Mindeddig csak a DMC-től láthattunk opciókat a Ferrari modellpalettájának kakukktojásához, a négyüléses FF-hez, azóta a témában méltán kompetens Novitec is belehúzott.

Az extravagáns kombi-kupé mindenekelőtt egy pár plusz lovat kapott a hűtőrácson található egyed mögé. A gyárilag 651 lóerős, 6.3 literes V12-es blokkból, a vezérlés újrahangolásával 674 pacit hoztak ki, amit a rozsdamentes sport kipufogórendszerrel megtoldva, egészen 679-ig húztak, utóbbival a gyári 683-as nyomaték 701 Nm-ig szaladt fel.

Ezzel még nincs vége, a chiptuning beállításaitól függően, igény szerint két további teljesítmény-szint is elérhető, 684 LE / 708 Nm és 692 LE / 714 Nm-es paraméterekkel.

Hasonlóan, futómű terén is több opció létezik, az ültetőrugótól egészen az állítható sport futóműig. Utóbbi egy hidraulikus egységgel is kiegészül az első tengelyen, melynek köszönhetően, akár 40 mm-t is emelhető az autó orra, parkolás, vagy fekvőrendőr esetén.

Az autó külsejét szolidabb, de ütős optikai csomaggal dobták fel, mely első spoilerből, hűtőrácsből, tükörborításokból, küszöbökből, tető- és hátsó szárnyból, diffúzorból, valamint hátsó lámpamaszkokból áll. A pakkot számos választható felnigarnitúra egészíti ki a cég kollekciójából, melyeket igény szerint, az aerodinamikai elemekhez passzoló karbon peremmel is ellátnak.

Odabent karbon borítások és berakások, egyedi bőrözés, valamint új pedálok és váltófülek jelentik az extrát.