autóm alá.. lehet ezért is lenne jobb egy 5x112 Audi féktárcsa+más féknyereg közbetét+audi féknyereg.. aztán nem kell a sok matek..??!


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 00:29 | Válasz erre | #5311

látom nálad porke RS2 kerékagy is lesz.. Így már más a móka


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 00:24 | Válasz erre | #5310

igen, elöl 288 helyett S4 345mm a terv, hátul meg 255 helyett S4nek 300, de én inkább vmi 330at terveznék.. Hogyan/honnan tudnám azt meg h kb. több dugattyús féknél mikor kell nagyobb főfékhenger olajnyomáshoz?? Van erre vmi számítás,h mikortól nem jó a korábbi gyári szed?


vwoodoo 

2014. augusztus 06. 12:22 | Válasz erre | #5309

jelenleg nálam is éppen fékprojekt zajlik.... igyekszem elmélyülni témában, mielőtt végleges döntés lesz belőle..ráadásul hétvége óta kissé sürgetővé is vált, mióta kigyulladt fékbetét jelző check lámpa
viszont abba a hibába sem szeretnék esni, hogy bazira túlméretezem a fékjeimet.. már ha létezik ilyen fogalom, mivel fékből sosem lehet hátrány a nagyobb..csak anyagiak kérdése.. szted? (mielőtt belevágok nagyobb teljesítménynövelésbe, előbb FÉK-et szeretnék..)


MrTDI 

2014. augusztus 06. 08:15 | Válasz erre | #5308

Király! Szerintem akkor megyek is ma érte!


MrTDI 

2014. augusztus 05. 22:09 | Válasz erre | #5307

Sikerült beszereznem egy K26-os turbót kicsit lóg holnap viszem el megcsináltatni. Láttam, hogy szertettél új fékekre. Nem tudod esetleg, hogy a S8 D2 fékje felmegy az A6-ra?


VW csana 

2014. augusztus 04. 07:40 | Válasz erre | #5306

az sem baj ha tud kanyarodni de akkor az a jó ha hűti az italt sajna nem tudtunk menni mert meló volt majd jövőre


vwoodoo 

2014. augusztus 03. 23:43 | Válasz erre | #5305

fék felújítás mit takar nálad? teljes szétszedés-homokszórás-porfestés-minden alkatrész újra csere?? vmi fékműhelyben vagy otthon csinálod magad mindent?


VW csana 

2014. augusztus 02. 12:40 | Válasz erre | #5304

jó ez az új óóódi ha az ITALT tudja hűteni akkor rossz már nem lehet


EditionG4 

2014. augusztus 01. 09:54 | Válasz erre | #5303


vwoodoo 

2014. július 31. 23:59 | Válasz erre | #5302

hogy állsz a Cayenne 6dugós nyergekkel, felkerültek már??


MrTDI 

2014. július 31. 00:40 | Válasz erre | #5301

Láttam megvan már az új szerzemény szép kis bolerokon gurul! Nekem is az van most tervben. Milyen gumik vannak a tieden?


vwoodoo 

2014. július 29. 14:39 | Válasz erre | #5300


MrTDI 

2014. július 08. 21:42 | Válasz erre | #5299

Látod nem igazán értek hozzá és bár csak random mondtam egy audi motort azt nem gondoltam volna, hogy 3.3TDI-nek 2 turbója van. Viszont mindenféleképpen szeretnék megoldást találni arra,hogy megszűnjön a "gondolkodási idő" egy-egy odalépésnél. Voltak akik azt mondták chip tuning a megoldás azzal kb.170-ig sőt picivel tovább is lehetne de azt mondták sokkal jobban igénybe venné és nem igen bírnák a hajtókarok.. Nem tudom így merre lehetne menni. Hisz tönkre tenni sem akarom de azért szeretném ha jobban menne.


rfvento 

2014. július 07. 22:52 | Válasz erre | #5298

Uk = nagy britania? Mit csinàlsz ott? Mi az a stroker? Csak nem valami agyonhuzot tdi lesz? Nekem meg kezd elegem lenni a dizelből, mindig valami nagy összeg. Hajlok a benzin fele, sose volt benzinesem még. Ma jött meg a fengerfejem mert nyaralàs alatt lesz gàtrepedéses természetesen


MrTDI 

2014. július 07. 22:48 | Válasz erre | #5297

Ajánlottad rfventonak k24 és a k26-os turbókat. Én annyira nem értek hozzá de nem lehet feltenni mondjuk valamilyen gyári audi turbót is ami nagyobb motorhoz van hasamra ütök mondjuk 3.3 TDI turbóját? Vagy érdemesebb k26-ossal próbálkozni? Akkor meg már kell nagyobb cooler ha jól sejtem..


MrTDI 

2014. július 07. 20:08 | Válasz erre | #5296

Szia!

Bocsi, hogy beleszólok a beszélgetésetekbe de szerintem azért szeretne változó geo-s turbót mivel akkor sokkal jobban reagál a gázadásokra. Mert ha le is padlózod akkor is kell neki pár másodperc, hogy a gondolkodásból felébredjen..
Amúgy patent a géped !


rfvento 

2014. július 07. 00:00 | Válasz erre | #5295

Mérföld? Csak nem jobbkormànyos? H-h dízel?


régebbi kommentek megtekintése


Ha Te is hozzá akarsz szólni, loginolj be.

 

Fel az oldal tetejére

GYORSKERESŐ

Ezt az autót keresem:

 autómárkák között

 autótípusok között

 user nevek között

Részletes keresés

Toplisták

Olvasóink véleménye és szavazatai alapján, az arénában elért helyezés szerint kialakult toplisták.

Akciók
Termékek
Hirdetés