Főoldal | Közösség | User autók | X-trem | Audi S6Q, A6V6Q, A62.5TDI (elbowS6)



0 komment | Forrás: · /



Audi :: S6Q, A6V6Q, A62.5TDI

Tulajdonos: elbowS6

toplista helyezés:

Népszerűség: 9.89

 

125.

 

Kategória: X-trem


Nagyobb méret!

Párbajok

 

Státusz

Nyert:33

Vesztett:14

 

Kihívható

» Eddigi párbajok megtekintése

 

 





Autó adatok

     Adatlap utoljára módosítva: 2014. szeptember 14.

Teljesítmény

    0-100 Km/h

S6 gyari: 6,5sec
V6Q gyari: 9,2sec
2.5TDI gyari: 11,4sec

    1/8 mérföld

Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip

    1/4 mérföld

gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip

    Max. sebesség

S6 gyarilag 250km/h-nal tilt
V6Q 231km/h
2.5TDI 190km/h

    LE

S6: 169 kW;227 PS @ 5,900RPM
V6Q: 142 kW;192 PS @ 6000RPM
2.5TDI: 85kW;115 PS @ 4000RPM

    Tömeg

S6 1700kg
V6Q 1640kg
2.5TDI 1500kg

    Nyomaték

S6: 350Nm @ 1,950RPM
V6Q: 280Nm @ 3200RPM
2.5TDI: 265Nm @ 1900RPM

Motor

    Motor

S6: AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC

V6Q: 2.8 V6 30szelep
2.5TDI: 5 henger 2.5 TDI AAT
PwRacing

    Hajtás

S6: QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung
V6Q: QUATTRO automata
2.5TDI: fronthajtas

    Elektronika

S6: Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)
V6Q: gyari
2.5TDI: gyari

    Légszűrő

HKS 200mm, 100-as szajjal

    Kipufogó

Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel

AutoSchäfer

    Gyújtás

Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok

    Egyéb

40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek


2012-2013-as szezon

launch teszt; 5500RPM ~0.5bar

Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja

511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben

launch control-t teszteltunk

havas mokazas

ALS ejszaka

Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit

gyorsitas 4-ben

Futómű

    Gumik

valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19

    Felnik

nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...

wheel-whores

    Rugók

eibach 40/40mm

    Gátlók

kayaba SR

    Fékek

elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)

    Merevítők

toronymerevito elol es Mercedes Terrell

    Egyéb

5x130 RS2 porsche kerekagyak, tocsavar...

Külső Optika

    Karosszéria

avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok

    Kiegészítők

antenna

    Fénytechnika

projektoros fenyszoro, xenon 6000K

    Dekor

S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)

    Egyéb

Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!

Belső Optika

    Festés, dekor

karbon betet

    Ülések

szurke recaro quattro ulesek

    Kormány

gyari audi quattro

    Kiegészítők

turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display

    Fénytechnika

piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas

HIFI / Multimédia

    Fejegység

Alpine CDA-7998R

    Erősítő

Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak

    Hangszórók

magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL

    Egyéb

audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes

woofersetc

amp-perfomance



További képek

.

.

.

.

.

.

Espritek: E40 és H1000

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

215/35R19@9"

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

kép 40.

kép 41.

kép 42.

.

.

olajlecsapato

3 tarcsas Tilton

3 tarcsas Tilton

3 tarcsas Tilton

regi-uj

76mm

kép 51.

kép 52.

kép 53.

kép 54.

kép 55.

kép 56.

kép 57.

kép 58.

kép 59.

kép 60.

 

Új Hozzászólás írása | Legfrissebb komment | Legelső komment

MrTDI 

2014. szeptember 16. 00:40 | Válasz erre | #5319

Milyen a dízeles "élet"?


Fuchs 

2014. szeptember 09. 08:41 | Válasz erre | #5318

[ Előzmény: #5317 Fuchs 2014. szeptember 08. 12:20]

De a motorikus részét megtartod egy donorba?!


Fuchs 

2014. szeptember 08. 12:20 | Válasz erre | #5317

Csak az A6


vwoodoo 

2014. szeptember 07. 11:59 | Válasz erre | #5316

sztem sem OEM RS6... akkor durvábbat szólna
a videó összevágása azért jóra sikerült
ha egyszer elkészül enyém is, akarok én is hasonlót..

jaah, FÉK projekt.. vettem A6 4F féknyergeket.. uaz mint S4-nek.. felpróbáltuk, megrendeltem előre 345 EBC tárcsákat és betéteket héten festik nyergeket, szerencsére annyira jó állapotban voltak, h nem kell felújítani őket, ha minden megjött..új vezetékek, olaj...és dobják össze már alíg várom

közbe meg kuplungot is cserélnem kell.. aztán folyt.köv. hátsó fék projekt.. szerelőm mondta, ha nagyobb féket szeretnék hátra, már nagyobb f.munkahenger is kelleni fog..


vwoodoo 

2014. szeptember 04. 16:17 | Válasz erre | #5315

Szerencsére.... a videó felétől, elgurul neki is a gyógyszer

Audi S6 - V8 4.2 quattro - YouTube

http://www.facebook.com/blechfilm http://www.blechfilm.de


Davee86 

2014. augusztus 27. 21:33 | Válasz erre | #5314


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 20:21 | Válasz erre | #5313

a belső kamerás felvétel nagy FLASH lehetett, bízok benne egyszer én is így tudom majd küldeni H.Ringen..


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 16:05 | Válasz erre | #5312

tudom, hogy a kerékagytól független a fékek felfogatási pontjai és kell hozzá konzolt építeni... csak a lényeg, h mivel nekem Audi kerékagyam van, nem Porsche, 5x112 féktárcsában gondolkodom nem porkéban.. mivel nem akarok közbetétezni, átalakítani.. az megváltoztatná a kerék ET-jét is, illetve nehezen találnék olyan Porke kereket ami menne az autóm alá.. lehet ezért is lenne jobb egy 5x112 Audi féktárcsa+más féknyereg közbetét+audi féknyereg.. aztán nem kell a sok matek..??!


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 00:29 | Válasz erre | #5311

látom nálad porke RS2 kerékagy is lesz.. Így már más a móka


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 00:24 | Válasz erre | #5310

igen, elöl 288 helyett S4 345mm a terv, hátul meg 255 helyett S4nek 300, de én inkább vmi 330at terveznék.. Hogyan/honnan tudnám azt meg h kb. több dugattyús féknél mikor kell nagyobb főfékhenger olajnyomáshoz?? Van erre vmi számítás,h mikortól nem jó a korábbi gyári szed?


vwoodoo 

2014. augusztus 06. 12:22 | Válasz erre | #5309

jelenleg nálam is éppen fékprojekt zajlik.... igyekszem elmélyülni témában, mielőtt végleges döntés lesz belőle..ráadásul hétvége óta kissé sürgetővé is vált, mióta kigyulladt fékbetét jelző check lámpa
viszont abba a hibába sem szeretnék esni, hogy bazira túlméretezem a fékjeimet.. már ha létezik ilyen fogalom, mivel fékből sosem lehet hátrány a nagyobb..csak anyagiak kérdése.. szted? (mielőtt belevágok nagyobb teljesítménynövelésbe, előbb FÉK-et szeretnék..)


MrTDI 

2014. augusztus 06. 08:15 | Válasz erre | #5308

Király! Szerintem akkor megyek is ma érte!


MrTDI 

2014. augusztus 05. 22:09 | Válasz erre | #5307

Sikerült beszereznem egy K26-os turbót kicsit lóg holnap viszem el megcsináltatni. Láttam, hogy szertettél új fékekre. Nem tudod esetleg, hogy a S8 D2 fékje felmegy az A6-ra?


VW csana 

2014. augusztus 04. 07:40 | Válasz erre | #5306

az sem baj ha tud kanyarodni de akkor az a jó ha hűti az italt sajna nem tudtunk menni mert meló volt majd jövőre


vwoodoo 

2014. augusztus 03. 23:43 | Válasz erre | #5305

fék felújítás mit takar nálad? teljes szétszedés-homokszórás-porfestés-minden alkatrész újra csere?? vmi fékműhelyben vagy otthon csinálod magad mindent?


VW csana 

2014. augusztus 02. 12:40 | Válasz erre | #5304

jó ez az új óóódi ha az ITALT tudja hűteni akkor rossz már nem lehet


EditionG4 

2014. augusztus 01. 09:54 | Válasz erre | #5303


vwoodoo 

2014. július 31. 23:59 | Válasz erre | #5302

hogy állsz a Cayenne 6dugós nyergekkel, felkerültek már??


MrTDI 

2014. július 31. 00:40 | Válasz erre | #5301

Láttam megvan már az új szerzemény szép kis bolerokon gurul! Nekem is az van most tervben. Milyen gumik vannak a tieden?


vwoodoo 

2014. július 29. 14:39 | Válasz erre | #5300


régebbi kommentek megtekintése


Ha Te is hozzá akarsz szólni, loginolj be.

 

Fel az oldal tetejére

GYORSKERESŐ

Ezt az autót keresem:

 autómárkák között

 autótípusok között

 user nevek között

Részletes keresés

Toplisták

Olvasóink véleménye és szavazatai alapján, az arénában elért helyezés szerint kialakult toplisták.

Akciók
Termékek
Hirdetés