Audi S6 quattro, A6 2.5TDI

Népszerűség: 9.88
elbowS6
elbowS6 autója
Helyezés:
130
Kategória:
X-trem
Párbajok
Nyert:
33
Vesztett:
14
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
S6 gyari: 6,5sec
2.5TDI gyari: 11,4sec
1/8 mérföld
Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
1/4 mérföld
gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
Max. sebesség
S6 gyarilag 250km/h-nal tilt
2.5TDI 190km/h
Teljesítmény
S6: 169 kW;227 PS @ 5,900RPM
2.5TDI: 85kW;115 PS @ 4000RPM
Tömeg
S6 1700kg
2.5TDI 1500kg
Nyomaték
S6: 350Nm @ 1,950RPM
2.5TDI: 265Nm @ 1900RPM
Motor
Motor
S6: AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC

2.5TDI: 5 henger, AAT
PwRacing

Hajtás
S6: QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung
2.5TDI: fronthajtas
Elektronika
S6: Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)
2.5TDI: gyari
Légszűrő
HKS 200mm, 100-as szajjal
Kipufogó
Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel

AutoSchäfer

Gyújtás
Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok
Egyéb
40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek


2012-2013-as szezon

launch teszt; 5500RPM ~0.5bar

Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja

511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben

launch control-t teszteltunk

havas mokazas

ALS ejszaka

Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit

gyorsitas 4-ben
Nyári felni konfiguráció
Gumi
valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19
Felni
nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...

wheel-whores
Futómű
Rugók
eibach 40/40mm
Gátlók
kayaba SR
Fékek
elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)
Merevítők
toronymerevito elol es Mercedes Terrell
Egyéb
5x130 Audi RS2 kerekagyak, tocsavar...
Külső Optika
Karosszéria
avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok
Kiegészítők
antenna
Fénytechnika
projektoros fenyszoro, xenon 6000K
Dekor
S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)
Egyéb
Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!
Belső Optika
Festés, dekor
karbon betet
Ülések
szurke recaro quattro ulesek
Kormány
gyari audi quattro
Kiegészítők
turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display
Fénytechnika
piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas
HIFI / Multimédia
Fejegység
Alpine CDA-7998R
Erősítő
Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak
Hangszórók
magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL
Egyéb
audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes

woofersetc

amp-perfomance

Legfrissebb képek

Legfrissebb kommentek

Davee86
#5314
2014. augusztus 27. 21:33
0
vwoodoo
#5313
2014. augusztus 07. 20:21
a belső kamerás felvétel nagy FLASH lehetett, bízok benne egyszer én is így tudom majd küldeni H.Ringen..
0
vwoodoo
#5312
2014. augusztus 07. 16:05
tudom, hogy a kerékagytól független a fékek felfogatási pontjai és kell hozzá konzolt építeni... csak a lényeg, h mivel nekem Audi kerékagyam van, nem Porsche, 5x112 féktárcsában gondolkodom nem porkéban.. mivel nem akarok közbetétezni, átalakítani.. az megváltoztatná a kerék ET-jét is, illetve nehezen találnék olyan Porke kereket ami menne az autóm alá.. lehet ezért is lenne jobb egy 5x112 Audi féktárcsa+más féknyereg közbetét+audi féknyereg.. aztán nem kell a sok matek..??!
0
vwoodoo
#5311
2014. augusztus 07. 00:29
látom nálad porke RS2 kerékagy is lesz.. Így már más a móka
0
vwoodoo
#5310
2014. augusztus 07. 00:24
igen, elöl 288 helyett S4 345mm a terv, hátul meg 255 helyett S4nek 300, de én inkább vmi 330at terveznék.. Hogyan/honnan tudnám azt meg h kb. több dugattyús féknél mikor kell nagyobb főfékhenger olajnyomáshoz?? Van erre vmi számítás,h mikortól nem jó a korábbi gyári szed?
0
vwoodoo
#5309
2014. augusztus 06. 12:22
jelenleg nálam is éppen fékprojekt zajlik.... igyekszem elmélyülni témában, mielőtt végleges döntés lesz belőle..ráadásul hétvége óta kissé sürgetővé is vált, mióta kigyulladt fékbetét jelző check lámpa
viszont abba a hibába sem szeretnék esni, hogy bazira túlméretezem a fékjeimet.. már ha létezik ilyen fogalom, mivel fékből sosem lehet hátrány a nagyobb..csak anyagiak kérdése.. szted? (mielőtt belevágok nagyobb teljesítménynövelésbe, előbb FÉK-et szeretnék..)
0
MrTDI
#5308
2014. augusztus 06. 08:15
Király! Szerintem akkor megyek is ma érte!
0
MrTDI
#5307
2014. augusztus 05. 22:09
Sikerült beszereznem egy K26-os turbót kicsit lóg holnap viszem el megcsináltatni. Láttam, hogy szertettél új fékekre. Nem tudod esetleg, hogy a S8 D2 fékje felmegy az A6-ra?
0
VW csana
#5306
2014. augusztus 04. 07:40
az sem baj ha tud kanyarodni de akkor az a jó ha hűti az italt sajna nem tudtunk menni mert meló volt majd jövőre
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Davee86
#5314
2014. augusztus 27. 21:33
vwoodoo
#5313
2014. augusztus 07. 20:21
a belső kamerás felvétel nagy FLASH lehetett, bízok benne egyszer én is így tudom majd küldeni H.Ringen..
vwoodoo
#5312
2014. augusztus 07. 16:05
tudom, hogy a kerékagytól független a fékek felfogatási pontjai és kell hozzá konzolt építeni... csak a lényeg, h mivel nekem Audi kerékagyam van, nem Porsche, 5x112 féktárcsában gondolkodom nem porkéban.. mivel nem akarok közbetétezni, átalakítani.. az megváltoztatná a kerék ET-jét is, illetve nehezen találnék olyan Porke kereket ami menne az autóm alá.. lehet ezért is lenne jobb egy 5x112 Audi féktárcsa+más féknyereg közbetét+audi féknyereg.. aztán nem kell a sok matek..??!
vwoodoo
#5311
2014. augusztus 07. 00:29
látom nálad porke RS2 kerékagy is lesz.. Így már más a móka
vwoodoo
#5310
2014. augusztus 07. 00:24
igen, elöl 288 helyett S4 345mm a terv, hátul meg 255 helyett S4nek 300, de én inkább vmi 330at terveznék.. Hogyan/honnan tudnám azt meg h kb. több dugattyús féknél mikor kell nagyobb főfékhenger olajnyomáshoz?? Van erre vmi számítás,h mikortól nem jó a korábbi gyári szed?
vwoodoo
#5309
2014. augusztus 06. 12:22
jelenleg nálam is éppen fékprojekt zajlik.... igyekszem elmélyülni témában, mielőtt végleges döntés lesz belőle..ráadásul hétvége óta kissé sürgetővé is vált, mióta kigyulladt fékbetét jelző check lámpa
viszont abba a hibába sem szeretnék esni, hogy bazira túlméretezem a fékjeimet.. már ha létezik ilyen fogalom, mivel fékből sosem lehet hátrány a nagyobb..csak anyagiak kérdése.. szted? (mielőtt belevágok nagyobb teljesítménynövelésbe, előbb FÉK-et szeretnék..)
MrTDI
#5308
2014. augusztus 06. 08:15
Király! Szerintem akkor megyek is ma érte!
MrTDI
#5307
2014. augusztus 05. 22:09
Sikerült beszereznem egy K26-os turbót kicsit lóg holnap viszem el megcsináltatni. Láttam, hogy szertettél új fékekre. Nem tudod esetleg, hogy a S8 D2 fékje felmegy az A6-ra?
VW csana
#5306
2014. augusztus 04. 07:40
az sem baj ha tud kanyarodni de akkor az a jó ha hűti az italt sajna nem tudtunk menni mert meló volt majd jövőre
vwoodoo
#5305
2014. augusztus 03. 23:43
fék felújítás mit takar nálad? teljes szétszedés-homokszórás-porfestés-minden alkatrész újra csere?? vmi fékműhelyben vagy otthon csinálod magad mindent?
VW csana
#5304
2014. augusztus 02. 12:40
jó ez az új óóódi ha az ITALT tudja hűteni akkor rossz már nem lehet
EditionG4
#5303
2014. augusztus 01. 09:54
vwoodoo
#5302
2014. július 31. 23:59
hogy állsz a Cayenne 6dugós nyergekkel, felkerültek már??
MrTDI
#5301
2014. július 31. 00:40
Láttam megvan már az új szerzemény szép kis bolerokon gurul! Nekem is az van most tervben. Milyen gumik vannak a tieden?
vwoodoo
#5300
2014. július 29. 14:39
MrTDI
#5299
2014. július 08. 21:42
Látod nem igazán értek hozzá és bár csak random mondtam egy audi motort azt nem gondoltam volna, hogy 3.3TDI-nek 2 turbója van. Viszont mindenféleképpen szeretnék megoldást találni arra,hogy megszűnjön a "gondolkodási idő" egy-egy odalépésnél. Voltak akik azt mondták chip tuning a megoldás azzal kb.170-ig sőt picivel tovább is lehetne de azt mondták sokkal jobban igénybe venné és nem igen bírnák a hajtókarok.. Nem tudom így merre lehetne menni. Hisz tönkre tenni sem akarom de azért szeretném ha jobban menne.
rfvento
#5298
2014. július 07. 22:52
Uk = nagy britania? Mit csinàlsz ott? Mi az a stroker? Csak nem valami agyonhuzot tdi lesz? Nekem meg kezd elegem lenni a dizelből, mindig valami nagy összeg. Hajlok a benzin fele, sose volt benzinesem még. Ma jött meg a fengerfejem mert nyaralàs alatt lesz gàtrepedéses természetesen
MrTDI
#5297
2014. július 07. 22:48
Ajánlottad rfventonak k24 és a k26-os turbókat. Én annyira nem értek hozzá de nem lehet feltenni mondjuk valamilyen gyári audi turbót is ami nagyobb motorhoz van hasamra ütök mondjuk 3.3 TDI turbóját? Vagy érdemesebb k26-ossal próbálkozni? Akkor meg már kell nagyobb cooler ha jól sejtem..
MrTDI
#5296
2014. július 07. 20:08
Szia!

Bocsi, hogy beleszólok a beszélgetésetekbe de szerintem azért szeretne változó geo-s turbót mivel akkor sokkal jobban reagál a gázadásokra. Mert ha le is padlózod akkor is kell neki pár másodperc, hogy a gondolkodásból felébredjen..
Amúgy patent a géped !
rfvento
#5295
2014. július 07. 00:00
Mérföld? Csak nem jobbkormànyos? H-h dízel?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 5374 találat 269 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.