Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Lassan gyanús, ha úgy telik el egy nap, hogy valamelyik német tunercég ne jönne elő az Audi családi rombolójának okosított változatával. Az MTM, a Kircherer, az ABT és a B&B után a Lamborghinikre specializálódott IMSA is szemléltette, hogy elképzelése alapján hogyan is mutat az a teljesítmény görbe.

Mivel az RS6-ban egy Gallardo motor szolgáltatja a „húvazze” érzést, joggal várhatnánk, hogy a német specialista egy minden eddiginél brutálisabb versenyautót szabjon belőle. Sajnos nem így történt. Maradtak a jól bevált kipufogó-rendszer cserénél és vezérlő-elektronika tökéletesítésnél. A végeredmény 580 helyett 650 lóerő, 4.6 helyett 4.2 nullaszáz, valamint 300 km/h-s végsebesség.

Emellett az elmaradhatatlan, úttartást segítő változtatások is helyet kaptak: 25 mm ültetés, nagyobb fék + felni. Utóbbi ugyan nem szép, de 20 colos, ultrakönnyű és a Gallardoról kölcsönözték, szóval rossz nem lehet.
Továbbra is epekedve várjuk azt a változatot, amely letaszítja képzeletbeli trónjáról a B&B által megkreált 712 lóerős gépet!