Audi S6 quattro, A6 2.5TDI

Népszerűség: 9.88
elbowS6
elbowS6 autója
Helyezés:
130
Kategória:
X-trem
Párbajok
Nyert:
33
Vesztett:
14
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
S6 gyari: 6,5sec
2.5TDI gyari: 11,4sec
1/8 mérföld
Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
1/4 mérföld
gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
Max. sebesség
S6 gyarilag 250km/h-nal tilt
2.5TDI 190km/h
Teljesítmény
S6: 169 kW;227 PS @ 5,900RPM
2.5TDI: 85kW;115 PS @ 4000RPM
Tömeg
S6 1700kg
2.5TDI 1500kg
Nyomaték
S6: 350Nm @ 1,950RPM
2.5TDI: 265Nm @ 1900RPM
Motor
Motor
S6: AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC

2.5TDI: 5 henger, AAT
PwRacing

Hajtás
S6: QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung
2.5TDI: fronthajtas
Elektronika
S6: Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)
2.5TDI: gyari
Légszűrő
HKS 200mm, 100-as szajjal
Kipufogó
Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel

AutoSchäfer

Gyújtás
Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok
Egyéb
40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek


2012-2013-as szezon

launch teszt; 5500RPM ~0.5bar

Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja

511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben

launch control-t teszteltunk

havas mokazas

ALS ejszaka

Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit

gyorsitas 4-ben
Nyári felni konfiguráció
Gumi
valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19
Felni
nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...

wheel-whores
Futómű
Rugók
eibach 40/40mm
Gátlók
kayaba SR
Fékek
elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)
Merevítők
toronymerevito elol es Mercedes Terrell
Egyéb
5x130 Audi RS2 kerekagyak, tocsavar...
Külső Optika
Karosszéria
avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok
Kiegészítők
antenna
Fénytechnika
projektoros fenyszoro, xenon 6000K
Dekor
S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)
Egyéb
Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!
Belső Optika
Festés, dekor
karbon betet
Ülések
szurke recaro quattro ulesek
Kormány
gyari audi quattro
Kiegészítők
turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display
Fénytechnika
piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas
HIFI / Multimédia
Fejegység
Alpine CDA-7998R
Erősítő
Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak
Hangszórók
magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL
Egyéb
audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes

woofersetc

amp-perfomance

Legfrissebb képek

Legfrissebb kommentek

PerecG3
#5334
2014. november 26. 16:05
0
rfvento
#5332
2014. október 31. 16:45
Megmarad a kocsi, sőt szereztem klimavezérlőt is, miket lehet allitani a vezérlőn a menübe a klimán kivül?
0
rfvento
#5331
2014. október 20. 20:41
Mikor vagy itthon? Vagy pest fele?
0
MrTDI
#5330
2014. október 19. 20:36
Hali!
Hogy haladsz a kocsikkal? Nekem lassan kész a motorja csak közben lett egy kis gebasz aztán az amerikai lámpáim offosak lettek. De úgy néz ki tudok szerezni helyükre egy S4 prizmát illetve most el vagyok akadva S6 c5 nagy fékével mert nem tudom, hogy rakjam fel kellene konzol vagy valami.
0
rfvento
#5328
2014. október 12. 20:55
Köszönöm szépen a lehetőséget, sokat gondolkodtam rajta, de nem fogathatom el. Héten kiderül a sorsa, de nagyon meglepődtem, hogy milyen összegeket adtak volna érte, tudom hogy messze van a patent állapottól, .de... azért köszönöm neked a felajánlást.
0
BornSlippy
#5327
2014. október 07. 23:35
állatkirály a háttér, itt lóg a falamon kinyomtatva poszterként
0
vwoodoo
#5326
2014. október 07. 21:11
tudsz élni
kicsit bekopott az arany szín a betétek alatt.. ha felniket átfújatnám feketére.. jobb összkép lenne, de úgyis az a terv.. vagy egy fekete 18-as
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
PerecG3
#5334
2014. november 26. 16:05
rfvento
#5332
2014. október 31. 16:45
Megmarad a kocsi, sőt szereztem klimavezérlőt is, miket lehet allitani a vezérlőn a menübe a klimán kivül?
rfvento
#5331
2014. október 20. 20:41
Mikor vagy itthon? Vagy pest fele?
MrTDI
#5330
2014. október 19. 20:36
Hali!
Hogy haladsz a kocsikkal? Nekem lassan kész a motorja csak közben lett egy kis gebasz aztán az amerikai lámpáim offosak lettek. De úgy néz ki tudok szerezni helyükre egy S4 prizmát illetve most el vagyok akadva S6 c5 nagy fékével mert nem tudom, hogy rakjam fel kellene konzol vagy valami.
rfvento
#5328
2014. október 12. 20:55
Köszönöm szépen a lehetőséget, sokat gondolkodtam rajta, de nem fogathatom el. Héten kiderül a sorsa, de nagyon meglepődtem, hogy milyen összegeket adtak volna érte, tudom hogy messze van a patent állapottól, .de... azért köszönöm neked a felajánlást.
BornSlippy
#5327
2014. október 07. 23:35
állatkirály a háttér, itt lóg a falamon kinyomtatva poszterként
vwoodoo
#5326
2014. október 07. 21:11
tudsz élni
kicsit bekopott az arany szín a betétek alatt.. ha felniket átfújatnám feketére.. jobb összkép lenne, de úgyis az a terv.. vagy egy fekete 18-as
vwoodoo
#5325
2014. október 06. 22:03
Hétvégén volt egy kis csapatás 402m-en Hungaroringen.. most már tudom mit lép gyári setuppal-19" nagy kerekekkel.. 17,2mp lett 132 km/h-val, tudom kevés.. de jövőre faragunk rajta 1-2 tizedet
Elkészült végre az első fék.. lásd kép..

Nálad, látom uccsó képen.. kint gép szintén Audi?
Porke felnijeid festése jó 5let, faja...
rfvento
#5324
2014. október 06. 20:13
Nem adnám el, tervek is lennének. Már egy ideje nem tudok vele foglalkozni mert minden időm és pénzem az épitkezésbe megy, jönnek a rossz idők hideg van nyakamon a költözés. Ma már hivott egy kereskedő hogy 380at ad érte. Haha
BaB
#5323
2014. szeptember 22. 15:09
MrTDI
#5322
2014. szeptember 18. 00:26
Két lehetőséget is mondtak a B típusú rendszám megcsinálására...
1. Okmányirodába el kell menni forgalmi kíséretében megrendelni az új rendszámot ez nagyságrendileg úgy 30-40ezer között van az informáló hölgy szerint.
2. NKH által kijelölt műszakis hely (ahol kiállíthatnak olyan papírt mert nem lehet ezt mindenhol... a kocsi nem felel meg az A típusú rendszám felszerelésére) ezt célszerű az időszakos műszakiztatás közben elvégezni utána el kell menni okmányirodában és fizetni a rendszám igénylést és a B rendszám + plecsni költséget.

Én most várok, hogy ismerős jöjjön haza és ő elméletileg fog tudni ezekben segíteni.. mivel a második lehetőség olcsóbb de 90%, hogy a kocsit a mozaik utcába küldik... és sok minden nem gyári a kocsin ami nem fog nekik tetszeni...
MrTDI
#5321
2014. szeptember 17. 00:17
Hát nem tudom te hogy vagy vele de szerintem próbáld ki elsőnek 140 lovas porlasztó csúcsaival azt te is kitudod házilag cserélni nem egy nagy dolog. Ha kevésnek érzed akkor jöhetnek a nagyobbak.
MrTDI
#5320
2014. szeptember 16. 23:28
Nagyon helyes! Én kifejezetten élvezem azóta és a "gondolkodás" is mérséklődött így sokkal magabiztosabban lehet hosszan előzni vele.
MrTDI
#5319
2014. szeptember 16. 00:40
Milyen a dízeles "élet"?
Fuchs
#5318
2014. szeptember 09. 08:41
De a motorikus részét megtartod egy donorba?!
Fuchs
#5317
2014. szeptember 08. 12:20
Csak az A6
vwoodoo
#5316
2014. szeptember 07. 11:59
sztem sem OEM RS6... akkor durvábbat szólna
a videó összevágása azért jóra sikerült
ha egyszer elkészül enyém is, akarok én is hasonlót..

jaah, FÉK projekt.. vettem A6 4F féknyergeket.. uaz mint S4-nek.. felpróbáltuk, megrendeltem előre 345 EBC tárcsákat és betéteket héten festik nyergeket, szerencsére annyira jó állapotban voltak, h nem kell felújítani őket, ha minden megjött..új vezetékek, olaj...és dobják össze már alíg várom

közbe meg kuplungot is cserélnem kell.. aztán folyt.köv. hátsó fék projekt.. szerelőm mondta, ha nagyobb féket szeretnék hátra, már nagyobb f.munkahenger is kelleni fog..
vwoodoo
#5315
2014. szeptember 04. 16:17
Szerencsére.... a videó felétől, elgurul neki is a gyógyszer
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 5374 találat 269 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.