Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- S6 gyari: 6,5sec
2.5TDI gyari: 11,4sec
- 1/8 mérföld
- Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
- 1/4 mérföld
- gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
- Max. sebesség
- S6 gyarilag 250km/h-nal tilt
2.5TDI 190km/h
- Teljesítmény
- S6: 169 kW;227 PS @ 5,900RPM
2.5TDI: 85kW;115 PS @ 4000RPM
- Tömeg
- S6 1700kg
2.5TDI 1500kg
- Nyomaték
- S6: 350Nm @ 1,950RPM
2.5TDI: 265Nm @ 1900RPM
Motor
- Motor
- S6: AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC
2.5TDI: 5 henger, AAT
PwRacing
- Hajtás
- S6: QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung
2.5TDI: fronthajtas
- Elektronika
- S6: Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)
2.5TDI: gyari
- Légszűrő
- HKS 200mm, 100-as szajjal
- Kipufogó
- Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel
AutoSchäfer
- Gyújtás
- Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok
- Egyéb
- 40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek
2012-2013-as szezon
launch teszt; 5500RPM ~0.5bar
Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja
511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben
launch control-t teszteltunk
havas mokazas
ALS ejszaka
Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit
gyorsitas 4-ben
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19
- Felni
- nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...
wheel-whores
Futómű
- Rugók
- eibach 40/40mm
- Gátlók
- kayaba SR
- Fékek
- elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)
- Merevítők
- toronymerevito elol es Mercedes Terrell
- Egyéb
- 5x130 Audi RS2 kerekagyak, tocsavar...
Külső Optika
- Karosszéria
- avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok
- Kiegészítők
- antenna
- Fénytechnika
- projektoros fenyszoro, xenon 6000K
- Dekor
- S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)
- Egyéb
- Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!
Belső Optika
- Festés, dekor
- karbon betet
- Ülések
- szurke recaro quattro ulesek
- Kormány
- gyari audi quattro
- Kiegészítők
- turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display
- Fénytechnika
- piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Alpine CDA-7998R
- Erősítő
- Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak
- Hangszórók
- magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL
- Egyéb
- audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes
woofersetc
amp-perfomance
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
tudom, hogy a kerékagytól független a fékek felfogatási pontjai és kell hozzá konzolt építeni... csak a lényeg, h mivel nekem Audi kerékagyam van, nem Porsche, 5x112 féktárcsában gondolkodom nem porkéban.. mivel nem akarok közbetétezni, átalakítani.. az megváltoztatná a kerék ET-jét is, illetve nehezen találnék olyan Porke kereket ami menne az autóm alá.. lehet ezért is lenne jobb egy 5x112 Audi féktárcsa+más féknyereg közbetét+audi féknyereg.. aztán nem kell a sok matek..??!
0
igen, elöl 288 helyett S4 345mm a terv, hátul meg 255 helyett S4nek 300, de én inkább vmi 330at terveznék.. Hogyan/honnan tudnám azt meg h kb. több dugattyús féknél mikor kell nagyobb főfékhenger olajnyomáshoz?? Van erre vmi számítás,h mikortól nem jó a korábbi gyári szed?
0
jelenleg nálam is éppen fékprojekt zajlik.... igyekszem elmélyülni témában, mielőtt végleges döntés lesz belőle..ráadásul hétvége óta kissé sürgetővé is vált, mióta kigyulladt fékbetét jelző check lámpa
viszont abba a hibába sem szeretnék esni, hogy bazira túlméretezem a fékjeimet.. már ha létezik ilyen fogalom, mivel fékből sosem lehet hátrány a nagyobb..csak anyagiak kérdése.. szted? (mielőtt belevágok nagyobb teljesítménynövelésbe, előbb FÉK-et szeretnék..)
viszont abba a hibába sem szeretnék esni, hogy bazira túlméretezem a fékjeimet.. már ha létezik ilyen fogalom, mivel fékből sosem lehet hátrány a nagyobb..csak anyagiak kérdése.. szted? (mielőtt belevágok nagyobb teljesítménynövelésbe, előbb FÉK-et szeretnék..)
0
Profilképek
a belső kamerás felvétel nagy FLASH lehetett, bízok benne egyszer én is így tudom majd küldeni H.Ringen..
tudom, hogy a kerékagytól független a fékek felfogatási pontjai és kell hozzá konzolt építeni... csak a lényeg, h mivel nekem Audi kerékagyam van, nem Porsche, 5x112 féktárcsában gondolkodom nem porkéban.. mivel nem akarok közbetétezni, átalakítani.. az megváltoztatná a kerék ET-jét is, illetve nehezen találnék olyan Porke kereket ami menne az autóm alá.. lehet ezért is lenne jobb egy 5x112 Audi féktárcsa+más féknyereg közbetét+audi féknyereg.. aztán nem kell a sok matek..??!
látom nálad porke RS2 kerékagy is lesz.. Így már más a móka
igen, elöl 288 helyett S4 345mm a terv, hátul meg 255 helyett S4nek 300, de én inkább vmi 330at terveznék.. Hogyan/honnan tudnám azt meg h kb. több dugattyús féknél mikor kell nagyobb főfékhenger olajnyomáshoz?? Van erre vmi számítás,h mikortól nem jó a korábbi gyári szed?
jelenleg nálam is éppen fékprojekt zajlik.... igyekszem elmélyülni témában, mielőtt végleges döntés lesz belőle..ráadásul hétvége óta kissé sürgetővé is vált, mióta kigyulladt fékbetét jelző check lámpa
viszont abba a hibába sem szeretnék esni, hogy bazira túlméretezem a fékjeimet.. már ha létezik ilyen fogalom, mivel fékből sosem lehet hátrány a nagyobb..csak anyagiak kérdése.. szted? (mielőtt belevágok nagyobb teljesítménynövelésbe, előbb FÉK-et szeretnék..)
viszont abba a hibába sem szeretnék esni, hogy bazira túlméretezem a fékjeimet.. már ha létezik ilyen fogalom, mivel fékből sosem lehet hátrány a nagyobb..csak anyagiak kérdése.. szted? (mielőtt belevágok nagyobb teljesítménynövelésbe, előbb FÉK-et szeretnék..)
Király! Szerintem akkor megyek is ma érte!
Sikerült beszereznem egy K26-os turbót kicsit lóg holnap viszem el megcsináltatni. Láttam, hogy szertettél új fékekre. Nem tudod esetleg, hogy a S8 D2 fékje felmegy az A6-ra?
az sem baj ha tud kanyarodni de akkor az a jó ha hűti az italt sajna nem tudtunk menni mert meló volt majd jövőre
fék felújítás mit takar nálad? teljes szétszedés-homokszórás-porfestés-minden alkatrész újra csere?? vmi fékműhelyben vagy otthon csinálod magad mindent?
jó ez az új óóódi ha az ITALT tudja hűteni akkor rossz már nem lehet
hogy állsz a Cayenne 6dugós nyergekkel, felkerültek már??
Láttam megvan már az új szerzemény szép kis bolerokon gurul! Nekem is az van most tervben. Milyen gumik vannak a tieden?
Látod nem igazán értek hozzá és bár csak random mondtam egy audi motort azt nem gondoltam volna, hogy 3.3TDI-nek 2 turbója van. Viszont mindenféleképpen szeretnék megoldást találni arra,hogy megszűnjön a "gondolkodási idő" egy-egy odalépésnél. Voltak akik azt mondták chip tuning a megoldás azzal kb.170-ig sőt picivel tovább is lehetne de azt mondták sokkal jobban igénybe venné és nem igen bírnák a hajtókarok.. Nem tudom így merre lehetne menni. Hisz tönkre tenni sem akarom de azért szeretném ha jobban menne.
Uk = nagy britania? Mit csinàlsz ott? Mi az a stroker? Csak nem valami agyonhuzot tdi lesz? Nekem meg kezd elegem lenni a dizelből, mindig valami nagy összeg. Hajlok a benzin fele, sose volt benzinesem még. Ma jött meg a fengerfejem mert nyaralàs alatt lesz gàtrepedéses természetesen
Ajánlottad rfventonak k24 és a k26-os turbókat. Én annyira nem értek hozzá de nem lehet feltenni mondjuk valamilyen gyári audi turbót is ami nagyobb motorhoz van hasamra ütök mondjuk 3.3 TDI turbóját? Vagy érdemesebb k26-ossal próbálkozni? Akkor meg már kell nagyobb cooler ha jól sejtem..
Szia!
Bocsi, hogy beleszólok a beszélgetésetekbe de szerintem azért szeretne változó geo-s turbót mivel akkor sokkal jobban reagál a gázadásokra. Mert ha le is padlózod akkor is kell neki pár másodperc, hogy a gondolkodásból felébredjen..
Amúgy patent a géped !
Bocsi, hogy beleszólok a beszélgetésetekbe de szerintem azért szeretne változó geo-s turbót mivel akkor sokkal jobban reagál a gázadásokra. Mert ha le is padlózod akkor is kell neki pár másodperc, hogy a gondolkodásból felébredjen..
Amúgy patent a géped !
Mérföld? Csak nem jobbkormànyos? H-h dízel?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!