Évadnyitó Nemzetközi Honda Találkozó

Évadnyitó Nemzetközi Honda Találkozó

Április 11. szombat reggel 07.30-kor nyitjuk a kapukat, majd folytatjuk a találkozót szombaton estig. Akit még érdekel az maradhat április 12. vasárnapra is ahol egy nemzetközi gyorsulási versennyel folytatjuk.



Jegyárak online:

Online jegyek

1 napos jegy ( szombat vagy vasárnap ) 2.400.-

2 napos jegy ( szombat + vasárnap ) 4.000.-


Egynapos jegy érvényes edzésre és a döntőkre a gyorsulásra, szombaton minden egyéb program ingyenes igénybevételét, szombat 8.00-18.00-ig vagy vasárnap 8.00 - 19.00 érvényes

szombat-vasárnap a szombati edzést és a döntőket a gyorsulásra, minden egyéb program ingyenes igénybevételét, szombati napokon, mindkét napi belépőt és az ott alvás lehetőségét, illetve a szombati Hondás hangár partin való részvételi lehetőséget. szombat 8.00 - vasárnap 19.00 ig érvényes




Helyszínen a jegy árak:

1 napos jegy ( szombat vagy vasárnap ) 2.500.-

2 napos jegy ( szombat + vasárnap ) 5.000.-




Programtervezet :



Szombat április 11 :

Kapunyitás: 07:30

Gyorsulás, szlalom 08:00 - 17:00
ugrálóvár,sétarepülés, családi
programok, stb.



Vetélkedők:

A programon résztvevőknek lehetőségük van csapatokat szervezni akár a mai naptól , csapatkapitányt választani maguk közül, csapatnevet adni maguknak, csapatlogót készíteni. A helyszinen regisztrálni fogjuk a csapatokat, és számoljuk , hogy melyik csapat mennyi résztvevőt toborzott magának. Feltétel: minimum 10 fő/csapat.
A nap folyamán csapatversenyt fogunk lefolytatni, amire bármelyik, minimum 10 főből álló csapat nevezhet az alábbi versenyszámokban:




1) Honda műveltségi vetélkedő: minden csapatnak 10 perce lesz, hogy a feltett kérdésekre válaszoljon, bármilyen – a Honda márkával kapcsolatos – kérdésre lehet számítani.

2) Féktárcsa távolba dobó verseny

3) A (felni)kitartás próbája: az induló versenyzőnek mind két kezébe 1-1 felnit kell ragadnia, majd ezeket eltartani a testétől. A verseny addig tart, amíg a felni nem ér hozzá a kezén kívül semmilyen más testrészéhez.

4) Kötélhúzás

5) Váltóverseny: a csapatoknak 8 különböző versenyszámban kell helyt állniuk. Az a csapat győz, amelyik a leghamarabb ér célba a versenyszámok végén.

6) 11-es rúgás: minden csapatból 5 versenyző játszik, és mindenkinek 2 rúgása van. Az a csapat győz, aki többször talál a hálóba.

7) Meglepetés feladat KIZÁRÓLAG HÖLGYEKNEK

8) Ivóverseny másként: a csapatoknak egy 5 literes ásványvizes palackot kell minél gyorsabban kiinniuk. A taktika szabadon választott.


A nap végén a legsikeresebb csapatot díjban részesítjük!





Vasárnap április 12 :

Gyorsulási Verseny Országos Bajnokság
Kiskunlacháza 2015.
Április 12. Időterv

07:45 - tól: Kapunyitás
08:00 - tól: Autós, Motoros gépátvétel
08:00 - 09:30: Autós, Motoros időmérő edzés
09:30 - 10:00: Profi Autós Idő
10:00 - 10:30: Motoros időmérő edzés
10:30 - 11:45: Autós időmérő edzés
11:45 - 12:15: Profi Autós Idő
12:15 - 12:40: Motoros időmérő edzés
12:40 - 13:10: Autós időmérő edzés
13:10 - 13:30: Profi Autós Idő
13:20 - kor: Motoros gépátvétel vége
13:30 - 13:45: Motoros időmérő edzés
13:45 - 14:30: Motoros Döntők
14:30 - 15:00: Profi Autós Idő
15:00 - 16:00: Autós Időmérők
16:00 - kor autós gépátvétel vége
16:00 - 16:20 Profi Autós Idő
16:20 - 17:00: Autós Időmérők
17:00 - 19:30: Autós döntők
19:30 - tól: Díjkiosztó

Nemzetközi Évadnyitó Honda-találkozó

Helyszín: Kiskunlacháza Repülőtér +47° 11\\\' 28.34\\\", +19° 3\\\' 45.37\\\" vagy 47.191209, 19.062603
2015 Április 11-12.-ig, sátorozási lehetőséggel Kapunyitás: szombat 07.30

A gyerekeknek ingyenes ugrálóvárat biztosítunk :-)

Felnőtteknek: A Honda hangár bulin meglepetésekkel kedveskedünk



További programok:

Gyorsulási verseny időméréssel, kijelzéssel, timeslippel.

Kategóriák:

Szívó:

0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett

Turbó:

0-1550 ccm
1551- ccm

A nitro 1 kategóriát emel.

Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.


Honda Szlalom

Kategóriák:

Szívó:

0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett

Turbó:

0-1550 ccm
1551- ccm

A nitro 1 kategóriát emel.

Minden kategória 3 versenyfutam 1 versenyfutam
Továbbá 2 db „Edzőkör”-re is van lehetőség még a versenyfutamok előtt.
A három versenyfutamból a két legjobb kör kerül értékelésre.

Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.


Szépségverseny:

Nice, Pro, Extreme, MegaVTECkick ":D"

Nice: a gyári, illetve ahhoz nagyon közeli autók. Példa 1: van sportkormány+ szárny. Példa 2: hangcucc + felni.

Pro: Több, de kisebb változás. Példa: lámpák, CAI, hátsó dob, matrica bomba, ültető rugó.

Extreme: a változtatások csak bizonyos területeket érintenek ezek közül, de azok részletesebbek és száma a 3-at eléri: motor, külcsíny, futómű+fék, felni, belső, hangcucc. Példa 1: terület1:motorban vez. tengelyek, szelepek cserélve, kipuffrendszer, terület2: felni, szárny,lámpák terület3: hangcucc. Példa 2: terület1: body kit, lámpák, felni, fényezés. terület2: hátsó dob, CAI, terület3: ülések, "A" oszlop műszerek, sportkormány.

MegaVTECkick: minden területen változtatás történt, még ha az úgymond csak kisebb mértékű is az egyik területen. Példa1: terület 1: épített motor (dugó-hajtókar, hengerfej stb.), terület2: body kit, lámpák, fényezés terület3: komplett futóműszett, terület4: felni, terület5: ülések, kormány, műszerezés, terület6: ez legyen a gyenge láncszem: nincs komoly hangcucc, de nem a gyári már vagy kapott valamilyen plussz kiegészítőt. Példa2: terület1: gyenge láncszem csak kipuff módosítás, terület2: matricázás, szárny, tükör, motorháztető, terület3: nagyobb fékek, állítható lengőkarok, ültető rugó, terület4: felni, terület5: sportkormány, kibelezett, csövezett belső, terület6: hangcucc.

Lejjebb nevezni nem lehet, csak 1 területen végzett, de nagyon részletes módosítással a Pro kat.-ba kerülsz, pl. motorcsere ami típusidegen, de minden más szinte gyári vagy fullos külcsíny (flip-flop,body kit, lamboajtó, más tükrök, szárny, lámpák, más elejű Honda integráció), de minden más szinte gyári. A szinte gyári kategória a Nice részleteit fedi.

Fotózás:

Lehetőség lesz a nap folyamán különböző \"egzotikus\" háttereknél fotókat készíteni



A gyorsulási verseny döntői 16 órakor kezdődnek.
17 órakor eredményhirdetés, díjátadás.


Mindenkit megkérünk, ha a rendezvény programjával kapcsolatban van ötlete ossza meg velünk, hogy még jobbá tudjuk tenni a rendezvényt :-)))

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hazai rendezvény
Szervező
Dragracing.hu
Kezelő(k)
carStyling , oioio-1
Helyszín
Dragracing.hu 2340 Kiskunlacháza Ráckevei Úti Düllő,
Dátum
2015.04.11
Kezdés
08:00
Befejezés
23:00
Programok
Gyorsulási verseny, Autós találkozó, Klubtalálkozó, Autó szépségverseny
Belépő
2400 (felnőtt)
Kedvezmény
kétnapos jegy: 4000 Ft
Te is részt veszel ezen a rendezvényen?

Iratkozz fel Te is az eseményen megjelenők listájára, vagy nézd meg, ott lesznek-e a haverok!

Miért hasznos kiemelni a rendezvényeket?

Ha szeretnéd, hogy kedvenc autós eseményeid nagyobb reklámot és látogatottságot kapjanak, a kiemelés segítségével tudod az összes rendezvényes oldal jobb szélén, saját bannerrel megjeleníteni őket. A banner a hozzájuk feltöltött fejléc-képből készül automatikusan, a remek lehetőséget pedig a rendezvény SMS útján történő szponzorálásával érheted el.

Az SMS-szponzorálás szabályai

A rovatunkba feltöltött összes esemény egyedi ID-vel látjuk el. Ezt a számjegyekből álló azonosítót alább találod, a szöveges üzenet létrehozásához pedig erre lesz szükséged a későbbiekben. Rendezvényeink közül az öt legtöbb szponzorációval rendelkező kerül a kiemeltek közé.

SMS szolgáltatás átmenetileg szünetel

A kis- és nagybetűk között nincs különbség, viszont nagyon figyelj arra, hogy a kódot a helyes formátumban küldd el, fokozottan érvényes ez az egyes szavak közötti szóközökre! Szintén fontos, hogy az SMS-t szöveges üzenetben küldd el, tehát ne adatként, vagy MMS formátumban. Szponzorációt csak magyar szolgáltató SIM kártyájával ellátott készülékről tudsz küldeni, külföldiről nem.

Az sms díja bruttó 254 Ft minden magyar mobilhálózatból. A szponzoráció beküldésekor válasz-sms-t fogsz kapni amint sikeresen megkaptuk az üzeneted, a kiemelés pedig innentől számítva 5 percen belül életbe lép. Az emelt díjas SMS-ekkel kapcsolatos tudnivalókat ezen az oldalon találod.

Az SMS-szponzorálás működése

A szponzorálás a következő elven működik: minden egyes szponzoráció 3 napig érvényes, és 3 kreditet ér. Egy szponzoráció egy emelt díjas sms árába kerül, és a megadott telefonszámra küldött, megadott formátumú sms (lásd feljebb) segítségével lehet véghezvinni. Egy hirdetésre korlátlan számú szponzoráció adható, ezek mind 3 további kreditet adnak a már meglévőkhöz.

Minden egyes eltelt nappal az egyes hirdetésekre adott kreditek száma is eggyel csökken. Amint minden kredit elfogy, a termék szponzoráltsága megszűnik.

Saját rendezvényed kiemelése esetén a kreditek számáról, valamint szponzoráltság lejártáról saját rendezvényeid listájában, valamint az adott esemény módosításánál tájékozódhatsz. Az első öt, legtöbb kredittel rendelkező rendezvény automatikusan - kiemelve, bannerrel - megjelenik a carstyling.com összes rendezvényes aloldalán megtalálható "Kiemelt rendezvényes" boxban. A kiemelt rendezvények a szponzoráció időtartama alatt tetszőlegesen módosíthatók, ha azonban törlöd, a hirdetéssel együtt a kreditek is elvesznek róla.

Emelt díjas SMS üzemeltető partnerünk:
Netfizetés.hu Kft

Vissza a rendezvényhez
Hozzászólások
5 6 7 8 9 10
ProTech
#16
2013. február 06. 17:07
ProTech
#15
2013. február 06. 17:07
Meg az a fránya nagy súly amivel rendelkeznek Háát 15-s időket muzsikálnak nagyjából a 110LE-vel
_Zsoltee_
#14
2013. február 06. 17:06
vagyis bocs, nem döntőbe, első 8ba
_Zsoltee_
#13
2013. február 06. 17:05
Jahm, tavaj nekem is sikerült Street 1ben bejutni a döntőbe, de a GTi Swiftek ellen esélyem sem volt, főleg hogy szerintem ők semislickel mentek. Majd talán ebben az évben :)
ProTech
#12
2013. február 06. 17:03
Igen a különbséget én sem tapasztaltam meg hát még olyan parasztban is rajtolok Idén megpróbálom higgadtabban a dolgokat meg valamivel frankóbb gumival soha nincsen az eszemben, hogy időmérőnél nem kell azonnal indulni bár tavaly még be is jutottam az első 8-ba az egyik SS Nova keresztbe fordult aztán szakadt a a mérővezeték így vége is lett az egésznek...
_Zsoltee_
#11
2013. február 06. 17:00
Nem vagyok nagy dragger. Nekem azt mondták hogy sima utcai gumival inkább pályaszéle és ragacs mellől kell, mert ragacson nagyon csúszik az utcai gumi. Annó márciusban próbáltam itt is ott is, nagy különbséget nem éreztem. Majd most kiderül a félslickel. Remélem az eső nem fog esni.
ProTech
#10
2013. február 06. 16:59
Én is csak lacházán voltam az utolsó napon, de az tragikus volt részemről Eleinte féltem attól, hogy nagyon megfog a ragacs azt leszakad minden, mint 2011-be egy hondán eltört a féltengely aztán amikor meg elmertem róla rajtolni akkor meg nem melegítettem gumit állítólag úgy még rosszabb róla indulni... Hiába volt 225-s gumim..
_Zsoltee_
#9
2013. február 06. 16:53
Hát azt jótól kérdezed. Múlt évben volt kezelve asszem a pálya, csak még nem volt használva, ezért folyamatosan javult az állapota, állítólag. Én nem tudom, mert Én még nagyon az elején mentem párat, utána kb semmit
ProTech
#8
2013. február 06. 16:52
Úgy nézem, hogy 12 tesztjelentésből az átlaga 5csillagból 4-es. Nedves úton 3-as az ötből, de nem vágom, hogy a ragacsot majd csak áprilistól dobják fel a pályára ?
_Zsoltee_
#7
2013. február 06. 16:47
Toyo R888, Brigestonee RE55S, Nitto NT01, Pirelli Corsa, Dunlop DZ03G, Yokohama A050

Én múltévben ahogy beszélgettem a srácokkal, abban a kicsit tavaszias időben 1.4-1.6bar-on menték a jó időket R888al :) Nekem ha minden igaz Yokohama A048 lesz a kocsin :)
ProTech
#6
2013. február 06. 16:43
Róluk még pont nem hallottam Másik dolog a guminyomás, de gondolom az tapasztalat alapján lesz meg egy pár futamba belekerül
_Zsoltee_
#5
2013. február 06. 16:40
_Zsoltee_
#4
2013. február 06. 16:40
Yokohama A048, vagy az összes E jelzésű utcai slick. :)
ProTech
#3
2013. február 06. 16:29
ProTech
#2
2013. február 06. 16:25
Konkrétan én hoztam létre a topicot csak a saját nevemmel az üzemeltetők nem akarták az igazságot így a párom nevével hoztam létre Legelsőnek arra volnék kíváncsi, hogy egy márciusi időben milyen gumival érdemes a rajthoz álni amivel nem léptetnek kategóriát? Tudom sokan azt mondanák, hogy Toyo Proxes R888, de azon kívül valami ötlet?
AgeeTech
#1
2013. február 06. 16:19
Azért hoztam létre, mert nincsen konkrét topic a gyorsulásról csak az eseményekről, ide lehet írni tapasztalatokat,ötleteket, eseményeket illetve általánosan ehhez kapcsolódó dolgokat(Képek, Videók stb... Lassacskán tavaszodunk és jönnek a szezonnyitó futamok, mindeninek sikeres rajtolást.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10
Összesen 197 találat 10 oldalon