Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Április 8-án, húsvét vasárnapján került sor az EVO Gyorsulási Verseny idei 2. futamára a Hungaroringen. A már szokásosnak mondható rengeteg kiállító, sport- és luxusautók na és persze a tömeg mellett további meglepetések fogadták az autók szerelmeseit.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Legalábbis a luxusautókét biztosan. Hazánk legöregebb gyorsulási szervezőgárdája kisebb meglepetéssel köszöntötte a Ferrari rajongóit, a gyár fennállásának 60. születésnapja alkalmából. Nem kevesebb mint 7 Ferrari vonult fel a boxutcában, később pedig a pályán. Az F430, F430 F1, F430 Spyder, F360 Spyder és egy tuningolt Testarossa mellett a legkülönlegesebb példány egy 1 millió dollár értékű Ferrari ENZO volt, melyből összesen 399 darabot gyártottak világszerte. Az itthon fellelhető példány, mely egyébként luxusautó kiállításokon is a show fénypontját képezi, most végre gyorsulás közben is megtekinthető volt. A boxutcában mellettük megtekinthető volt az EVO új busza is, mely nem más, mint egy eredeti Ferrari Forma 1-es csapatszállító, kisebb átalakításokkal.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A nagyszámú Ferrari mellett Viper, Corvette, Aston Martin, TechArt Porsche, Saleen Mustang és egy M6-os Hamann BMW erősítették a luxusautók sorát és természetesen szemet gyönyörködtető tuning autókban sem volt hiány. A boxutca ismét színültig telt, este 8 után pedig már egy gombostűt sem lehetett leejteni a látogatóktól. A kiállítók között számos, a szegedi showról is ismerős géppel és arccal is találkozhattunk, említve akár a Zsanér Customs Cars autóit, a Top Tuning és a HTW tuning magazint, a legkomolyabb autókért felelős Flatcart, vagy az EVO Gyorsulási Versenyek hivatalos hifisét, a SurányiHifit, aki egyre teljesebb felhozatallal jelenik meg a rendezvényeken.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A DCS Tuning Group amatőr, pénzdíjas szlalom versenyének második fordulójára is sor került az egyik parkoló e célra kialakított területén. Számunkra újdonságot jelentett a dolog, hiszen első alkalommal lehettünk szemtanúi e megmérettetésnek. Maga a helyszín kialakítása nagyon jól megoldott, mind a nézők, mind a versenyzők szemszögéből, az érdeklődés a látványos versenyágra pedig igen nagynak volt mondható, nem beszélve az egyre komolyabb felhozatalról autók terén. A szlalom mellett, betétprogramként a verseny szüneteiben pedig Erdős Csaba tartotta meg színvonalas Streetfighter bemutatóit, majd később természetesen nem maradhatott el a dragster Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!bemutató sem, melyre Csaba 1370 lóerős erőgépével került sor. A drag 201 méteren futott 5.55-ös, motorokat megszégyenítő idejével a verseny leggyorsabb gépjárműve volt, hozzá kell tennünk, még ez esetben sem hozták ki a maximumot belőle. A verseny folyamán számos gokartot is láthattunk indulni, aki pedig ki is próbálta volna őket, az alsó depó alatti területen tehette meg mindezt.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A gyorsulási verseny mezőnye igen vegyes volt, a sport- és luxusautók, Subaruk, Audik mellett a DCS istálló autóit emelhetnénk ki, de rengetegféle autót láthattunk az Opel Speedstertől kezdve a Lotus Elise-ig, vagy akár hírességeket is, mint Potzner Ferit, aki 2 kerék helyett most egy Audi volánja mögött foglalt helyet. Egyéni versenyzők közül, a DCS turbós ladája mellett szintén emlékezetes teljesítményt nyújtott a 3000 ccm-es, Omega V6-os motorral szerelt Lada is, mely több csúcskategóriás gépet iskolázott le az éjszaka alatt. A verseny elmaradhatatlan részét képező Dragpolskik is itt voltak, a legjobban várt, 500 lóerős, BMW motoros Fiat azonban műszaki problémák miatt sajnos még mindig nem a várakozásoknak megfelelően teljesít, de már Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!láthattunk tőle néhány – magához képest gyengébb – próbakört. Dízel kistestvére, a maga 300 lóerejével és 8.3-as ideivel egyelőre még felülmúlja az új alkotást, természetesen ezúttal sem maradhattak el a közönség kedvenc sportautó-alázások, vagy a két kerékre állás, reméljük legközelebb mindezt már a másik méregzsáktól is láthatjuk.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A következő EVO Gyorsulási Versenyre április 30-án kerül sor, ahol Oldtimer autók és motorok bemutatója, luxusautók, exkluzív autókülönlegességek, Dragsterek és ismét egy fergeteges hangulatú verseny vár mindenkire.

Jegyek elővételben kaphatók az ország valamennyi lottóárusító helyén (4000 hely), így bárki könnyen megajándékozhatja szeretteit, barátait egy belépővel az EVO Gyorsulási Versenyre.
Belépőjegy: 2000.- Ft / fő (1 alkalomra)
(Jegyek a helyszínen továbbra is kaphatók.)

Helyszín: HUNGARORING
Kapunyitás: 18.00
Belépő: 2000 Ft/Fő (12 év alatt ingyenes)
Infotel: 06 - 20 / 9 - 227 – 666

További infók hamarosan oldalunkon, és a www.gyorsulas.hu-n!