Főoldal | Közösség | User autók | X-trem | Audi S6Q, A6V6Q, A62.5TDI (elbowS6)



0 komment | Forrás: · /



Audi :: S6Q, A6V6Q, A62.5TDI

Tulajdonos: elbowS6

toplista helyezés:

Népszerűség: 9.89

 

126.

 

Kategória: X-trem


Nagyobb méret!

Párbajok

 

Státusz

Nyert:33

Vesztett:14

 

Kihívható

» Eddigi párbajok megtekintése

 

 





Autó adatok

     Adatlap utoljára módosítva: 2014. szeptember 14.

Teljesítmény

    0-100 Km/h

S6 gyari: 6,5sec
V6Q gyari: 9,2sec
2.5TDI gyari: 11,4sec

    1/8 mérföld

Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip

    1/4 mérföld

gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip

    Max. sebesség

S6 gyarilag 250km/h-nal tilt
V6Q 231km/h
2.5TDI 190km/h

    LE

S6: 169 kW;227 PS @ 5,900RPM
V6Q: 142 kW;192 PS @ 6000RPM
2.5TDI: 85kW;115 PS @ 4000RPM

    Tömeg

S6 1700kg
V6Q 1640kg
2.5TDI 1500kg

    Nyomaték

S6: 350Nm @ 1,950RPM
V6Q: 280Nm @ 3200RPM
2.5TDI: 265Nm @ 1900RPM

Motor

    Motor

S6: AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC

V6Q: 2.8 V6 30szelep
2.5TDI: 5 henger 2.5 TDI AAT
PwRacing

    Hajtás

S6: QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung
V6Q: QUATTRO automata
2.5TDI: fronthajtas

    Elektronika

S6: Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)
V6Q: gyari
2.5TDI: gyari

    Légszűrő

HKS 200mm, 100-as szajjal

    Kipufogó

Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel

AutoSchäfer

    Gyújtás

Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok

    Egyéb

40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek


2012-2013-as szezon

launch teszt; 5500RPM ~0.5bar

Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja

511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben

launch control-t teszteltunk

havas mokazas

ALS ejszaka

Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit

gyorsitas 4-ben

Futómű

    Gumik

valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19

    Felnik

nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...

wheel-whores

    Rugók

eibach 40/40mm

    Gátlók

kayaba SR

    Fékek

elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)

    Merevítők

toronymerevito elol es Mercedes Terrell

    Egyéb

5x130 RS2 porsche kerekagyak, tocsavar...

Külső Optika

    Karosszéria

avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok

    Kiegészítők

antenna

    Fénytechnika

projektoros fenyszoro, xenon 6000K

    Dekor

S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)

    Egyéb

Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!

Belső Optika

    Festés, dekor

karbon betet

    Ülések

szurke recaro quattro ulesek

    Kormány

gyari audi quattro

    Kiegészítők

turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display

    Fénytechnika

piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas

HIFI / Multimédia

    Fejegység

Alpine CDA-7998R

    Erősítő

Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak

    Hangszórók

magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL

    Egyéb

audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes

woofersetc

amp-perfomance



További képek

.

.

.

.

.

.

Espritek: E40 és H1000

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

215/35R19@9"

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

kép 40.

kép 41.

kép 42.

.

.

olajlecsapato

3 tarcsas Tilton

3 tarcsas Tilton

3 tarcsas Tilton

regi-uj

76mm

kép 51.

kép 52.

kép 53.

kép 54.

kép 55.

kép 56.

kép 57.

kép 58.

kép 59.

kép 60.

 

Új Hozzászólás írása | Legfrissebb komment | Legelső komment

MrTDI 

2014. október 19. 20:36 | Válasz erre | #5330

Hali!
Hogy haladsz a kocsikkal? Nekem lassan kész a motorja csak közben lett egy kis gebasz aztán az amerikai lámpáim offosak lettek. De úgy néz ki tudok szerezni helyükre egy S4 prizmát illetve most el vagyok akadva S6 c5 nagy fékével mert nem tudom, hogy rakjam fel kellene konzol vagy valami.


S.F 

2014. október 19. 18:07 | Válasz erre | #5329

[ Előzmény: #5328 rfvento 2014. október 12. 20:55]


rfvento 

2014. október 12. 20:55 | Válasz erre | #5328

Köszönöm szépen a lehetőséget, sokat gondolkodtam rajta, de nem fogathatom el. Héten kiderül a sorsa, de nagyon meglepődtem, hogy milyen összegeket adtak volna érte, tudom hogy messze van a patent állapottól, .de... azért köszönöm neked a felajánlást.


BornSlippy 

2014. október 07. 23:35 | Válasz erre | #5327

állatkirály a háttér, itt lóg a falamon kinyomtatva poszterként


vwoodoo 

2014. október 07. 21:11 | Válasz erre | #5326

tudsz élni
kicsit bekopott az arany szín a betétek alatt.. ha felniket átfújatnám feketére.. jobb összkép lenne, de úgyis az a terv.. vagy egy fekete 18-as






vwoodoo 

2014. október 06. 22:03 | Válasz erre | #5325

Hétvégén volt egy kis csapatás 402m-en Hungaroringen.. most már tudom mit lép gyári setuppal-19" nagy kerekekkel.. 17,2mp lett 132 km/h-val, tudom kevés.. de jövőre faragunk rajta 1-2 tizedet
Elkészült végre az első fék.. lásd kép..

Nálad, látom uccsó képen.. kint gép szintén Audi?
Porke felnijeid festése jó 5let, faja...




rfvento 

2014. október 06. 20:13 | Válasz erre | #5324

Nem adnám el, tervek is lennének. Már egy ideje nem tudok vele foglalkozni mert minden időm és pénzem az épitkezésbe megy, jönnek a rossz idők hideg van nyakamon a költözés. Ma már hivott egy kereskedő hogy 380at ad érte. Haha


BaBó 

2014. szeptember 22. 15:09 | Válasz erre | #5323


MrTDI 

2014. szeptember 18. 00:26 | Válasz erre | #5322

Két lehetőséget is mondtak a B típusú rendszám megcsinálására...
1. Okmányirodába el kell menni forgalmi kíséretében megrendelni az új rendszámot ez nagyságrendileg úgy 30-40ezer között van az informáló hölgy szerint.
2. NKH által kijelölt műszakis hely (ahol kiállíthatnak olyan papírt mert nem lehet ezt mindenhol... a kocsi nem felel meg az A típusú rendszám felszerelésére) ezt célszerű az időszakos műszakiztatás közben elvégezni utána el kell menni okmányirodában és fizetni a rendszám igénylést és a B rendszám + plecsni költséget.

Én most várok, hogy ismerős jöjjön haza és ő elméletileg fog tudni ezekben segíteni.. mivel a második lehetőség olcsóbb de 90%, hogy a kocsit a mozaik utcába küldik... és sok minden nem gyári a kocsin ami nem fog nekik tetszeni...


MrTDI 

2014. szeptember 17. 00:17 | Válasz erre | #5321

Hát nem tudom te hogy vagy vele de szerintem próbáld ki elsőnek 140 lovas porlasztó csúcsaival azt te is kitudod házilag cserélni nem egy nagy dolog. Ha kevésnek érzed akkor jöhetnek a nagyobbak.


MrTDI 

2014. szeptember 16. 23:28 | Válasz erre | #5320

Nagyon helyes! Én kifejezetten élvezem azóta és a "gondolkodás" is mérséklődött így sokkal magabiztosabban lehet hosszan előzni vele.


MrTDI 

2014. szeptember 16. 00:40 | Válasz erre | #5319

Milyen a dízeles "élet"?


Fuchs 

2014. szeptember 09. 08:41 | Válasz erre | #5318

[ Előzmény: #5317 Fuchs 2014. szeptember 08. 12:20]

De a motorikus részét megtartod egy donorba?!


Fuchs 

2014. szeptember 08. 12:20 | Válasz erre | #5317

Csak az A6


vwoodoo 

2014. szeptember 07. 11:59 | Válasz erre | #5316

sztem sem OEM RS6... akkor durvábbat szólna
a videó összevágása azért jóra sikerült
ha egyszer elkészül enyém is, akarok én is hasonlót..

jaah, FÉK projekt.. vettem A6 4F féknyergeket.. uaz mint S4-nek.. felpróbáltuk, megrendeltem előre 345 EBC tárcsákat és betéteket héten festik nyergeket, szerencsére annyira jó állapotban voltak, h nem kell felújítani őket, ha minden megjött..új vezetékek, olaj...és dobják össze már alíg várom

közbe meg kuplungot is cserélnem kell.. aztán folyt.köv. hátsó fék projekt.. szerelőm mondta, ha nagyobb féket szeretnék hátra, már nagyobb f.munkahenger is kelleni fog..


vwoodoo 

2014. szeptember 04. 16:17 | Válasz erre | #5315

Szerencsére.... a videó felétől, elgurul neki is a gyógyszer

Audi S6 - V8 4.2 quattro - YouTube

http://www.facebook.com/blechfilm http://www.blechfilm.de


Davee86 

2014. augusztus 27. 21:33 | Válasz erre | #5314


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 20:21 | Válasz erre | #5313

a belső kamerás felvétel nagy FLASH lehetett, bízok benne egyszer én is így tudom majd küldeni H.Ringen..


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 16:05 | Válasz erre | #5312

tudom, hogy a kerékagytól független a fékek felfogatási pontjai és kell hozzá konzolt építeni... csak a lényeg, h mivel nekem Audi kerékagyam van, nem Porsche, 5x112 féktárcsában gondolkodom nem porkéban.. mivel nem akarok közbetétezni, átalakítani.. az megváltoztatná a kerék ET-jét is, illetve nehezen találnék olyan Porke kereket ami menne az autóm alá.. lehet ezért is lenne jobb egy 5x112 Audi féktárcsa+más féknyereg közbetét+audi féknyereg.. aztán nem kell a sok matek..??!


vwoodoo 

2014. augusztus 07. 00:29 | Válasz erre | #5311

látom nálad porke RS2 kerékagy is lesz.. Így már más a móka


régebbi kommentek megtekintése


Ha Te is hozzá akarsz szólni, loginolj be.

 

Fel az oldal tetejére

GYORSKERESŐ

Ezt az autót keresem:

 autómárkák között

 autótípusok között

 user nevek között

Részletes keresés

Toplisták

Olvasóink véleménye és szavazatai alapján, az arénában elért helyezés szerint kialakult toplisták.

Akciók
Termékek
Hirdetés