Az AMTS után mindig millió kép érkezik az oldalra, illetve rengeteg fotós pakolja fel az albumokat, mégis, néha nagyon nehéz találni bizonyos autókról képeket. Ilyen például Norbi Fiat-ja is. 
Napok óta túrom a netet, hogy jó, minőségi képeket rakhassak ki a kocsiról, de alig találtam. Szerencsére Szepcsik Production is felfigyelt a kis kék masinára! 
 
Na, de itt van inkább Norbi és a Fiat története! 
 
"Dióhéjban a kisautóm történetéről.
Mikor 16 évesen megvettem semmi tervem nem volt csak hogy egy működő, tip-top, gyári autóm legyen amivel fillérekből tudok suliba járni.
Ez egy Fiat Seicento 1.1 2005-ből. Kis törés volt az elején, de direkt ilyet kerestem mert már akkor a fényező szakmában dolgoztam. Kapott egy teljesen egyedi kék színt és gyári formára, állapotra visszaalakítottam. Akkor még nem voltam benne ebben az autó átalakítós dologban, de már akkor bele raktam pár extrát mint pl. elektromos ablak, klíma, tetőablak, üveg sötétítés. Kipufogó egy cut-out szeleppel lett megoldva, a gyári 13" lemez helyett egy 15"-os alut dobtam fel, amit egy szezon után leváltottam 14"-ra mert beért. Ezek után vágtam a rugóból kicsit, hogy szebben álljon.
 
Így jártam vele 4 évig és 2020-ban vettem meg a jelenlegi hátsó lököst és kipufogót is ami dupla véggel volt szerelve. Volt pár első lökös variáció míg hozzájutottam a mostanihoz, egyben a legritkább és értékesebb fajtához. Szerettem volna jobban ültetni, de a rossz út miatt nem tudtam/mertem. Hallottam az airride-ról de ismeretlen volt nagyon, nem tudtam kipróbálni egyet sem. Tavalyelőtt Imi barátom vett egy air szettet, beszerelte, kiprobáltuk... Na ott jött az első gondolat hogy mégis van megoldás az ültetés és a rossz út összehangolására.
 
2021 őszén kezdtem összeszedni a dolgokat és szint mindent magam raktam össze és szereltem be.  Márciusra állt össze, azóta hibátlanul működik. Ezek után lehetett méricskélni mekkora felni fér el aztán keresgélni a megfelelőt. Használtan nem találtam számomra szimpatikus és ár/érték arányban megfelelő felnit, így az új mellett döntöttem. Calibre 7x15 et35 került fel így majd tudok játszani a nyomtávval ha unatkoznék.
 
Röviden ennyit tudtam róla mondani, köszi hogy elolvastad!" 
 
Nos, igen. Norbi végigjárta a különböző lépcsőfokokat és valószínűleg még messze nincs kész a kocsija, de biztosak lehetünk benne, hogy fogunk még hallani róla. 
 
A B pavilonban elég feltűnő volt ez a csillogó, már-már cukorka kék színű betonpattanás. Aki látta, biztosan megnézte alaposabban.