Miután a paletta legerősebb tagját, a Panamera Turbót már kivesézte, az Edo Competition a Panamera S-re is vetett egy pillantást. A végeredmény a Hellboy-ra keresztelt csomag lett, mely minden téren hozzátesz valamit a négyüléses Porschéhoz.

Motortuning terén, a gyárilag 400 pacis, 4.8 literes V8-ast egészen 465 lóerőig húzták fel, a maximális nyomaték pedig 550 Nm-ben állapodott meg. A növekményt csupán alapvető hangolással érték el: sport légszűrő- és kipufogórendszer, valamint chiptuning készült az autóhoz. Az új teljesítménnyel a Hellboy Panamera 4.6 másodpercet alatt futja a százat, végsebessége pedig 305 km/óra felett van.

Külsőleg egy csupa karbonból készült szett került fel, ledes nappali fényt is körbeölelő első lökhárító és spoiler, küszöbök, diffúzoros hátsó, valamint egy szolid, a Carrera RS hasonló elemére hajazó szárny formájában. További designelemként néhány ív, a tükrök és a féknyergek világoszöld fényezést kaptak, odabent pedig új középkonzol, kormánykerék és váltókonzol jelenti az extrát, többféle kárpitozási lehetőséggel párosítva.

Futómű terén elektronikus ültetőmodul húzza 30 mm-el közelebb a földhöz a kasznit, a felniket pedig elől 9.5x21, hátul 11x21 colos, ultrakönnyű garnitúrára cserélték. A hozzájuk tartozó pokoli gumiméretek 265/35ZR21 elől és 305/30ZR21 hátul.

Hogy mitől Hellboy ez a Panamera, arra viszont nem sikerült rájönni, de ez lehet csak az egyszerű fogyasztói képzettársításba befásult gondolkodásmódom eredménye is.