Az ausztrál Arcspeed megépítette a Tesla Roadster lehetséges alternatíváját. A tervező, a Shelby Cobra és Ferrari GTO replikák készítéséből élő Ian Denner szerint 2012 végén akár gyártásba is kerülhet az autó.

A karosszéria terve már 2006-ban kész volt, anno pedig a Honda Integra Type R motorját kívánták beletenni, de pénzügyi okok miatt a project befulladt. Idén jött az ötlet, hogy a szintén nemrég bemutatott, első ausztrál villanyautó, a Varley evR450-es 522 Nm nyomatékot produkáló erőforrását kéne bepakolni a motortérbe, ami egyébként hátsó elrendezésű, és értelemszerűen a hajtás is a hátsó kerekeken történik. Az Arcspeed állítása szerint ezzel az autó 3,8 másodperces 100-as gyorsulásra is képes lehet.

A súlypont lehető legalacsonyabban tartása céljából, a padlólemezbe építették az 500 db lítium-foszfát akkumulátort

Az autót nem csak a hazai piacra, hanem exportra is szánják, méghozzá 100,000 dollár alatti áron, amivel jóval a Tesla alapmodellje alá mennének. A külső kialakítása kétségtelenül a sportosság jegyében zajlott, de elképzelni is rossz, hogy mi marad a vezetőből, ha fejre teszi az autót.