Amerikában egy ilyen Ford nem számít elérhetetlennek. Éppen ezért a fiatalok között is elég népszerű, hiszen van benne egy erős V8, sportos a megjelenése és mégiscsak Amerika egyik ikonja ugye! Azonban csakúgy mint más autóknál, a legjobbakból is lehet még jobbat faragni. Henry a vásárlást követően, egyből nekiesett a kocsinak. Próbált egy nem túl extrém, de mégis eléggé feltűnő autót összerakni. A karosszéria legfeltűnőbb módosítása a szélesítések, ami az Extreme Dimensions Grid szettje. Az első lökhárítóra ARP tartókkal, felkerült egy Carbon Creations karbon koptató, hátra egy Roush Quad diffúzor. Egyes elemeket, mint például a tető, a szárny, a hűtőrács környéke, feketére fújtak. A futómű Eibach és BMR ültető rugókat kapott. Érdekes, hogy nem coilover vagy airride dolgozik a kocsi alatt. A fékek fúrt és mart tárcsákat kaptak, a Brembo nyergeket pedig lefújták. A Stance Wheels SF03-as görgőket VMS Racing "tüskés" kerékanyák tartják, és a 11x20 illetve 12x20-as felnikre Federal gumikat húztak, amik a manapság divatos feliratozást is megkapták. A motortér környékén is történtek változások. Mishimoto hűtőtartály, Airaid szívócső, egyedi kipufogórendszer és fényezett elemek dobják fel a látványt. A beltérben a narancs GT váltógomb, az egyedi indítógomb mellett, egy komolyabb install is helyet kapott. A 10"-os PowerBass mélynyomókhoz 1000W-os PowerBass erősítők kerültek beépítésre egyedileg az NWA Audio and Lightning jóvoltából. 
Ha jól megnézzük a képeket, ez az autó nem egy tipikus showcar. Nincs agyonültetve, nincs atomerőmű a géptető alatt. Mégis ennyi bőven elég volt, hogy a SEMA-n kiállíthassa a tulaj. Ha IDE KATTINTOTOK, akkor találtok még pár képet a kocsiról! 





 

 

Forrás: Slammedenuff