Clean kocsival nehéz mellélőni. Sőt, tulajdonképpen lehetetlen. Mindegy milyen stílusért rajong az ember, egy letisztult külső, porba vágva, mindenkiben nyomot fog hagyni. Elég ha csak visszagondolok Wörthersee-s kiruccanásomra. Konkrétan mérgezést kaptam VW-ből, de még néhány óra elteltével is megbabonázva néztem a sokadik OEM Golfot. Danny pedig eléggé érzi, hogyan lehet sikereket elérni ilyen autókkal. Korábban egy VW Polo-t építgetett. Egyedi levegős rendszer, fantasztikus belső és mindig másik többrészes felni virított a kocsi alatt, aminek meg is lett az eredménye és szinte minden találkozóról valamilyen díjjal tért haza. Mivel Polo már átlépett a showcar kategóriába, kellett valami más, amit nyúzhat hétköznap. Így került a ház elé egy hatodik generációs Fiesta. Az 1.6 Tdci motorral szerelt gép elég lelakott állapotban volt. Talán pont ez volt az ok, hogy meglátta benne a lehetőséget? Miután a kasznin kijavítottak minden hibát, az autó belterére fordult a figyelem. Nem a megszokott sorrend, ugye? Bekerültek a Recaro CS ülések és minden létező felületet piros bőrrel húztak be. Az Audi TT szellőzők frissítik a középkonzolt, a 28 centis Momo kormány pedig sportosabbá teszi a belteret, csakúgy mint a Golf Edition 30 váltógomb, vagy a Focus ST170 kézifékkar. Ezután jöhetett a külső! Az A&D Auto műhelyében igazán profi munkát végeztek! Eltűntek a díszlécek, lesimultak a lökhárítók, eltűnt a jel a díszrácsról, hátul kisebb lett a rendszám helye és az oldalindexek illetve az ablakmosók is a kukában végezték. Az 1,6-os erőforrást megszabadították a katalizátortól és újraprogramozták és a biztonság kedvéért Focus ST fékeket kapott elöl-hátul az autó. A Speedline Mistral felnik 8,5 és 9,5x16-os méretben kerültek a kocsi alá 165/45 és 195/40-es gumikkal. A megfelelő magasságról pedig hidraulikus futómű gondoskodik. Ismét sikerült egy olyan vasat összerakni, amit valószínűleg mindenhol díjazni fognak majd és abban is biztosak lehetünk, hogy Danny a felniket ugyanúgy fogja cserélgetni mint a Polo esetében! 
Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: Fast Car