Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A német DMC az elsők közt jelentette be szeretetcsomagját a Ferrarik kombi-kupéjához, az FF-hez. Jóérzésű márkafanok számára még maga az alap is elég megdöbbentő, ehhez hasonlóan a DMC munkája sem lehet más – igaz, az jó értelemben.

A „Maximus” fedőnévre keresztelt jószág 6.0 literes V12-ese két kompresszort is kap, melyhez méretesebb intercooler, új szívósor, nagyobb injektorok, sport kipufogórendszer, sport légszűrők, valamint a vezérlés módosítása dukál.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A fenti kis lista, végeredményként 888 PS, azaz 876 lóerős, valamint nyomatékban 862 Nm-es mellékhatásokkal jár, ami pontosan 225 pacival és 179 Nm-el több, mint a gyári felállás. A DMC FF így 3.2 másodperc alatt gyorsul százra, a 200 km/órás tempót pedig mindössze 9.1 sec alatt éri el. A végsebességről nincs adat, de valahová 340 km/óra fölé jósolják a cég szakemberei.

Felnik terén elől 21, hátul 22 colos könnyűfém garnitúrát kínálnak a típushoz, melyekre ültetőrugók, valamint az első tengelyhez tartozó, elektronikusan szabályozható modul segítségével engedik rá a kasznit.

Ez utóbbi sem maradt változatlan: a belbecst külsőleg is alátámasztandó, komplett aerodinamikai készlet is készült az FF-hez, mely új lökhárítókat, tető- és hátsó szárnyat, oldalelemeket, valamint diffúzort tartalmaz. Az FXX-hez hasonlóan, teljes egészében karbonból készült új alkatrészekkel cirka 70 kg-ot spóroltak, valamint az autó orra is kicsivel hosszabb, és élesebb ívű lett.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!