Néhány hete megosztottunk egy képet Péter Ladájáról. Akkor írt az oldalnak András, hogy ismeri a tulajt és tud még képeket küldeni ha kell. Azon a héten volt a Soltvadkerti Lada tali és átdobott egy fotót, amin az említett fehér Lada és az Ő autója is látható. Rögtön kértem tőle némi infót a kocsiról, mert véleményem szerint megér egy posztot. 

A sztori úgy indul mint egy álom. Egy idős bácsitól vette az autót, így most András a második tulaja a gépnek. A beltér elég jó állapotban volt, nem úgy mint a külső. Első körben viszont a motorral foglalkozott az új tulaj. Új karburátor, új vezérműtengely került beszerelésre. A hajtáslánc teljesen gyári, kivéve az 5 sebességes váltót. A kaszni is ki lett lakatolva teljesen. A fényezésnél csak az eredeti szín jöhetett szóba! 

A futómű környékén is történtek változások. Elöl Lada Niva , hátul Fiat 125P rugókat szereltek be vágva. Mielőtt kiakadnának páran, tudni kell, hogy nem áll rendelkezésre túl sok ültető szett Ladához. A gátlók rövidítve és keményítve lettek, és a lengőkarokat megerősítették és a tornyok is teljesen újak A tengelyekre Centra felniket csavaroztak. Ezek a 6x13 ET13-as gurigák 165/70-es gumikat kaptak. András szeretne kicsit peresebbeket felrakni majd. 

Mivel a beltér alapból jó állapotban volt, ezért ott túl sok beavatkozásra nem volt szükség, de mivel mindenen lehet javítani, ezért a gyári kormány "kürtkarikát" kapott, a barna betét szürke lett a műszerfalon, illetve külön érdekesség a  fehér, automata biztonsági öv. A váltógomb igazi retro darab! A szőnyeg és a váltószoknya egy "ezerötösből" érkezett.

IDE kattintva rengeteg képet találhattok az építésről. Érdemes megnézni!