Mindig jó olyan autót találni, ami kicsit a " régi időket" eleveníti fel és nem tartozik a tömegdarabok közé. Amikor megláttam ezeket a képeket, nagyon megörültem, mert egy régi kedvencemet módosították és gondolták újra a rengeteg különleges megoldással. Ez a 88-as RS Turbo S2, 95 óta van David tulajdonában és ikertestvérével közösen sikerült erre a szintre hozni a Fordot. Az autó Rosso Red piros árnyalatban tündököl, amivel remek kontrasztban vannak a karbon elemek és kiegészítők. Ami viszont igazán különlegessé teszi a kocsit, az a különböző márkák és típusok alkatrészeinek ízléses használata. Az első lökhárító felső része gyári Escort darab, amit összedolgoztak Sapphire Cosworth elem alsó részével, majd kapott egy RS500 alsó koptatót, karbonból. Apró érdekesség, és talán nem is tűnik fel senkinek, de a rendszám helye Alfa Romeo-ról érkezett és lett "bedolgozva". A motorháztetőbe szintén Sapphire Cosworth szellőzők kerültek és a gyorszárak fészke is karbonból készült, csakúgy mint a visszapillantók konzolja és a szellőzőpanel és a tető, az oszlopokkal együtt. A kisebb visszapillantók csak az igazán szemfüleseknek tűnik fel és az Audi 80 kilincsek sem hatnak idegennek az ajtókon. A hátsó lökös is hibrid darab. A gyárit, BMW E46 alsó résszel dolgozták össze és a diffúzor szénszálas anyagból készült. Az RS1700T csomagtérajtó és hátsó szárnytól agresszív és különleges lesz a hátsó rész, de az E30 M3 EVO szárny, ami nem meglepő módon karbonból készült, még rátesz egy lapáttal. A 8x17-es Compomotive felnik tökéletes választás egy ilyen stílusú autóra, de az egyedileg készült turbofan tökéletessé teszi az optikát amellett, hogy hasznos is. Ráadásul ezt David saját maga készítette el. A géptető alatt még több karbon elemet találunk, de nem csak ennyi változott. nagy szelepes hengerfej, nagyobb turbó, új tengelyek, Cosworth vezérlő és RS500 stílusú intercooler a felelős a 220 lóerőért és 315 NM nyomatékért. A beltérben az utas, felújított velúr ülésben utazhat, de a sofőr már Corbeau Revolution fix versenyülésben terelgetheti a vasat. A műszerfal és tulajdonképpen minden műanayag flokkolva lett és egy kijelző is beépítésre került, amin majd nyomon lehet követni az adatokat folyamatosan. A fekete tetőkárpit és az automatikusan sötétedő visszapillantó egy kis kényelmet varázsol az utastérbe. Mindenképp érdekes építésnek tartom, mert volt annyi bátorsága a tulajnak, hogy típusidegen alkatrészeket is felhasznált, viszont ezt úgy tette, hogy nem lesz tőle "Jóskás". Ti mit gondoltok? 

Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 




 

Forrás: Speedhunters