A német Edo Competition immáron harmadszor nyúl a négyüléses Porschéhoz, a végeredmény pedig ezúttal is kőkemény, annak ellenére, hogy ez lett talán a legunalmasabb csomagjuk a típushoz.

A pont egy éve kiadott, "Moby Dick" névre keresztelt 750 pacis verzió erősebb, a tavasszal debütált "Hellboy" pakett pedig optikailag lett komolyabb, mint a jelenlegi, simán Edo Panamera Turbo S névre hallgató alkotás.

Persze aligha akadna olyan autófan, akinek ne indulna be a nyálelválasztása már ettől is: a nagyobb turbóknak, egyedi sport kipufogórendszernek, leömlőknek, valamint a vezérlés módosításának köszönhetően, 150 plusz lóerőt sikerült kicsikarni az 550 tagú gyári ménesből. A nyomaték pedig 880 Nm-ben maximálódott, ami 130 egységgel múlja felül a mezei verziót.

A felmérgelt V8-as így 3.5 másodperc alatt repíti 100-ra az autót, a 200 km/óra pedig 11.4 másodpercet igényel. A maximális sebességet elektronikusan 340 km/órára lőtték be, ennél persze valamivel tudna többet is a gép.

Az úton maradást 30 mm-el megültetett futómű, valamint 22 colos görgők biztosítják. A külső szolidabb aeropakettet, valamint matricákat kapott, odabent pedig nincs határozott koncepció: a számos lehetséges módosítás közül az ügyfél igényei szerint választják ki a megfelelő beavatkozásokat.