Ahogy nézzük a képeket, azon tűnődünk, hogy mitől kerül ennyibe ez az autó? Nézzünk néhány tényt! Az alap egy 50 éves Escort, amit az 1968-ban az Alan Mann Racing Team-nek  készítettek a Brit és Európai Túraautó bajnokságra. Ez a versenyautó az XOO 347F néven is ismert lehet (már akinek hahota)  Összesen 6 darab készült ebből a típusból. A kikerekedett sárvédők, a rajtszámok, a slick gumik, mind hozzák a versenyautós érzést és még így 50 évesen is izgalmasan néz ki! A beltér is az akkori előírások szerint lett "berendezve". Egy darab versenyülés, kormány, bukócső, pedálok, váltókar található. Sehol egy felesleges gomb, vagy kárpit! Így máris 878 kg önsúlynál járunk! A géptető alatt egy 240 lóerős szívet találunk, ami képes volt 240 km/h sebességre gyorsítani a könnyű gépet. Figyelem! 1968-ban járunk! Elnézve az autó egyszerű felépítését és tudva azt, hogy akkoriban még nem volt olyan fejlett a biztonság mint ma, ez egy igazán félelmetes kis kocsi lehetett! Mivel alapból nem sok példány készült belőle, azoknak is nagy részét verseny közben nullázták le, és csak pár darab van magánkézben, ezért egy ilyet birtokolni igazán nagy dicsőség! A probléma csak az ár..... A Goodwood Memeber's Meetingen fog kalapács alá kerülni és 200-250ezer angol font körül szeretnék továbbadni, ami 93 millió forintot jelent átszámítva. Így ez a példány lett a legdrágább Escort. Eddig ugyanis egy "csupán" 140ezer fontos ajánlat volt az első......