Főoldal | Közösség | User autók | X-trem | Audi S6 quattro, A6 2.5TDI (elbowS6)



0 komment | Forrás: · /



Audi :: S6 quattro, A6 2.5TDI

Tulajdonos: elbowS6

toplista helyezés:

Népszerűség: 9.88

 

129.

 

Kategória: X-trem


Nagyobb méret!

Párbajok

 

Státusz

Nyert:33

Vesztett:14

 

Kihívható

» Eddigi párbajok megtekintése

 

 





Autó adatok

     Adatlap utoljára módosítva: 2015. július 16.

Teljesítmény

    0-100 Km/h

S6 gyari: 6,5sec
2.5TDI gyari: 11,4sec

    1/8 mérföld

Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip

    1/4 mérföld

gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip

    Max. sebesség

S6 gyarilag 250km/h-nal tilt
2.5TDI 190km/h

    LE

S6: 169 kW;227 PS @ 5,900RPM
2.5TDI: 85kW;115 PS @ 4000RPM

    Tömeg

S6 1700kg
2.5TDI 1500kg

    Nyomaték

S6: 350Nm @ 1,950RPM
2.5TDI: 265Nm @ 1900RPM

Motor

    Motor

S6: AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC

2.5TDI: 5 henger, AAT
PwRacing

    Hajtás

S6: QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung
2.5TDI: fronthajtas

    Elektronika

S6: Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)
2.5TDI: gyari

    Légszűrő

HKS 200mm, 100-as szajjal

    Kipufogó

Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel

AutoSchäfer

    Gyújtás

Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok

    Egyéb

40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek


2012-2013-as szezon

launch teszt; 5500RPM ~0.5bar

Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja

511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben

launch control-t teszteltunk

havas mokazas

ALS ejszaka

Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit

gyorsitas 4-ben

Futómű

    Gumik

valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19

    Felnik

nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...

wheel-whores

    Rugók

eibach 40/40mm

    Gátlók

kayaba SR

    Fékek

elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)

    Merevítők

toronymerevito elol es Mercedes Terrell

    Egyéb

5x130 Audi RS2 kerekagyak, tocsavar...

Külső Optika

    Karosszéria

avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok

    Kiegészítők

antenna

    Fénytechnika

projektoros fenyszoro, xenon 6000K

    Dekor

S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)

    Egyéb

Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!

Belső Optika

    Festés, dekor

karbon betet

    Ülések

szurke recaro quattro ulesek

    Kormány

gyari audi quattro

    Kiegészítők

turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display

    Fénytechnika

piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas

HIFI / Multimédia

    Fejegység

Alpine CDA-7998R

    Erősítő

Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak

    Hangszórók

magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL

    Egyéb

audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes

woofersetc

amp-perfomance



További képek

.

.

.

.

.

.

Espritek: E40 és H1000

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

215/35R19@9"

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

kép 35.

kép 36.

kép 37.

.

olajlecsapato

3 tarcsas Tilton

3 tarcsas Tilton

3 tarcsas Tilton

regi-uj

76mm

kép 45.

kép 46.

kép 47.

kép 48.

kép 49.

kép 50.

kép 51.

kép 52.

kép 53.

kép 54.

kép 55.

kép 56.

kép 57.

kép 58.

kép 59.

kép 60.

kép 61.

kép 62.

kép 63.

 

Új Hozzászólás írása | Legfrissebb komment | Legelső komment

vwoodoo 

2015. szeptember 01. 08:45 | Válasz erre | #5365

Írtam priv..


vwoodoo 

2015. augusztus 26. 15:15 | Válasz erre | #5364

Nekem is dettó uez a setup tervem motorbelső 300at nem fog bírni-látom új hajtókar majd befigyel nálad is
mekkora turbót gondoltál rá? K04 hybrid ? abból 350is simán kihozható..
"betörni a piacra" ?? csak nem vmi TurbóMotorsport vállalkozáson töröd a fejed?


vwoodoo 

2015. augusztus 26. 08:24 | Válasz erre | #5363

Nemaaaa, most komolyan vettél egy B6 1.8T Q-t?? Tervek-célok vele? 163 vagy 190 lovas?


vwoodoo 

2015. augusztus 24. 09:54 | Válasz erre | #5362

Haliho.. régen jártam oldaladon.. mi újság feléd??


Bungee81 

2015. augusztus 07. 08:04 | Válasz erre | #5361

Végre péntek!


Bungee81 

2015. augusztus 03. 23:04 | Válasz erre | #5360

hát nem lenne rossz


Bungee81 

2015. július 25. 22:25 | Válasz erre | #5359

[ Előzmény: #5358 Bungee81 2015. július 17. 08:34]

Bmw-t építek


Bungee81 

2015. július 17. 08:34 | Válasz erre | #5358


lovasn1 

2015. július 03. 12:54 | Válasz erre | #5357


ViktorC4 

2015. június 24. 18:08 | Válasz erre | #5356


PéS4 

2015. május 30. 14:30 | Válasz erre | #5355

Benézős


Katee 

2015. május 25. 11:37 | Válasz erre | #5354

keveset c.s.-re járós, de pár uj képes


S.F 

2015. május 01. 10:23 | Válasz erre | #5353

[ Előzmény: #5352 Retroo 2015. március 05. 11:15]


Retroo 

2015. március 05. 11:15 | Válasz erre | #5352


O.GáBoR 

2015. február 14. 13:23 | Válasz erre | #5351

írtam üzit


Bungee81 

2015. január 19. 21:58 | Válasz erre | #5350


azolika 

2014. december 29. 13:00 | Válasz erre | #5349


Davee86 

2014. december 23. 09:42 | Válasz erre | #5348

Szavazz rám a Boxutcában! lehetőleg nem Saloon-t


gaben740 

2014. december 22. 02:35 | Válasz erre | #5347

vasárnap éjszakai


vwoodoo 

2014. december 20. 15:11 | Válasz erre | #5346

egy technikai kérdés: éjszakánként -de csakis akkor, előfordul hogy hallom a turbónak a vissza"pörgését" vagy fütyülését.. ennek a hangnak az erőssége mitől függ?? gondolom turbó és főleg nyomás kérdése??

másik.. láttam egy Audi 80 Q gyöngyszemet... Speedhunteren.. 760 lóval.. gondoltam megmutatom..

[ link: www.speedhunters.com ]


régebbi kommentek megtekintése


Ha Te is hozzá akarsz szólni, loginolj be.

 

Fel az oldal tetejére

HIRDETÉS
GYORSKERESŐ

Ezt az autót keresem:

 autómárkák között

 autótípusok között

 user nevek között

Részletes keresés

Toplisták

Olvasóink véleménye és szavazatai alapján, az arénában elért helyezés szerint kialakult toplisták.

Akciók
Termékek
Hirdetés